Tsempatkaa, pitäis siivota mökki, tiskata ja maalata kuistin seinä.
Ei vaan huvita. Mut pitäis. Tiskaaminen edellyttää saunan lämmittämistä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Saunan lämmittäminen on ihanan rentouttavaa puuhaa ja sen jälkeen on miellyttävää tiskata kädet lämpimässä vedessä. Maalaaminen on kivaa käsityötä kun maalailee kuvioita vaikka sabluunalla.
Ihana vastaus, kiitos! Sabluunaa ei kyllä ole enkä niin sitä ulkoseinään kaipaakaan :)
Eka laitat saunan lämpiämään, sitten alat maalaamaan. Maalaamisen jälkeen saunaan ja astioiden pesu vasta huomenna, pistät vaikka kuumaan fairyveteen likoamaan niin ei tarvi huomenna paljon harjaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eka laitat saunan lämpiämään, sitten alat maalaamaan. Maalaamisen jälkeen saunaan ja astioiden pesu vasta huomenna, pistät vaikka kuumaan fairyveteen likoamaan niin ei tarvi huomenna paljon harjaa käyttää.
Ei pöllömpi idea tuokaan. Toisaalta olis kiva saada tiskattuakin, niin keittiökin olisi sitten siisti.
Reippaasti vaan käyt toimeen ja teet asiat. Ajattele sitä ihanaa tunnetta sitten kun kaikki on tehty ja valmista!! Tsemppiä!
Ota kännykällä kuvat ennen maalausta ja siivousta ja sen jälkeen ja vertaile kuvia niin lopussa kiitos seisoo!Aloita maalaamisella ja sillä aikaa saunassa vesi lämpiää niin pääset tiskaamaan ja viimeisenä rentoutumaan saunaan! Tsemppiä!
Meillä on ikkunanmaalausoperaatio käynnissä. Mies on töissä, ja itse niitä ikkunoita välillä maalailen. Yksi kerrallaan.... Laitoin juuri lohikiusauksen uuniin (itseasiassa tämän palstan takia, kun oli joku ketju, jossa joku osti valmista). Nyt alan maalaamaan taas yhtä ikkunaa.
Tsemppiä sinnekin. Mieti lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ikkunanmaalausoperaatio käynnissä. Mies on töissä, ja itse niitä ikkunoita välillä maalailen. Yksi kerrallaan.... Laitoin juuri lohikiusauksen uuniin (itseasiassa tämän palstan takia, kun oli joku ketju, jossa joku osti valmista). Nyt alan maalaamaan taas yhtä ikkunaa.
Miksi ihmeessä joku maalaa ikkunoita ja millä maalilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku maalaa ikkunoita ja millä maalilla?
Varmaan kyse oli ikkunanpokista. Itse olen käyttänyt pellavaöljymaalia.
Saunan lämmittäminen on ihanan rentouttavaa puuhaa ja sen jälkeen on miellyttävää tiskata kädet lämpimässä vedessä. Maalaaminen on kivaa käsityötä kun maalailee kuvioita vaikka sabluunalla.