Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko olisit valmis maksamaan, että luotettava aikuinen käyttäisi koiraasi lenkillä (2-5 kertaa viikossa)

Vierailija
15.08.2018 |

Mietin vaan millaisista summista puhutaan? Mikä olisi sopiva/liikaa/liian vähän?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Pistäisi vähän miettimään, eikö tällä luotettavalla aikuisella oikeasti ole parempaa tekemistä kuin tehdä lasten karkkirahahommia.

Vierailija
2/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5€ per lenkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan varmaan riippuu myös siitä, kuinka kauan lenkität koiraa. Kyllä se summa sille, että käytät koiraa 10min pihalla on eri kuin että käytät tunnin verran.

Itse lenkittäisin koiria niin, että jos käytän koiria joka päivä tunnin lenkillä, niin summa olisi viikossa jotain 20-30e riippuen koiran koosta

Vierailija
4/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tuohon luotettavaa teiniä joka arkipäivä. Maksan 20 euroa viikko ja lisäksi ostan ja leivon herkkuja.

Vierailija
5/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan varmaan riippuu myös siitä, kuinka kauan lenkität koiraa. Kyllä se summa sille, että käytät koiraa 10min pihalla on eri kuin että käytät tunnin verran.

Itse lenkittäisin koiria niin, että jos käytän koiria joka päivä tunnin lenkillä, niin summa olisi viikossa jotain 20-30e riippuen koiran koosta

Mitä väliä sillä koiran koolla on jos lenkin pituus on kuitenkin tunti?

Vierailija
6/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 eur

Vierailija
7/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin moisesta ylellisyydestä 50€/kerta.

Vierailija
8/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vähempää kuin kympin tunti tai kerta. Varsinkaan jos maksan pimeästi.

Vierailija
9/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän luotettavaa opiskelijasukulaista joka käyttää koiran päivällä noin puolen tunnin lenkillä. Mä maksan 10€ per lenkki, 15€ jos joutuu lenkin jälkeen peseen kuraisen koiran. Viikossa tienaa 30-40€

Vierailija
10/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksamme naapurille 4€ per kerta silloin kun hän on harrastuksessaan kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
11/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 20-25 €/vko olisi sopiva olettaen että lenkit ovat vähintään 30min/krt.

Vierailija
12/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroo tunti.

Vierailija
13/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn juoksulenkeillä ja olen monesti miettinyt että samalla voisin juoksuttaa  naapuruston koiria. Moni niistä näyttää pääsevän vain lyhyille pissahyppelyille ulos. Säälittää. Kyllä minulle ainakin joku 2 euroa per kerta riittäisi tai ihan ilmaiseksikin voisin koirakaverit ottaa mukaan.

Vierailija
14/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän tuohon luotettavaa teiniä joka arkipäivä. Maksan 20 euroa viikko ja lisäksi ostan ja leivon herkkuja.

Ostat ja leivot herkkuja...annatko niitä myös sille teinille?

😉

Vierailija
15/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, missä päin aiot koiranhoitoa toteuttaa, ja pystytkö käsittelemään vahvaluonteista koiraa, eli käykö myös yleensä haastavammiksi koetut rodut, vai tyyliin villakoira tai kultainennoutaja?

Alkuperäiseen kysymykseesi maksu riippuisi myös lenkin pituudesta, mutta lähtökohtaisesti varmaan korkeintaan 10 € / tunti ja maksaisit itse verot - tämä on arvioitu tilanteessa että pystyisin itse hoitamaan lenkityksen, mutta jostain syystä haluaisin ennemmin jonkun muun tekevän sen tällä kertaa. 

Jos tilanne olisi pakottava enkä itse pääsisi paikalle, niin voisin maksaa enemmän. Myös jo tutulle ja hyväksihavaitulle ulkoiluttajalle voisin maksaa enemmän kuin jollekulle täysin tuntemattomalle (tässä nyt kannattanee huomioida että tarkoitan ammattilaiselle, enkä esim sukulaiselle joka sattuu tarvitsemaan töitä)

Vierailija
16/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopuisin koirasta jos en pystyisi huolehtimaan siitä

Vierailija
17/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn juoksulenkeillä ja olen monesti miettinyt että samalla voisin juoksuttaa  naapuruston koiria. Moni niistä näyttää pääsevän vain lyhyille pissahyppelyille ulos. Säälittää. Kyllä minulle ainakin joku 2 euroa per kerta riittäisi tai ihan ilmaiseksikin voisin koirakaverit ottaa mukaan.

Ei ne kaikki koirat halua edes lenkille. Naapuri yritti käydä koiransa kanssa pienillä lenkeillä, mutta koirapa ei suostunut kuin käymään pihapuun alla pissalla ja sen jälkeen paineli suoraan portaille. Miesparka yritti vetää koiraa, että tekisivät lenkin, mutta koira ei suostunut koskaan. Monta kertaa katselin ja huvitti ja suretti samaan aikaan.

Vierailija
18/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kaikki koirat halua edes lenkille. Naapuri yritti käydä koiransa kanssa pienillä lenkeillä, mutta koirapa ei suostunut kuin käymään pihapuun alla pissalla ja sen jälkeen paineli suoraan portaille. Miesparka yritti vetää koiraa, että tekisivät lenkin, mutta koira ei suostunut koskaan. Monta kertaa katselin ja huvitti ja suretti samaan aikaan.

Usein kiinni kasvatuksesta. Jos koiraa ei oo vieny kävelylle esim sadekelillä, niin ei se ainakaan helpommaksi muutu koiran aikuistuttua. Mutta ehkä tässä tapauksessa ei ollut säästä kyse, jos joka kerta noin kävi?

Vierailija
19/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lenkitin aina lapsena/nuorena ihan ilmaiseksi monia koiria. Sen takia en tiedä voisinko nytkään mitään palkkaa edes ottaa. Omaa koiraani en edes uskaltaisi antaa kenenkään vieraan vastuulle. On aika iso ja melko vilkas vielä vanhanakin, vaikka onkin koulutettu ja kiltti.

Vierailija
20/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0. Pistäisi vähän miettimään, eikö tällä luotettavalla aikuisella oikeasti ole parempaa tekemistä kuin tehdä lasten karkkirahahommia.

Vau! Koiran ulkoilutus on todella vastuullinen työ enkä antaisi alle 15-vuotiaan hommaksi. Kun matkustamme, valitsen koiravahdin huolella ja maksan hyvin. Hyvä koiranulkoiluttaja on timantinarvoinen.

Maksaisin 10e puolentunnin lenkki.