Patti korvalehden sisällä
Hei!
Onko kenelläkään ollut pattia/pahkuraa korvalehden sisällä, ja mikä se on ollut? Huomasin toissapäivänä oikean korvalehden sisällä pienen patin, joka tuntui sormilla painettaessa kipeältä. Ajattelin siihen tulevan finnin. Nyt patti on kasvanit, ei se ulospäin näy, mutta tuntuu sormin aika kovalta. Yritin puristaa sitä, kun finniksi ajattelin. Mitään ei kuitenkaan tullut ulos. Toki korvalehti on nyt arka kun olen sitä räplännyt. Mutta lähinnä kaipaisin kokemuksia ennenkuin lääkärille pääsen näyttämään. Huolettaa.
Kommentit (26)
Itselläkin molemmilla puolilla tuollaiset patit. Olen 12. Onkohan normaalia :D
Minulla oli nuorempana usein korvannipukan sisällä olevia patteja. Joskus ne saattoivat hajota jos niitä painoi liian voimakkaasti. En tiedä mitä olivat, mutta enää ei ole ollut vuosiin.
mulla on patti korvanlehtien välissä
Käytännössä se on kai samaa tavaraa kuin finneissä. Se voi myös koteloitua, jolloin sitä ei saa puristeltua ulos. Lääkäri voi tarvittaessa sen leikata pois.
Vähän aikaa sitten sain tuollaisen ekaa kertaa elämässäni, kipeä ihonalainen finni tms. korvalehdessä joka ei millään tullut ulos vaikka tein ihoon reikiä neulalla ym. Suureni isoksi, kipeäksi patiksi, kunnes pikkuhiljaa pieneni ja katosi itsekseen.