Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko olisit valmis maksamaan, että luotettava aikuinen käyttäisi koiraasi lenkillä (2-5 kertaa viikossa)

Vierailija
15.08.2018 |

Mietin vaan millaisista summista puhutaan? Mikä olisi sopiva/liikaa/liian vähän?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luopuisin koirasta jos en pystyisi huolehtimaan siitä

No voihan sille just nimenomaan hankkia sen ulkoiluttajan jos olet vaikka töissä! Tämä on iso bisnes nykyään, paitsi ei ehkä Kökkölän kylässä.

Vierailija
22/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan varmaan riippuu myös siitä, kuinka kauan lenkität koiraa. Kyllä se summa sille, että käytät koiraa 10min pihalla on eri kuin että käytät tunnin verran.

Itse lenkittäisin koiria niin, että jos käytän koiria joka päivä tunnin lenkillä, niin summa olisi viikossa jotain 20-30e riippuen koiran koosta

Mitä väliä sillä koiran koolla on jos lenkin pituus on kuitenkin tunti?

Kyllä iso vie helposti omia voimia enemmän, varsinkin joku vilkas labbis. Pienen puudelin kanssa taas voi mennä vaikka ikkunaostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 e/ lenkki. Lenkki 20-45 min.

Vierailija
24/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 e /kk

Vierailija
25/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan varmaan riippuu myös siitä, kuinka kauan lenkität koiraa. Kyllä se summa sille, että käytät koiraa 10min pihalla on eri kuin että käytät tunnin verran.

Itse lenkittäisin koiria niin, että jos käytän koiria joka päivä tunnin lenkillä, niin summa olisi viikossa jotain 20-30e riippuen koiran koosta

Mitä väliä sillä koiran koolla on jos lenkin pituus on kuitenkin tunti?

Jos koira pitää ihan lenkillä käydä, niin kyllä se vauhti on ihan erilaista isolla koiralla kuin pienellä koiralla. Siis itse kuvittelen tämän niin, että kyse on ihan kunnon lenkistä eikä mistään kävellään kilpikonnavauhtia eteenpäin se tunti.