Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ajaa miehen pelimieheksi?

Vierailija
15.08.2018 |

Miksi? Mitä mies saa siitä että aiheuttaa pahaa mieltä naisille? En ymmärrä. Narsisti?

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on valta muuttaa asia.

Alkakaa suosimaan niitä hyväntahtoisia nössöjä joilla ei ole sitä loputonta itsevarmuutta ja pilkettä silmäkulmassa niin pelimiehet katoaa.

Vierailija
162/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset itse suostuu tähän pyöritykseen, ei kukaan pakota.. kannattaisi katsoa peiliin miksi sallii tuollaisen kohtelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ei voi naisena ymmärtää miten paljon miehet suoltaa paskaa suustaan ja esittää vain saadakseen. Kun ei tipu tai kun on sänkyyn päästy, todellinen luonne paljastuu. Niin kaksinaamaista että! Itse arvostan rehellisyyttä. Lisäksi miehet palkitsee toisia miehiä tästä kusipäisyydestä.

Ei miehet palkitse mitään, ei miehillä ole mitään millä palkita. Naisilla on täysi vastuu asiasta.

Vierailija
164/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ketään ikinä pettänyt, mutta on ensimmäisten treffien jälkeen jo sanottu pelimieheksi, kun en halunnutkaan siitä suhdetta.

Ihan sama mulle miksi kutsutaan. Mutta nämä kaksi eri asiaa, eli monen naisen deittailu ja pettäminen, sekoittuu keskusteluissa iloisesti keskenään.

Mies joka lentää kukasta kukkaan, ei ole pelimies teidän tarkoittamallanne tavalla, ellei ole sitoutunut kehenkään.

Jos et huijaa ja teet ennen akteja pelin täysin selväksi et ole pelimies. Kaikki valehtelu, rakkauden vakuuttelu ja vedättäminen on pelaamista. Ei ole väliä montako naista yhtä aikaa vedätettävänä. Myös se on ihan sanonko mistä, että teeskentelee kaveria ja pääsee sillä tavalla ihon alle. Mut sinullehan oli ihan sama etkä edes välitä miltä muista tuntuu.

Vierailija
165/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite ei voi naisena ymmärtää miten paljon miehet suoltaa paskaa suustaan ja esittää vain saadakseen. Kun ei tipu tai kun on sänkyyn päästy, todellinen luonne paljastuu. Niin kaksinaamaista että! Itse arvostan rehellisyyttä. Lisäksi miehet palkitsee toisia miehiä tästä kusipäisyydestä.

Ei miehet palkitse mitään, ei miehillä ole mitään millä palkita. Naisilla on täysi vastuu asiasta.

Eihän niillä piparia ole annettavaksi, mutta pelimies nousee kyllä kaveriporukan hierarkiassa. Näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
166/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niillä piparia ole annettavaksi, mutta pelimies nousee kyllä kaveriporukan hierarkiassa. Näin olen ymmärtänyt.

Ehkä vastaavien paskakasojen hiararkiassa. Lopeta vastuun siirtely muille. Lopeta uhrina oleminen.

Vierailija
167/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan koska tälläinen mies saa naisia, eli naisten pitäisi ruveta torjumaan tälläisiä miehiä niin sellaisena olo ei olisi enää kannattavaa.

Vierailija
168/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan HIFK.

Vierailija
169/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan koska tälläinen mies saa naisia, eli naisten pitäisi ruveta torjumaan tälläisiä miehiä niin sellaisena olo ei olisi enää kannattavaa.

Eli alan karttelemaan kaikkia mukavalta vaikuttavia miehiä. Epämukavia en halua lähelleni myöskään, joten varmaan on luovuttava toivosta. Pitää vain kartella miehiä.

Vierailija
170/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli alan karttelemaan kaikkia mukavalta vaikuttavia miehiä. Epämukavia en halua lähelleni myöskään, joten varmaan on luovuttava toivosta. Pitää vain kartella miehiä.

Et voi vaivautua ottamaan selvää onko mukavalta vaikuttava mies myös oikeasti hyvä mies eikä monta naista pyörittävä tms.?

Ymmärsit varmasti pointin, heittäytymällä marttyyriksi ei ainakaan saa mitään.

Vierailija
171/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaivautua ottamaan selvää onko mukavalta vaikuttava mies myös oikeasti hyvä mies eikä monta naista pyörittävä tms.?

Ymmärsit varmasti pointin, heittäytymällä marttyyriksi ei ainakaan saa mitään.

Juuri neuvoit torjumaan. Johan on täällä moni selittänyt, että ottaa selvää ja aina tulee paha mieli. Se petollisuus voi selvitä vasta kuukausien päästä ja tulee tosi vedätetty olo... ei pää kestä.

Vierailija
172/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis pelimies juuri petkuttaa olevansa mukava heppu ja oikeasti ihan mätä sisältä. On hyvin kuluttavaa selvitellä monta mukavalta vaikuttavaa miestä läpi, ei uskalla heittäytyä eikä kiintyä kehenkään, koska riski tulla huijatuksi on niin suuri. Lisäksi saa kyseenalaisen maineen kaupan päälle, vaikka ei tekisi mitään fyysistä.

Vierailija
173/187 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.. eipä niitä kilttejä miehiä tee mieli rikkoa. Kyllä ne on ne pelimiehet joita osa naisista käyttää surutta ja nauraa jälkikäteen kun tyypit luulee olevansa jotenkin vastustamattomia. Muutaman ole suututtanut kunnolla kun saivat näpeilleen ja maine meni kavereiden silmissä kun joutuivat maistaa lääkettään. Kilttien miesten kanssa mennään naimisiin ja niistä pidetään huolta. Tuollaiset viestikapulat on vaan ego buustausta varten.

Vierailija
174/187 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi monta kertaa kun särkee sydämensä naisten kanssa ja ymmärtää ettei nainen rakasta sillä tavalla kuin romanttisessa hömpässä opetetaan. Sitä sitten kyynistyy ja alkaa itsekin vaihdella naisia kuin sukkia. Käyttötavaraa kaikki on vaan.

Vierailija
175/187 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen, että pelimiestä on hyväksikäytetty lapsena.

Vierailija
176/187 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilun halu, sitoutumishaluttomuus, sitoutumiskammoisuus, nuori ikä, pettymykset, pettymys avioliitossa, puutteessa eläminen, narsismi, itsekkyys, tunnekypsymättömyys, tunnekylmyys, sattuma, tilanne teki varkaan ja jäi vähän päälle . Siinäpä noita syitä.

Vierailija
177/187 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko ketjusta sen, että kukaan nainen ei oikeastaan edes tuomitse pelimiehiä ja kukaan nainen ei katso peiliin että miksi itse valitsee pelimiehiä?

Tässä ketjussa sen sijaan ryhdytään tuomitsemaan kilttejä ja kunnollisia miehiä koska heitä naiset eivät alunperinkään halunneet :D

Mikään asia ei tule muuttumaan..

Miten voin ulkonäön perusteella tietää kuka on pelimies ja kuka ei??? Esim Tinderissä annan tykkäyksen mielenkiintoisen näköiselle/oloiselle miehelle kehen haluan tutustua. Kaikki he ovat paljastuneet pelimiehiksi. En todellakaan olisi heitä valinnut jos olisin tiennyt mitä on tiedossa. Pelkkää pahaa mieltä ja pettymyksiä pettymysten perään.

Joo joo tätä te hoette, mutta mitään esimerkkejä ja perusteluja ei koskaan esitetä mikä näistä miehistä on tehnyt pelimiehen.

Tämä palsta esimerkiksi on omiaan synnyttämään pelimiehiä: Täällä huomaa, kuinka naiset käytänössä halveksuvat miehiä, jotka haluiaisivat parisuhteen, vaikka väittävät muuta. Itse en kykene pelailuun, koska tunnen liikaa syyllisyyttä ja tämän palstan myötä olenkin jättänyt deittailun. Tavallaan sitä välillä toivoo, että olisi psykopaatti, sillä ei nykyään herkkä mies enää naisten kanssa pärjää.

Pelimies on naisten mielestä se palstalta tuttu "oikea mies", koska hänellä ei ole naisille mitään vaatimuksia ja hän on valmis sanomaan mitä vain saadakseen seksiä.

eri

Vierailija
178/187 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiser itse ovat luoneet tämän ilmiön suosimalla ja palkitsemalla sellaisen käytösmallin.

Tuo palkitseminen oli se sana mitä itsekin olin hakemassa.

Esim jos koiran huonoa käytöstä palkitsee niin se tietenkin jatkaa sitä.

Tässä ja monissa muussa vastaavissa kommenteissa asian ydin jo tulikin: pelimiesilmiö on kyllä pohjimmiltaan naisten itsensä luomus. Pelimiehiä on olemassa, koska niin käyttäytymällä miehet pääsevät tavoitteeseensa, eli naisten suosioon. Jos naiset taas lakkaisivat palkitsemasta pelimiehiä juuri sillä, mitä nämä ajavat takaa, niin totta kai ko. ilmiö lakkaisi olemasta.

En toki pohjimmiltani syyllistä naisia mistään - minkäs sitä ihminen nyt biologialleen mahtaa? Mutta hyvä on kuitenkin tunnistaa asioiden realiteetit.

Luuletteko, ettei pelimiehet osaisi muuttaa käytöstään ja taktiikkaansa, jos naiset lakkaisivat "palkitsemasta pelimiehiä?" Ei ilmiö mihinkään katoaisi.

Vierailija
179/187 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näille miehille se peli on helppoa. Se on hyvin, hyvin pieni osa miehistä joille tämä onnistuu, loput kärvistelevät ja tyytyvät siihen mitä ehkä saavat. Raaka peli Ranualla mutta minkäs teet.

Vierailija
180/187 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Mä en ole koskaan tavannut pelimiestä, kun en itsekään ole koskaan ollut epätoivoisesti parisuhdetta etsivä, että olisin kuvitellut että seksi jotenkin automaattisesti tarkoittaa parisuhdetta. Minusta on outoa, että joku vielä niin ajattelee.

Nuo palstalla valittajat on sellaisia että kiertäisin kaukaa, kun se ettei pysty pelimieheksi ei mitenkään tee tyypistä hyvää ja kunnollista puolisoa. Nämä on lähinnä niitä wanna-be-pelimiehiä, joiden kunnollisuus on sitä ettei ne osaa kusettaa ja hurmata, kusettaisivat kyllä jos osaisivat.