Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ajaa miehen pelimieheksi?

Vierailija
15.08.2018 |

Miksi? Mitä mies saa siitä että aiheuttaa pahaa mieltä naisille? En ymmärrä. Narsisti?

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko ketjusta sen, että kukaan nainen ei oikeastaan edes tuomitse pelimiehiä ja kukaan nainen ei katso peiliin että miksi itse valitsee pelimiehiä?

Tässä ketjussa sen sijaan ryhdytään tuomitsemaan kilttejä ja kunnollisia miehiä koska heitä naiset eivät alunperinkään halunneet :D

Mikään asia ei tule muuttumaan..

Miten voin ulkonäön perusteella tietää kuka on pelimies ja kuka ei??? Esim Tinderissä annan tykkäyksen mielenkiintoisen näköiselle/oloiselle miehelle kehen haluan tutustua. Kaikki he ovat paljastuneet pelimiehiksi. En todellakaan olisi heitä valinnut jos olisin tiennyt mitä on tiedossa. Pelkkää pahaa mieltä ja pettymyksiä pettymysten perään.

Kerro nyt meille millainen mies se pelimies on ja mitä he ovat sinulle luvanneet?

Vastasin tähän jo eikä kukaan kommentoinut mitään: ''Jatkuvilla lupausten pettämillä/ghostaamisilla/huomiotta jättämisellä. Millainen nainen ei ota tuollaista käytöstä henkilökohtaisesti? Minä ainakin otan. Mun on todella vaikea luottaa enää yhteenkään mieheen sillä olen törmännyt vain ja ainoastaan pelimiehiin ja heidän valheihiinsa.''

Vastasitko sinä omasta mielestäsi kysymykseen "mitä he ovat sinulle luvanneet?"?

Vaikka mitä! Lupaavat että nähdään pian (=Odotat monta kuukautta eikä koskaan enää kuule miehestä. Laitat viestin, lukee viestin muttei vastaa. Parin vuoden päästä saattaa ottaa yhteyttä kuin muina miehinä ja kysellä kuulumisia ja ehdottaa taas tapaamista? What?)

Jos kokemuksesi on tuossa et ole pelimiestä nähnytkään :D 

Ok. Minkä takia miehet sitten lupailevat vaikka kuun taivaalta kun heillä ei ole aikomustakaan pitää lupauksiaan? Ja kyse ei nyt ole yhdestä miehestä vaan useista. Aivan samat lupaukset ja koskaan niitä ei pidetä.

Mitä ihmettä sinulle on luvattu?

Itse en ainakaan lupaa yhtään enempää, kuin mitä pystyn toteuttamaan.

"nähdään", "mennään yhdessä uimaan", "lähdetään yhdessä reissuun", "mennään syömään", "mennään vanhempieni mökille", pyydetään yöksi, luvataan tulla yöksi. YHTÄKÄÄN lupausta ei pidetä. MIKSI luvata jos niitä ei pidä? En kuollaksenikaan ymmärrä. Ei mulla tulisi MIELEENKÄÄN luvata jotain jos en aio sitä pitää. Mikä teitä miehiä vaivaa kun ei voida puhua totta?

No ei hei tuollaisia heittoja nyt kuulu tosissaan ottaa!  usein on ihan tapanakin vain sanoa, että nähdään, mutta se ei todellakaan ole mikään lupaus vaan ihan vaan sanonta. Vaikka itse olisi kuinka kirjaimellinen niin pitää sen verran ympäröivästä maailmasta tajuta, ettei kaikki todellakaan ole ja se hyväksyä. Sitäpaitsi mieli voi myös muuttua, voi tuntua että olisi kiva mennä mökille ja sitten asiaa mietittyä tulla tulokseen, että ei ehkä kuitenkaan. Kuitenkin hyvin kevyttä tuntuu tuossa vaiheessa tapailun olevan, joten ei kyllä kannata vielä hernettä vetää nenään.

Uskomatonta p*skaa.

Vierailija
142/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiser itse ovat luoneet tämän ilmiön suosimalla ja palkitsemalla sellaisen käytösmallin.

Tuo palkitseminen oli se sana mitä itsekin olin hakemassa.

Esim jos koiran huonoa käytöstä palkitsee niin se tietenkin jatkaa sitä.

Tässä ja monissa muussa vastaavissa kommenteissa asian ydin jo tulikin: pelimiesilmiö on kyllä pohjimmiltaan naisten itsensä luomus. Pelimiehiä on olemassa, koska niin käyttäytymällä miehet pääsevät tavoitteeseensa, eli naisten suosioon. Jos naiset taas lakkaisivat palkitsemasta pelimiehiä juuri sillä, mitä nämä ajavat takaa, niin totta kai ko. ilmiö lakkaisi olemasta.

En toki pohjimmiltani syyllistä naisia mistään - minkäs sitä ihminen nyt biologialleen mahtaa? Mutta hyvä on kuitenkin tunnistaa asioiden realiteetit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin naisten harhaluulo perustuu siitä, että miehet tahtoisivat olla vain ja ainoastaan sen yhden naisen kanssa koko ikänsä? Toi on jotain romanttista haihattelua, kyllä miehet tahtovat ainakin seksiä eri naisten kanssa.

Vierailija
144/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin naisten harhaluulo perustuu siitä, että miehet tahtoisivat olla vain ja ainoastaan sen yhden naisen kanssa koko ikänsä? Toi on jotain romanttista haihattelua, kyllä miehet tahtovat ainakin seksiä eri naisten kanssa.

Kuten jo sanottua, on olemassa paljon tosi hyväsydämisiä kunnollisia miehiä jotka haluaisivat parisuhteeseen vain yhden naisen kanssa loppuelämän ajaksi, mutta juuri heitä kohtaan naiset eivät yleensä tunne mitään romanttista seksuaalista halua. "olet tosi mukava mutta" "ollaanko vain kavereita :)?"

Sitten jos/kun saan lapsen niin pyrin kasvattamaan hänestä röyhkeän naisten hyväksikäyttäjän.

Koska tällaisen miehen naiset haluaa. En ole itse laatinut sääntöjä.

Vierailija
145/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi.

Vierailija
146/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanottua, on olemassa paljon tosi hyväsydämisiä kunnollisia miehiä jotka haluaisivat parisuhteeseen vain yhden naisen kanssa loppuelämän ajaksi, mutta juuri heitä kohtaan naiset eivät yleensä tunne mitään romanttista seksuaalista halua. "olet tosi mukava mutta" "ollaanko vain kavereita :)?"

Sitten jos/kun saan lapsen niin pyrin kasvattamaan hänestä röyhkeän naisten hyväksikäyttäjän.

Koska tällaisen miehen naiset haluaa. En ole itse laatinut sääntöjä.

Se on totta. Naiset tahtovat kaapata sen miehen itselleen ja muuttaa hänet hyväksi aviomieheksi. Kiltissä ei ole mitään haastetta.

Vierailija
147/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei voi koskaan mainita Coolidge efektiä? Kiinnostaisi naisten mielipide asiaan.

Vierailija
148/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli synkkä lapsuus. t: pelimies

Vierailija
149/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se, että käy flaksi? Kun irtoaa jatkuvasti ja helposti, niin siihen on helppo sortua. Suurin osa pelimiehistä on pelimiehiä, koska:

- ovat charmikkaita ja iän myötä hyvä ammatti, rahaa yms., joka kiinnostaa naisia

- osaavat olla naisten seurassa, vähän jänniä, muttei mitään varsinaisia jännämiehiä

- elämäntilanne on sellainen, että pystyy pelailemaan. Sinkku, perheellinen reissutyöläinen jne.

Suurin osa miehistä ei ole pelimiehiä, koska eivät saa helpolla naisia. Mä en usko mihinkään lapsuuden traumaan useimpien kohdalla. Kyse on vain siitä, että tarjontaa on tarpeeksi toisille ja toisille ei juurikaan.

Vierailija
150/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se, että käy flaksi? Kun irtoaa jatkuvasti ja helposti, niin siihen on helppo sortua. Suurin osa pelimiehistä on pelimiehiä, koska:

- ovat charmikkaita ja iän myötä hyvä ammatti, rahaa yms., joka kiinnostaa naisia

- osaavat olla naisten seurassa, vähän jänniä, muttei mitään varsinaisia jännämiehiä

- elämäntilanne on sellainen, että pystyy pelailemaan. Sinkku, perheellinen reissutyöläinen jne.

Suurin osa miehistä ei ole pelimiehiä, koska eivät saa helpolla naisia. Mä en usko mihinkään lapsuuden traumaan useimpien kohdalla. Kyse on vain siitä, että tarjontaa on tarpeeksi toisille ja toisille ei juurikaan.

Tällä logiikalla siis väität, että jokainen mies olisi pelimies, mikäli:

a) Olisi niin tasokas että saisi naisia

b) Elämäntilanne olisi otollinen (vaikka varattu, mutta reissutyössä

Tästä yhteenvetona siis se, että _kaikki_ miehet olisivat pelimiehiä jos heillä olisi siihen mahdollisuus?

Vierailija
151/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies aiheuttaa naisille pahaa mieltä koska hän aiheuttaa hyvää mieltä liian monelle naiselle yhtäaikaa.

Vierailija
152/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka saa niin sille annetaan, koska naiset haluavat sen, jota muutkin naiset haluavat. Valitettavasti.

Vierailija
153/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä yhteenvetona siis se, että _kaikki_ miehet olisivat pelimiehiä jos heillä olisi siihen mahdollisuus?

Varmasti suurin osa olisi pelimiehiä. 

Vierailija
154/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä romanttista haihattelua on sekin, että kaikki naiset haluaisivat olla vain ja ainostaan sen saman miehen kanssa koko elämänsä. Ihastuksia tulee kyllä pitkin ikää ihan molemmille sukupuolille.

Vierailija
155/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä romanttista haihattelua on sekin, että kaikki naiset haluaisivat olla vain ja ainostaan sen saman miehen kanssa koko elämänsä. Ihastuksia tulee kyllä pitkin ikää ihan molemmille sukupuolille.

Kyllä, mutta naiset harvemmin tahtoisivat haaremia pyörittää. Eiköhän tälle ole ihan biologiset perusteet.

Vierailija
156/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta naiset harvemmin tahtoisivat haaremia pyörittää. Eiköhän tälle ole ihan biologiset perusteet.

Biologisesti itse asiassa on perusteet molemmille sukupuolille ja ihan on kovat vietit naisillakin. Se miksi ihmiset eivät näin tee on myös biologiaa. On tunteet, kiintymystä ja rakkautta ja halua hoitaa jälkikasvua. Se miksi isompi osa erityisesti miehistä sitten vetää vapaamatkustajina voi johtua seuraavista asioista. Ehkä nyky-yhteiskunta ruokkii narsistisia piirteitä ja ohjaa käytöstä siihen suuntaan. Joidenkin miesten (yleensä ei niin älykkäiden) keskinäisissä piireissä on hienoa, että omaa psykopaattisia piirteitä. Mitä psykompi mies sen parempi. Eli ei välitä muista ihmisistä jne. Muuten on kamala nössö ja muuta ihan kummaa ajatusmallia. Sitten ne joilla on taipumusta lähtevät täysillä toteuttamaan itseään. Vähän vastaavaa kuin ihminen, joka ei puhu alempiarvoisille, koska luulee olevansa muiden yläpuolella ja öykkäröi, koska aidosti pitää itseään niin suurena henkilönä. Luulisi, että suurin osa kuitenkin rakastuu ja kiintyy vaikkei oikein tahtoisikaan ja pariutuu ainakin ajatuksen tasolla loppuelämäksi.

Vierailija
157/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet ja muut piittaamattomat hyväksikäyttäjät eivät sekuntiakaan sietäisi vastaavaa käytöstä omalle kohdalleen. Eli empatiakyvyttömiä. Ainahan tuollaisissa kusipäissö on enemmän tai vähemmän vikaa. Ihmiset erehtyvät ja tekevät virheitä, mutta järjestelmällinen ja tahallinen huijaaminen kertoo vain ettei ole normaali. Jos olisivat koiria ne lopetettaisiin.

Vierailija
158/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ei voi naisena ymmärtää miten paljon miehet suoltaa paskaa suustaan ja esittää vain saadakseen. Kun ei tipu tai kun on sänkyyn päästy, todellinen luonne paljastuu. Niin kaksinaamaista että! Itse arvostan rehellisyyttä. Lisäksi miehet palkitsee toisia miehiä tästä kusipäisyydestä.

Vierailija
159/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti suurin osa olisi pelimiehiä. 

No sittenhän homma on ihan selvä ja ihan sama ketä naiset suosivat. Joka tapauksessa lähes jokainen on pelimies.

Vierailija
160/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ketään ikinä pettänyt, mutta on ensimmäisten treffien jälkeen jo sanottu pelimieheksi, kun en halunnutkaan siitä suhdetta.

Ihan sama mulle miksi kutsutaan. Mutta nämä kaksi eri asiaa, eli monen naisen deittailu ja pettäminen, sekoittuu keskusteluissa iloisesti keskenään.

Mies joka lentää kukasta kukkaan, ei ole pelimies teidän tarkoittamallanne tavalla, ellei ole sitoutunut kehenkään.