Mikä ihme siinä on että kaikki muut pariutuu loppuelämäksi mutta minä en koskaan kelpaa kuin kuukauden-parin kokeiluksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jotakuinkin saman voisin sanoa.
Itse en ole kiltti, lässy, iloinen, tyhjännauraja ja helppo pikku murmeli. Olen kouluttautunut, ja minulla on monia vahvoja mielipiteitä. Tykkään keskustella. Ymmärtääkseni tässä muutama ongelma.
Hmmm. Mulle ei ole ollut ongelma. Päinvastoin:)
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kiltti, lässy, iloinen, tyhjännauraja ja helppo pikku murmeli. Olen kouluttautunut, ja minulla on monia vahvoja mielipiteitä. Tykkään keskustella. Ymmärtääkseni tässä muutama ongelma.
On kyllä ongelma koska näillä ei ole deittailussa mitään merkitystä naisen kohdalla.
Jep, nämä ’kouluttautuneet vahvat naiset’ jotka kertovat sen syyksi miksi miehet pelkäävät heitä, eivät nää miten ärsyttäviä besserwissereitä he ovat. Ei tarvitse esittää tyhmää, mutta jos mistään ei voi keskustella yrittämättä koko ajan nostaa itseään ylemmäksi ja paremmaksi kuin mies niin ei kiitos.
Wrong. Ongelma on siinä, että juuri yksikään mies ei kestä sitä, että tuntee itsensä tyhmäksi. Olen pahoillani, jos satun joistakin asioista tietämäänkin jotain (kuten moni muukin nainen). Ei voi silti yleistää, mutta en tiedä, mikä tämä juttu on, että monelle naisen äly on myrkkyä. Suurin piirtein kirjoitusvirheestä huomauttaminenkin voi aiheuttaa sodan.
Minä ihailisin, jos mies tietäisi minua enemmän. Ehdottomasti haluan oppia toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Mulle ei ole ollut ongelma. Päinvastoin:)
Kerro lisää? Olet siis vakavamielinen, analysoiva, akateeminen, paljon mielipiteitä esittävä, tarkka, parisuhdekekeskusteluita haluava? Ja miehet tykkää?
Mutta usein se joka tapauksessa on ongelma. Tässä on useampi mies vahvistanut käsitystäni, kuten myös irl-kommentit tukevat omaa käsitystäni.
No se perinteinen kysyms tietysti, että miten haet seuraa? Ja mistä?
Yleensä vakituista seuraa etsivät onnistuu, kun foorumi on yhtä laila vakituisille seuranhakijoille, eikä esim tinder.
Sama täällä. Kaksi pisintä suhdettani ovat molemmat kestäneet sen kuukauden. Ensimmäinen tyyppi palasi jättämänsä venäläisen vaimonsa ja lapsensa (josta en tiennyt!) luo. En enää koskaan kuullutkaan hänestä, enkä kyllä haluaisikaan. Toinen selitti ihan totuudenmukaisesti ja asiallisesti, ettei hänellä työnsä vuoksi ole minulle aikaa tarpeeksi. Olemme nykyään läheisiä ystäviä.
On niillä merkitystä, koska niitä pidetään monesti negatiivisina tekijöinä.
Terv. Kommentin kirjoittanut.