Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea tuo uutinen jossa kaksivuotias jäi yksin junaan ovien sulkeuduttua ja äiti jäi asemalle!!

Vierailija
11.11.2022 |

Onneksi kaikki kääntyi parhain päin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.

Vierailija
2/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ny tiedä, ei se niin kauheaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran käynyt niin että koira hyppäsi pysäkillä olleeseen bussiin ja minä jäin sinne pysäkille. Ihan hihnassa oli, ohitimme sieltä matalalattiabussista tulevat rattaat ja pieni koira hyppäsi kyytiin.

Päästin hihnasta irti heti ja onneksi matkustajat pysäytti sen bussin seuraavalle pysäkille.

Vierailija
4/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin päin parempi, että lapsi junassa ja äiti asemalla kuin toisinpäin.

Vierailija
5/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin käynyt?

Vierailija
6/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Helsingissä tapahtui.

Vierailija
7/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaan Myyrmäessä

Vierailija
8/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa on pari kertaa käynyt niin että 2v on jo sisällä ja ovet sulkeutuvat kun yritän vaunujen kanssa päästä perässä, tai sama ulosmennessä. Bussissa sentään pysäkin välit on yleensä onneksi vähän lyhyemmällä matkalla, ois kauheeta jos kävisi noin.

Vierailija
9/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko kännissä?

Vierailija
10/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kolmevuotias, kun matkustin äitini kanssa bussilla mummolaan. Jollain linja-autoasemalla äiti lähti käymään vessassa ja jätti minut istumaan penkille. Muistan vieläkin sen kauhun tunteen, kun bussi lähti ajamaan ja näin ikkunasta äitini juoksevan ja huitovan kuskille. Onneksi kuski huomasi tilanteen ja pysähtyi. Hyi, mikä muisto.

Vierailija
11/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy! Yhyy!! Taapero on ollut junassa! Yhyy!! YHyy!!

Vierailija
12/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostaan otto tapaus tuon olisi kuulunut olla kun jätetty lapsi heitteille.

Vierailija
13/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kolmevuotias, kun matkustin äitini kanssa bussilla mummolaan. Jollain linja-autoasemalla äiti lähti käymään vessassa ja jätti minut istumaan penkille. Muistan vieläkin sen kauhun tunteen, kun bussi lähti ajamaan ja näin ikkunasta äitini juoksevan ja huitovan kuskille. Onneksi kuski huomasi tilanteen ja pysähtyi. Hyi, mikä muisto.

En ainakaan muista noin vanhoja asioita.

Vierailija
14/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa on pari kertaa käynyt niin että 2v on jo sisällä ja ovet sulkeutuvat kun yritän vaunujen kanssa päästä perässä, tai sama ulosmennessä. Bussissa sentään pysäkin välit on yleensä onneksi vähän lyhyemmällä matkalla, ois kauheeta jos kävisi noin.

Kehtaisitko nostaa lapsilisää omiin henkilökohtaisiin menoihisi rehellisin silmin vaikka bussia ajava setämies on vienyt lapsesi...?

Vierailija
15/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaan Myyrmäessä

tämä selittää, tuolla on just tollasta porukkaa

Vierailija
16/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli loppujen lopuksi hyvä uutinen. Oli aivan varmasti niin äidille kuin lapsellekin järkyttävä tilanne, eikä tuollaisia pitäisi voida tapahtua.

Mutta.

Ystävälliset ihmiset huolehtivat yksin junaan jääneestä lapsesta ja varmistivat, että hänellä oli kaikki hyvin. Hätäkeskus lähetti välittömästi poliisit seuraavalle asemalle, ja he huolehtivat lapsen pois junasta sekä viihdyttivät lasta, kunnes äiti ja lapsi olivat lopulta samassa paikassa yhtä aikaa.

Kaikki ihmiset, jotka olivat tilanteessa mukana, toimivat asiallisesti ja vastuullisesti (en kommentoi junankuljettajaa, koska en tiedä, miten tuo tapahtui) ja tekivät parhaansa, että lopputulos olisi hyvä.

Vierailija
17/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huostaan otto tapaus tuon olisi kuulunut olla kun jätetty lapsi heitteille.

Sä olet semmonen huostaanottotapaus että koulunpenkille uusiksi äidinkieltä opettelemaan.

Vierailija
18/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jäi 3 v kerran metrolaiturille. Menin vauvan kanssa sisälle kun ovet meni yhtäkkiä kiinni. Eikun seur pysäkillä pois ja takas ja onneksi eräs nainen oli huomannut tilanteen ja oli hysteerisen lapsen kanssa. Ihan hirveä tilanne niin itselle kuin lapselle.

Vierailija
19/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks nykyään ollaan sen verran fiksumpia, että pikkulapsia ei jätetä yhtään mihinkään yksinään. Äitisi käytös oli täysin vastuutonta! Pikkulapset voivat lähteä hetken mielijohteesta harhailemaan mihin vaan.

Vierailija
20/20 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi lapsena vastaava 80-luvulla. Olimme ratikassa ja vanhemmat olivat päässeet ulos ideana napata minut siitä portaiden ylätasolta ulos syliinsä kun kuski päättikin sulkea ovet. Minä jäin ratikkaan ja vanhemmat pysäkille. Silloin ei tosiaan ollut mitään kännyköitä. No joku aikuinen sitten jäi mun kanssa seuraavalla pysäkillä pois ja odotti että vanhemmat pääsee seuraavalla ratikalla siihen.

Olimme siis käymässä Helsingissä kesälomamatkalla, asuimme toisessa kaupungissa, eikä vanhemmat tosiaankaan tunteneet ratikkalinjoja mutta osasivat kuitenkin hypätä oikeaan seuraavaan ratikkaan. Ei siinä mielestäni kauaa jouduttu odottelemaan. Olishan sekin voinut päättyä vaikka miten.