Ollaan realistisia, mihin palkkaan olisit tyytyväinen?
Kommentit (81)
2000 kaikkien verojen ym jälkeen.
Tällä hetkelä saan noin 1300
Siivooja 1700. Tyytyväinen työnkuvaansa nähden olisin 2300€ Palkkaan
Jos palkasta jäisi käteen 3300, olisi tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
3000
Mistä työstä?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos palkasta jäisi käteen 3300, olisi tyytyväinen!
Lisää vielä työnkuva tälle palkalle?
-ap
Vierailija kirjoitti:
4500 olis kiva
Se että käteen jäisi 4500€ tarkoittaa bruttopalkassa noin 7000€ kk palkkaa. 4500 euron brutosta jää nettoa aika tasan 3000€ käteen.
tällä työnkuvalla ja veroasteella noin 7200 olisi kohtuu bruttopalkka. Pienemmällä prosentilla toki bruttoa voisi pienentää.
4000€ ois passeli. Olen hoitoalalla.
Kaupan myyjä ja palkka 2300. Olen ihan tyytyväinen näin. Mukava työ.
Nysyiset vuositulot 45 000 €. Tällä työmääräärällä, vastuulla, ja näillä työajoilla 60 000€ olisi riittävä.
Eli siis kuukaudessa käteen jää keskimäärin vähän yli 2500 €, ja sopivana pitäisin palkkaa, kun käteen jäisi keskimäärin 3000€ kuussa.
Olisin tyytyväinen jos peruspalkka olisi sitä luokkaa mikä palkka on nyt missien kanssa. Eli noin 3300-3500€/kk. Olen sairaanhoitaja.
Minusta alani "Norjan taso" olisi hyvä eli alkupalkka ~ 4900 € ja työn kuormittavuus puolittuisi nykyisestä. / Sh
Vierailija kirjoitti:
tällä työnkuvalla ja veroasteella noin 7200 olisi kohtuu bruttopalkka. Pienemmällä prosentilla toki bruttoa voisi pienentää.
7200 on jo todella hyvä palkka. Mitä teet työksesi, voitko avata hieman?
Vierailija kirjoitti:
Lisätään että noin tonnin vähemmän saan nyt, eli aika merkittävä palkkakuoppa.
2600 euroa mutta lähtisin töihin 1800 euron kuukausipalkalla.
Työ: kiva, mielenkiintoinen unelmatyö, joka aamu täynnä iloa mielenkiintoa ja kiitollisuutta menee töihin.
Palkka noin 3500-4500 kuussa +vielä hienoista projekteista tulot ja kiitokset päälle
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7200 on jo todella hyvä palkka. Mitä teet työksesi, voitko avata hieman?
Erityisasiantuntija, johon kuuluu osana muunmuassa johdon kouluttamista. Tiedän että on kollegoita tuolla palkalla meilläkin töissä, mutta minulla on heihin verrattuna alhaisempi koulutus. TÄmän ei pitäisi vaikuttaa palkaan mutta meillä vaikuttaa.
Olen yleissihteeri ja palkka 2200. Olisin todella tyytyväinen 2800 palkkaan, mutta se ei kai ole kovin realistinen.