Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarrekartta / vetovoiman laki

Vierailija
16.08.2018 |

Onko kukaan tehnyt? Onko toiminut? Itse ajattelin viikonloppuna väsätä omani. 😊 olen peruspessimisti luonteeltani ja täytyy sanoa että en tosiaan ole maailman onnellisempien tähtien alle syntynyt... mietinkin että olenko kenties omilla negatiivisilla tunteilla/ajatuksilla saanut sen negatiivisuuden kierteen aikaiseksi 😨 en tiedä onko tuo aarrekartta huuhaata mutta ainakin luovun nyt negatiivisten asioiden ajattelusta, teen aarrekartan ja alan elää unelmaelämääni 😀

Kertokaa kommentteja aarrekartasta, onko se toiminut kohdallanne?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrät siihen pyllyn.

Vierailija
2/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tehnyt, mistä on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://anna.fi/hyvinvointi/aarrekartta-viitoita-tie-unelmiisi Tästä on kyse 😊 onko täällä ketään joka olisi tehnyt? Ap

Vierailija
4/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein, joskus viisi vuotta sitten. Kutsuin sitä tosin tylsästi vaan elämänsuunnitelmaksi (vrt yritysten liiketoimintasuunnitelma) ja käytin sitä ikään kuin haaveiden hahmotelmana. Askel askeleelta olen sen to do -listaa nyt nämä vuodet alta pois suorittanut ja pian jo tavoiteessani.

Toimii paremmin kuin ajelehtiminen. Mulla ainakin.

Vierailija
5/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että kokeilisin samaa. Tuskin siitä haittaakaan voi olla? Jos olisi se pienikin mahdollisuus, että toimisi...

Vierailija
6/31 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^kerro vähän millaisista tavoitteista oli kyse ja miten nopeasti saavutit ne? Turhauduitko missään vaiheessa?

Vierailija
7/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas ketju ylös. :) 

Vierailija
8/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt, kahdeksan vuotta sitten. Kaiken olen saanut.

Myös vetovoiman laki toimii, mutta ei ihan sillä tavalla ja aikataululla kuin itse suunnittelee. Aikataulu voi venyä, mutta saat aina täytettyä sen tarpeen, joka toiveen taustalla on. Toive siis voitäyttyä toisella tavalla.

Vierailija
9/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös vetovoiman laki toimii, mutta ei ihan sillä tavalla ja aikataululla kuin itse suunnittelee. Aikataulu voi venyä, mutta saat aina täytettyä sen tarpeen, joka toiveen taustalla on. Toive siis voitäyttyä toisella tavalla.

Kerro vähän tarkemmin, mielenkiinto heräsi :) 

Vierailija
10/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt vielä auttaa, että alat syyttää ongelmista itseäsi?

Vierailija
11/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku yllättynyt siitä, että jos selvennät itsellesi mitä elämältäsi haluat ja alat järjestelmällisesti pyrkiä sitä kohti, niin asioita tapahtuu? Voi kokeilla myös vaikka ranskalaisin viivoin tehtyä listaa, jos aarrekartan väsääminen tuntuu työläältä.

Vierailija
12/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän tarkemmin, mielenkiinto heräsi :) 

Siis jos aarrekartassa haluan matkustaa, niin oikeasti haluankin vapautta arjesta tai rentoa fiilistä.

Ehkä et saa sitä matkaa, mutta saat fiiliksen jotenkin muuten.

Uskon, että taustalla olevat uskomukset määräävät mitä saat. Siihen perustuu se, että aina fokusoidu siihen, mitä tavoittelet. Älä mieti sitä, mistä haluat eroon. Myös pelko toimii vetovoimassa. Saat sen, mitä pelkäät.

Vierailija
13/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^No en ole yllättynyt, mutta ehkä asian visualisoiminen ja konkreettisesti toimiminen on se juttu. Kyllähän moni haluaa asioita, mutta ei tee niiden eteen mitään muuta kuin haaveilee. En varmaankaan ole ainoa. Ei noita aarrekarttoja ja kaikki tee? ap

Vierailija
14/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku yllättynyt siitä, että jos selvennät itsellesi mitä elämältäsi haluat ja alat järjestelmällisesti pyrkiä sitä kohti, niin asioita tapahtuu? Voi kokeilla myös vaikka ranskalaisin viivoin tehtyä listaa, jos aarrekartan väsääminen tuntuu työläältä.

Ilmeisesti tämä on vaikeata, koska suurin osa ihmisistä pyörittelee päässään asioita, joita inhooa ja joita pelkää.

Vierailija
15/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt, 23 vuotta sitten, ja melkein kaikki on toteutunut. Isovanhemmuuteen liittyvät eivät tietenkään vielä, eikä yksi harrastukseen liittyvä, luulen että sillekin on riittävästi tilaa vasta lähempänä eläkeikää.

Myös ne, joista välillä heitin toivoni lopullisesti, toteutuivatkin, vain paljon myöhemmin. Kuvitelmat parisuhteesta kokivat kovan kolauksen ensimmäisessä avioliitossa, ja ajattelin että täytyy kai sitten vain tyytyä, ja heittää ne toiveet turhien tyttömäisten haaveiden romukoppaan. Onneksi erosin huonosta liitosta lopulta, ja aloin jälleen elää omannäköistä elämää, ja löysin kumppanin jonka kanssa toteuttaa molempien haaveita.

Vierailija
16/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, onko AP hurahtanut "Fitskuihin"? Niin tutun kuuloista unelmamussutusta..

Vierailija
17/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aarrekartan ja hyvistä asioista ei ole toteutunut kai mikään. Esim. toivoin vauvaa, mutta tulin lapsettomaksi. No, varmaan itseaiheutettua omalla negatiivisuudella.

Vierailija
18/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitskuihin? nyt en ymmärrä.... Ap

Ja niinkuin joku tuolla kirjoitti.... ihmiset murehtiin enemmän niitä negatiivisia asioita mitä EI haluaisi tapahtuvan, eikä kohdista energiaa siihen MITÄ HALUAN. Itselläni ainakin on ollut näin aina. Nyt käännän sen suunnan ja kohdistan energian positiiviseen. 

Vierailija
19/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaiset "aarrekartat" ole päiväkoti-ikäisten ja ala-astelaisten touhuja?

Vierailija
20/31 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein aarrekartan ja hyvistä asioista ei ole toteutunut kai mikään. Esim. toivoin vauvaa, mutta tulin lapsettomaksi. No, varmaan itseaiheutettua omalla negatiivisuudella.

On asioita, joihin emme voi vaikuttaa. Etenkin syntymä ja kuolema ovat tällaisia. Samoin toinen ihminen: emme voi hallita toisen ihmisen toimenpiteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä