Mitä alat harrastaa syksyllä? Ilmoittauduitko jollekin kurssille?
Kommentit (10)
Tässä just katselen avoimen yliopiston kursseja. En vielä ole päättänyt mitä noista otan. Ihan sitä mitä haluaisin ei ole etäkurssina, joten sitten jotain tietotekniikkaa tai taloushallintoa.
Minä sienestän, teen maustesekoituksia, säilön ja teen saippuaa ja pihkavoidetta. Suunnitelmissa muunkin kotikosmetiikan teko, mutta vasta suunnitteluasteella.
Kyllä!
On kansalaisopistoa, iltaopintoja ja päiväopintoja!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
On kansalaisopistoa, iltaopintoja ja päiväopintoja!
Minä harkitsen myös ilta- tai viikoloppupainoitteista kurssia, mutta en ole vielä päättänyt kurssia. 🙂
Kirjallisuuspiiri netissä, ilmainen. Ei ole aikaa töiden vuoksi mitään säännöllistä ottaa.
Ilmoittauduin painonnostoon. Ei mikään uusi harrastus, mutta nyt maksan siitä kuntosalin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittauduin painonnostoon. Ei mikään uusi harrastus, mutta nyt maksan siitä kuntosalin lisäksi.
Paljonko nostat painoa?
Kursseista jatkan kuorossa laulamista. Lisäksi mulla on kuntosalin jäsenyys(2 - 4 kertaa viikossa käyn). Pilateksessa käyn selän asentoa parantaakseni harvakseltaan n. joka toinen viikko.
Muuten harrastan joogaa päivittäin (olen joogaohjaaja yhdeltä koulutukseltani), lenkkeilyä, luonnossa liikkumista & patikointia, kauno- ja muunkin kirjallisuuden lukemista. Tykkään ruokaa laittaessani kokeilla uusia reseptejä, viihdyn konserteissa, taidenäyttelyissä ja teatterissa, silloin tällöin tapaan ystäviä hyvän ruoan, pelien ja laulun merkeissä. Matkustellaan miehen kanssa lähelle ja kauas muutaman kerran vuodessa. Kun tähän liitetään vielä että käyn töissä ja mulla on aika iso perhe (4 aikuista lasta ja mies) (="harrastan" myös lasten tapahtumia yms.) ja viihdyn välillä myös yksin (ns. krapulapäivä ilman krapulaa mikä tarkoittaa että makaan ja lötkötän koko päivän, tämä tarpeen ainakin kerran kuukaudessa), niin enhän mä muuta ehdikään enää harrastaa.
Harrastan samaa syksyllä kuin muunakin aikana. Liikuntaa, musiikin- kuunnelmien kuuntelemista, lukemista, postcrossingia.