Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti korvalehden sisällä

16.08.2018 |

Hei!
Onko kenelläkään ollut pattia/pahkuraa korvalehden sisällä, ja mikä se on ollut? Huomasin toissapäivänä oikean korvalehden sisällä pienen patin, joka tuntui sormilla painettaessa kipeältä. Ajattelin siihen tulevan finnin. Nyt patti on kasvanit, ei se ulospäin näy, mutta tuntuu sormin aika kovalta. Yritin puristaa sitä, kun finniksi ajattelin. Mitään ei kuitenkaan tullut ulos. Toki korvalehti on nyt arka kun olen sitä räplännyt. Mutta lähinnä kaipaisin kokemuksia ennenkuin lääkärille pääsen näyttämään. Huolettaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten sain tuollaisen ekaa kertaa elämässäni, kipeä ihonalainen finni tms. korvalehdessä joka ei millään tullut ulos vaikka tein ihoon reikiä neulalla ym. Suureni isoksi, kipeäksi patiksi, kunnes pikkuhiljaa pieneni ja katosi itsekseen. 

Vierailija
22/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin molemmilla puolilla tuollaiset patit. Olen 12. Onkohan normaalia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana usein korvannipukan sisällä olevia patteja. Joskus ne saattoivat hajota jos niitä painoi liian voimakkaasti. En tiedä mitä olivat, mutta enää ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
24/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on patti korvanlehtien välissä

Vierailija
25/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä se on kai samaa tavaraa kuin finneissä. Se voi myös koteloitua, jolloin sitä ei saa puristeltua ulos. Lääkäri voi tarvittaessa sen leikata pois.

Vierailija
26/26 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niin inhottavia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi