Mikä on naisten salaisuus hyvältä tuoksumiseen?
Itse miehenä haisen kamalalta, ja ihmettelen että miten naiset aina osaavatkin tuoksua niin hyviltä.
Kommentit (27)
Hygienian hyvä hoito, ehkä kivan tuoksuinen shampoo/dödö/hajuvesi lisänä.
Käyttävät paljon hajustettuja tuotteita?
Minä haisin ihan naiselta silloin kun oli tyttöystävä jolla oli erittäin hyvän hajuista tukan hoitoainetta ja laitoin sitä itsellenikin :D
Peseytyminen. Suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minä haisin ihan naiselta silloin kun oli tyttöystävä jolla oli erittäin hyvän hajuista tukan hoitoainetta ja laitoin sitä itsellenikin :D
Homo
Hyvä hygienia ja naissukupuoli. Mies valitettavasti haisee pahemmalle, vähän kuin karjutkin haisevat ja jopa maistuvat pahalle, ellei niitä ole porsaina kuohittu ajoissa. Testosteroni.
Me kylvemme aasinmaidossa sisältä ja päältä niin usein kuin aasi jaksaa maitoa tuottaa.
Ussskon etttä naisteen menestys esim koulussa peruuuustuu juuri tähän etttä huolehtiii jo teiini iästä saakkka. Muttta josssain vaiheessa ne voiimat vainb loppuvat äidiiltä ja that s itt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo
No ehkä vähän...
Naiset käyttävät elimistölle haitallisia hajusteita. En kadehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hygienia ja naissukupuoli. Mies valitettavasti haisee pahemmalle, vähän kuin karjutkin haisevat ja jopa maistuvat pahalle, ellei niitä ole porsaina kuohittu ajoissa. Testosteroni.
Monet miehet haisevat happamilta, karjuilta tai märiltä koirilta.
Eksäni tuoksui hyvältä ja makealta. Ystäväni mukaan hänellä oli diabetes. :D
Parhaat miehet tuoksuvat puhtailta.
Käytän hajusteettomia tuotteita enkä käsittääkseni tuoksu millekään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttävät elimistölle haitallisia hajusteita. En kadehtisi.
Minä käytän vain hajustamatonta kosmetiikkaa ja pyykinpesuainetta, joten periaatteesta minun pitäisi olla "hajuton". Ominaishaju tulee kuitenkin läpi ja minulle on useampi ihminen, myös naiset, sanoneet, että tuoksun hyvältä. Pienemmät lapset sylissä ollessa jopa nuuhkivat minua, en tarkoita omia. Olen nainen itse. On luultavaa, että ominaishajuni on joistakin myös vastenmielinen, mutta ovat olleet kohteliaita ja jättäneet sanomatta.
Ah, pieraisin just. Tuoksuupa ihanalle.
Miehenä koet naisen tuoksun hyväksi. Minä naisena koen, että monet miehet tuoksuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet haisevat happamilta, karjuilta tai märiltä koirilta.
Eksäni tuoksui hyvältä ja makealta. Ystäväni mukaan hänellä oli diabetes. :D
Parhaat miehet tuoksuvat puhtailta.
Iltalehdessä nähdään!
Miehet tosiaan alkavat hiukan haista aiemmin kuin naiset vastaavissa olosuhteissa, joten sitä tärkeämpää teille on paitsi peseytyminen niin myös puhtaiden vaatteiden ja kenkien käyttö. Kesällä tämä on erityisen tärkeää, mutta ei niitä saa laiminlyödä talvellakaan. Muuten, hajustettujen pyykinpesuaineiden lemu on kauheaa!
Mulle sanotaan usein että tuoksun hyvältä. Käy joka ilta suihkussa ja pesen itseni hyvältä tuoksuvalla suihkugeelillä joka puolelta. Sitten laitan hyväntuoksuista deodoranttia. En käytä hajuvesiä. Tarkistan aina ettei vaatteet haise likaiselle/hikiselle ja pesen ne miedosti tuksuvalla pesuaineella. En käytä huuhteluaineita.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä haisen kamalalta, ja ihmettelen että miten naiset aina osaavatkin tuoksua niin hyviltä.
Säännöllinen suihussakäynti ja sitten hajuvedet on kyllä auttaneet tässä asiassa aika pitkälle.
Käy hyvä mies suihkussa aamun illoin ja pese hampaat. Lopeta paskan syöminen.