Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin väärin, jos haluan antaa miehelleni?

Vierailija
15.08.2018 |

Seksistä kyse. Osa ystävistäni on sitä mieltä, että miehiltä tulee pihdata kaikki keinot käyttäen ja sitten ovat ihmeissään, kun parisuhde ei toimi ja mies pettää. Mikä siinä jalkovälissä on niin suojelemisen arvoista, kun itse kuitenkin myös nautin toimituksesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ystäviä. Seksi on ihanaa, oikean kumppanin kanssa. - Onnellinen ja vanha vaimo

Vierailija
2/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka tuolla linjalla äläkä ota mallia ystävistäsi.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan, mutta siksi että itse haluat antaa, ei vain siksi että mies haluaa. On hyvä oppia tietämään oma halunsa eikä mennä aina toisen ehdoilla.

Vierailija
4/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mitään antamista, jos itse myös otat. Kaikilla se ei tunnu siltä. Älä kritisoi ystäviäsi, kun et kuitenkaan tiedä heidän suhteistaan kaikkea.

Vierailija
5/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenko antaa? Ja mies ottaa? Hmm...

Vierailija
6/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankipa ihan oikeita ystäviä, tuollaiset mielikuvitusystävät on aika hyödyttömiä pitemmän päälle. Tosin voihan niiden ansiosta kirjoitella provoja vauvapalstalle.  Mut koita keksiä edes parempia provoja, jookos?

Vierailija
7/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaa noin vain kun miehiä on niin helppo kiristää seksillä? Viimeksi 5 vuotta sitten tein ruokaa ja siivosin, sitten tajusin että mies tekee ne innolla, jos se on ainoa keino saada.

Vierailija
8/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
9/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = lu.tka

Vierailija
10/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"toimitus"

Vierailija
11/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap = lu.tka

Ai parisuhteessa seksiä harrastava on lu.tka? Aikamoinen aivopieru.

Vierailija
12/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmasti hieman yksinkertainen mies, kun en ymmärrä tätä asetelmaa, jossa toinen saa seksissä ja toinen antaa. Jos tai kun minä harrastan seksiä niin toivon totta kai saavani mutta olisin hyvin pettynyt, jos nainen kokisi, että on vain antanut minulle saamatta itse mitään. - Tällä hetkellä sikkuna eläessä en esimerkiksi ole kovinkaan innostunut harrastamaan, ainakaan kovin aktiivisesti yhden yön juttuja, koska aattelehdin, että saattaisin jäädä niissä lopulta vain entistä nälkäisemmäksi. Mutta ei yhden yön jutuissa sinänsä mitään pahaakaan kaiketi ole, jos ja kun molemmat tietävät (edes suunnilleen) ,mitä ovat tekemässä.

Vierailija
13/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa mies meikäläisen tahtia.

Vierailija
14/14 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän