Paljonko olisit valmis maksamaan, että luotettava aikuinen käyttäisi koiraasi lenkillä (2-5 kertaa viikossa)
Mietin vaan millaisista summista puhutaan? Mikä olisi sopiva/liikaa/liian vähän?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan varmaan riippuu myös siitä, kuinka kauan lenkität koiraa. Kyllä se summa sille, että käytät koiraa 10min pihalla on eri kuin että käytät tunnin verran.
Itse lenkittäisin koiria niin, että jos käytän koiria joka päivä tunnin lenkillä, niin summa olisi viikossa jotain 20-30e riippuen koiran koosta
Mitä väliä sillä koiran koolla on jos lenkin pituus on kuitenkin tunti?
Kyllä iso vie helposti omia voimia enemmän, varsinkin joku vilkas labbis. Pienen puudelin kanssa taas voi mennä vaikka ikkunaostoksille.
5-10 e/ lenkki. Lenkki 20-45 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan varmaan riippuu myös siitä, kuinka kauan lenkität koiraa. Kyllä se summa sille, että käytät koiraa 10min pihalla on eri kuin että käytät tunnin verran.
Itse lenkittäisin koiria niin, että jos käytän koiria joka päivä tunnin lenkillä, niin summa olisi viikossa jotain 20-30e riippuen koiran koosta
Mitä väliä sillä koiran koolla on jos lenkin pituus on kuitenkin tunti?
Jos koira pitää ihan lenkillä käydä, niin kyllä se vauhti on ihan erilaista isolla koiralla kuin pienellä koiralla. Siis itse kuvittelen tämän niin, että kyse on ihan kunnon lenkistä eikä mistään kävellään kilpikonnavauhtia eteenpäin se tunti.
No voihan sille just nimenomaan hankkia sen ulkoiluttajan jos olet vaikka töissä! Tämä on iso bisnes nykyään, paitsi ei ehkä Kökkölän kylässä.