Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisipa kiva jos ruoka olisi valmiina kun tulee kotiin

Vierailija
15.08.2018 |

Minä aloitan jo aamukuudelta työt. Kotiudun yleensä vähän ennen neljää, joskus aiemmin ja joskus myöhemmin. Vaimo tekee lyhynnettyä työaikaa 7-13. Ihan toimistotyö kyseessä. Minä tulen kotiin todella väsyneenä ja nälkäisenä. Vaimo on siinä vaiheessa ollut jo ainakin pari tuntia kotona, mutta ei viitsi laittaa ruokaa valmiiksi. Minun pitää sitten alkaa lämmitellä ruokia tai hakea noutoruokaa vielä työpäivän päätteeksi. En varmasti ole ihan kohtuuton, jos haluan vaimon tekevän ruuan valmiiksi. Ei voi olla liikaa pyydetty, kun toinen tekee lyhyempää työaikaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kotimatkalla pari roiskeläppää. Heität kotona mikroon . Kyllä se siitä. Sun vaimo on vaimo eikä orja tai kokki.

Vierailija
2/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ot, miksi ihmeessä et syö mitään välipalaa, että pärjäät seuraavaan ruokaan ilman kovaa nälkää. Niin kait muutkin tekee, jos ei pärjää nälän tunteen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaampaa olisi varmasti puhua asiasta vaimon kanssa.

Vierailija
4/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuvitellaan. Tottahan se hankkii ja valmistaa ruuan, jolla on nälkä. Poikkea vaikka abclle syömään kotimatkalla. Jumal#iste miten avuton jätkä.

Vierailija
5/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina valmiina kun tulen himaan. Safka nousee pöydälle tasan kun vedän kenkiä veke. En ole ikinä pyytänyt, mutta se on vaimon tapa. Olen kiitollinen ja osoitan sen hänelle monella eri tavalla.

Vierailija
6/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jonkun mielestä niin kiva provo, että kannattaa uudestaan ja uudestaan postata. Aikuinen ihminen ja ei saa kaupasta ruokaa.

Vierailija
7/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimosi on asiaan sanonut kun olet asiallisesti keskustellut hänen kanssaan asiasta? Mikä on hänen perustelunsa sille, ettei tee ruokaa valmiiksi?

Vierailija
8/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette asian sopineet?

Jos vaimo tekee lyhennettyä työaikaa siksi, että on osittaisella sairauslomalla, hoitaa omaishoitajana vanhempiaan, autistista lastanne tms niin toiveesi voi olla aika kohtuuton.

Vierailija
9/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina valmiina kun tulen himaan. Safka nousee pöydälle tasan kun vedän kenkiä veke. En ole ikinä pyytänyt, mutta se on vaimon tapa. Olen kiitollinen ja osoitan sen hänelle monella eri tavalla.

Kylläpä sitä ollaan täysin avuton. Peseekö muijas kalsarisikin?

Vierailija
10/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi itselle kamalaa, jos olisi heti mentävä ruokapöytään, kun töistä kotiutuu.

Vierailija
11/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaimosi on asiaan sanonut kun olet asiallisesti keskustellut hänen kanssaan asiasta? Mikä on hänen perustelunsa sille, ettei tee ruokaa valmiiksi?

Ollaan puhuttu tästä kyllä, mutta vaimo lähinnä loukkaantuu ja väittää, että minä syyllistän häntä. Ei tuo sitten johda mihinkään.

Ap

Vierailija
12/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, tykkään. Mieheni on loistokokki ja muutenkin mukava.

Vierailija
13/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen joka päivä ruoan kun tullaan yhdessä miehen kanssa kotiin kello 16-1700 lähdemme arkisin töihin klo 4.45, joo ja kyllä väsyttää joka päivä,kun pääsee kotiin.

Vierailija
14/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan puhuttu tästä kyllä, mutta vaimo lähinnä loukkaantuu ja väittää, että minä syyllistän häntä. Ei tuo sitten johda mihinkään.

Ap

Niin, että jostain syystä ajattelet, että kumppanisi pitäisi passata sinua?

Vierailija
15/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn orja kirjoitti:

Itse teen joka päivä ruoan kun tullaan yhdessä miehen kanssa kotiin kello 16-1700 lähdemme arkisin töihin klo 4.45, joo ja kyllä väsyttää joka päivä,kun pääsee kotiin.

Siis 12h työpäivä aina? Ei ihme jos väsyttää. Itse en jaksaisi

Vierailija
16/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin minut teurastetaan mutta jos minulla olisi mies/poikaystävä ja työajoissa olisi noin räikeä ero niin kyllä minä laittaisin ruuan valmiiksi kun toinen tulee kotiin. Jos sama olisi toisinpäin toivoisin samaa. Pientä toisen huomioimista. Ja eihän sen ruuan mitään vaivalloista tarvitsisi edes olla, pointti että jotain olisi ja toinen (luultavasti väsyneempi puolisko) olisi huomioitu. Mielestäni jos pääsee töistä klo 13 voi kyllä tehdä muutakin kuin kaatua sohvalle. Eikä sitä ruokaa AINA tarvitsisi olla, ei sekään reilua ole että toinen olisi jokapäiväinen köökkivastaava mutta mielestäni ei olisi mitenkään väärin jos noilla työajoilla hoitaisi useimmiten ruokapuolen arkisin.

Jos tämäkin keskustelu olisi naisen kirjoittama satelisi sympatiaa ja yläpeukkua mutta kun mies niin olet avuton vellihousu ja uusavuton mammanpoika joka ei saa itseään edes ruokittua.

Vierailija
17/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taas odoittaa, että mieslapset on vihon viimeisiä kumppaneita. Vaimosi ei ole äitisi. Opettele itse hoitamaan ruokailusi.

Vierailija
18/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaimo syö itse mitään? Vai syökö se kaikki eikä sulle jää?

Vierailija
19/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli eikö hän ole kertonut mitään syytä siihen, miksi ei tee ruokaa valmiiksi? Millainen perhe teillä on? Onko esimerkiksi lasten koulun/päivähoidon tai harrastusten kannalta järkevää tehdä lämmin ruoka jo klo 16 valmiiksi? Syödäänkö teillä lämmin ruoka myöhemmin illalla ja jos kyllä, niin kumpi sen laittaa? Miten olette muuten sopineet kotitöiden jaosta? Miksi vaimosi tekee lyhennettyä työaikaa?

Vierailija
20/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisethan eivät tee eivätkä edes osaa tehdä ruokaa eivätkä paljon muutakaan ns. naisten töitä.