Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luopuuko Jani Toivola kansanedustajuudesta keväällä eikä asetu enää ehdolle?

Vierailija
15.08.2018 |

Niin kuin aikoi tehdä jo viimeksi. Silloinhan siinä vaan säästyy rahaa jos ajelee muiden piikkin eikä tarvitse edes selitellä enää. Ei ole niin tarkkaa enää.

Lieneekö tuo siis syy?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin, että jos hän ei terveyssyistä kykene työtään hoitamaan kunnolla, niin ei asettuisi enää ehdolle. Tosin en ole Vihreiden äänestäjä.

Vierailija
2/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin, että jos hän ei terveyssyistä kykene työtään hoitamaan kunnolla, niin ei asettuisi enää ehdolle. Tosin en ole Vihreiden äänestäjä.

Pysty tai halua. Kummasti pystyi puuhastelemaan kakmenlaista muuta kun oli sairasLOMALLA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti asettuu. Sitten se hakee taas vuoden saikkua "uupumukseensa" ja kirjoittaa saikulla ollessaan kirjan jota Akateeminen Kirjakauppa myy taas 2 euron laarissaan.

Vierailija
4/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska translaki pitää saada läpi.

Vierailija
5/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska translaki pitää saada läpi.

Mitä se on tehnyt sen eteen, paitsi ajellut taksilla?

Vierailija
6/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai Jani lähtee ehdolle. Häntä ei kyllä ediskunnan työ voisi vähempää kiinnostaa mutta mistä saisi yhtä hyvän palkan lisäetuineen ?  Olen kateellinen Janille, myönnän.

Vierailija
7/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden äänestäjät ovat niin typeriä, että varmasti äänestävät tuollaisen turhakkeen sinne uudestaan. Tekee pari itkun sekaista haastattelua roskalehtiin ja taas äänet on hankittu.

Vierailija
8/8 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken Jani Toivolan samanlaiseksi tyhjänpuhujaksi kuin teuvo Hakkaraisen. Paljon puhetta, mutta ei tekoja. Pelkästään sekoiluja. Olen järkyttynyt, että nuo kummatkin on äänestettu eduskuntaan uudestaan ja tämä kertoo mielestäni kaiken äänestäjien kyvystä tehdä järkeviä valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi