Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ajaa miehen pelimieheksi?

Vierailija
15.08.2018 |

Miksi? Mitä mies saa siitä että aiheuttaa pahaa mieltä naisille? En ymmärrä. Narsisti?

Kommentit (187)

Vierailija
101/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluaddiktio

Vierailija
102/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat naiset se kunnioitus on ansaittava.

Rakkaat miehet, niinpä! Kukaan teistä uliuleista ei todellakaan nauti minkäänlaista kunnioitusta naisten joukossa. Siksi ulisette tällä palstalla kun muut miehet on parisuhteissa tai edes panemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat miehet, niinpä! Kukaan teistä uliuleista ei todellakaan nauti minkäänlaista kunnioitusta naisten joukossa. Siksi ulisette tällä palstalla kun muut miehet on parisuhteissa tai edes panemassa.

Näin se menee. Valittajat ja kiltit tyypit jäävät yksin. Pelimiehet korjaavat sadon. Itse olin 20-30-vuotiaana aika suosittu ja kyllä sitä rupesi kyynistymään naisten suhteen. Olin lopussa suoraan sanottuna jo aika sika. Lupailin mitä vain että sain seksiä. Nyt nelikymppisenä ja pahasti vammautuneena ei edes kaduta. Hävettää naisten puolesta miten helppoja ovat kunhan miehellä on tietty maine. Moni tahtoi koittaa muuttaa minut niin että vain yksi nainen kelpaisi. Kaipa se on se juttu, nainen tahtoo olla erikoinen, se yksi joka muuttaa miehen. 

Vierailija
104/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi selittää miten tämä paha mieli naisille aiheutuu?

Kannattaisikohan ottaa itse vastuu omasta mielestään eikä ulkoistaa sitä(kin) miehille?

Jatkuvilla lupausten pettämillä/ghostaamisilla/huomiotta jättämisellä. Millainen nainen ei ota tuollaista käytöstä henkilökohtaisesti? Minä ainakin otan. Mun on todella vaikea luottaa enää yhteenkään mieheen sillä olen törmännyt vain ja ainoastaan pelimiehiin ja heidän valheihiinsa.

Tässä tullaan siihen, mitä naiset herkästi olettavat sen jälkeen kun tavataan muutaman kerran.

Tämän jälkeen oletetaan, että ollaan yksinoikeudella liikenteessä, miehen omat menot loppuvat ja hänen tekemisiään ja menemisiään tarkkaillaan jatkuvasti.

Vedetään herne nenään jos ei heti vastata viesteihin tai olla välittömästi pyöräyttämässä kuukauden kalenteria ympäri, että yhteinen tapaaminen voisi onnistua.

Kyllä sen pahan mielen saa aikaan itselleen kun sitä oikein kaivamalla kaivaa.

Mies ei ole välttämättä edes luvannut mitään, mutta silti naiset olettavat liikaa asioita. Mies on saattanut suoraankin sanoa, että ei hae parisuhdetta ja silti naiset jää roikkumaan tälläisiin miehiin. Tälläisestä miehestä ei voi puhua pelimiehestä. Pelimies on mies joka etenee epärehellisesti saadakseen seksiä ja epärehellisyyttä ei ole pettää asioissa joita ei ole edes luvattu. 

Minä taidankin olla tällanen mies. Usein tulee jopa korostettua, että en ole mitään vakavampaa hakemassa, en kykene parisuhteeseen. Silti nää naiset kiinnostuu ja pettyy, kun ei miusta saakaan enempää.

Mutta ei se tee susta pelimiestä. Ei ole pelaamista, jos se ei ole pelaamista - tuossa asetelmassa kaikki kortit on avoimesti pöydällä.

Eikä tuo ole pelkkä naisten ominaisuus jäädä roikkumaan. En itse etsinyt koskaan mitään vakavaa, mutta en myöskään tykännyt yhden illan jutuista, joten mulla oli aina joku fwb tai fb kierroksessa, yksi ja sama pitkiä aikoja kerrallaan. Sanoin aina suoraan näille miehille, joita mulla näissä erilaisissa sopimuksissa kanssani oli, ettei asetelma tule seksistä koskaan etenemään tunteisiin asti, ja miehet oli sen asian kanssa aina ensin ihan sujut. Sitten kuitenkin jonkin ajan kuluttua alkoi mustasukkailu ja jankuttaminen ja katkerilla viesteillä pommittaminen.

Itse en ole koskaan saanut pelkkään seksiin perustuvaa suhdetta onnistumaan miehen kanssa, aina sieltä herää se jokin kumma omistushalu ja esineellistäminen. Parisuhdetta taas en edes halua, ei ole olemassa sellaista miestä, johon pystyisin rakastumaan. Lopetin sitten kaiken säätämisen ja unohdin miehet, onhan sitä maailmassa muutakin.

Vierailija
105/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ulinoista päätellen niitä vain panevia miehiä on enemmän kuin palstalla ulisioita tai parisuhteessa olevia.

Vierailija
106/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Valittajat ja kiltit tyypit jäävät yksin. Pelimiehet korjaavat sadon. Itse olin 20-30-vuotiaana aika suosittu ja kyllä sitä rupesi kyynistymään naisten suhteen. Olin lopussa suoraan sanottuna jo aika sika. Lupailin mitä vain että sain seksiä. Nyt nelikymppisenä ja pahasti vammautuneena ei edes kaduta. Hävettää naisten puolesta miten helppoja ovat kunhan miehellä on tietty maine. Moni tahtoi koittaa muuttaa minut niin että vain yksi nainen kelpaisi. Kaipa se on se juttu, nainen tahtoo olla erikoinen, se yksi joka muuttaa miehen

Ja päinvastoin se mies joka olisi sitoutumiskykyinen ja haluinen ei pääse parisuhteeseen.

Ei vittu te naiset olette loogisia otuksia.

Vierailija
107/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko ketjusta sen, että kukaan nainen ei oikeastaan edes tuomitse pelimiehiä ja kukaan nainen ei katso peiliin että miksi itse valitsee pelimiehiä?

Tässä ketjussa sen sijaan ryhdytään tuomitsemaan kilttejä ja kunnollisia miehiä koska heitä naiset eivät alunperinkään halunneet :D

Mikään asia ei tule muuttumaan..

Miten voin ulkonäön perusteella tietää kuka on pelimies ja kuka ei??? Esim Tinderissä annan tykkäyksen mielenkiintoisen näköiselle/oloiselle miehelle kehen haluan tutustua. Kaikki he ovat paljastuneet pelimiehiksi. En todellakaan olisi heitä valinnut jos olisin tiennyt mitä on tiedossa. Pelkkää pahaa mieltä ja pettymyksiä pettymysten perään.

Kerro nyt meille millainen mies se pelimies on ja mitä he ovat sinulle luvanneet?

Vastasin tähän jo eikä kukaan kommentoinut mitään: ''Jatkuvilla lupausten pettämillä/ghostaamisilla/huomiotta jättämisellä. Millainen nainen ei ota tuollaista käytöstä henkilökohtaisesti? Minä ainakin otan. Mun on todella vaikea luottaa enää yhteenkään mieheen sillä olen törmännyt vain ja ainoastaan pelimiehiin ja heidän valheihiinsa.''

Vastasitko sinä omasta mielestäsi kysymykseen "mitä he ovat sinulle luvanneet?"?

Vaikka mitä! Lupaavat että nähdään pian (=Odotat monta kuukautta eikä koskaan enää kuule miehestä. Laitat viestin, lukee viestin muttei vastaa. Parin vuoden päästä saattaa ottaa yhteyttä kuin muina miehinä ja kysellä kuulumisia ja ehdottaa taas tapaamista? What?)

Jos kokemuksesi on tuossa et ole pelimiestä nähnytkään :D 

Ok. Minkä takia miehet sitten lupailevat vaikka kuun taivaalta kun heillä ei ole aikomustakaan pitää lupauksiaan? Ja kyse ei nyt ole yhdestä miehestä vaan useista. Aivan samat lupaukset ja koskaan niitä ei pidetä.

Mitä ihmettä sinulle on luvattu?

Itse en ainakaan lupaa yhtään enempää, kuin mitä pystyn toteuttamaan.

"nähdään", "mennään yhdessä uimaan", "lähdetään yhdessä reissuun", "mennään syömään", "mennään vanhempieni mökille", pyydetään yöksi, luvataan tulla yöksi. YHTÄKÄÄN lupausta ei pidetä. MIKSI luvata jos niitä ei pidä? En kuollaksenikaan ymmärrä. Ei mulla tulisi MIELEENKÄÄN luvata jotain jos en aio sitä pitää. Mikä teitä miehiä vaivaa kun ei voida puhua totta?

No ei hei tuollaisia heittoja nyt kuulu tosissaan ottaa!  usein on ihan tapanakin vain sanoa, että nähdään, mutta se ei todellakaan ole mikään lupaus vaan ihan vaan sanonta. Vaikka itse olisi kuinka kirjaimellinen niin pitää sen verran ympäröivästä maailmasta tajuta, ettei kaikki todellakaan ole ja se hyväksyä. Sitäpaitsi mieli voi myös muuttua, voi tuntua että olisi kiva mennä mökille ja sitten asiaa mietittyä tulla tulokseen, että ei ehkä kuitenkaan. Kuitenkin hyvin kevyttä tuntuu tuossa vaiheessa tapailun olevan, joten ei kyllä kannata vielä hernettä vetää nenään.

Vierailija
108/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko ketjusta sen, että kukaan nainen ei oikeastaan edes tuomitse pelimiehiä ja kukaan nainen ei katso peiliin että miksi itse valitsee pelimiehiä?

Tässä ketjussa sen sijaan ryhdytään tuomitsemaan kilttejä ja kunnollisia miehiä koska heitä naiset eivät alunperinkään halunneet :D

Miten voin ulkonäön perusteella tietää kuka on pelimies ja kuka ei??? Esim Tinderissä annan tykkäyksen mielenkiintoisen näköiselle/oloiselle miehelle kehen haluan tutustua. Kaikki he ovat paljastuneet pelimiehiksi. En todellakaan olisi heitä valinnut jos olisin tiennyt mitä on tiedossa. Pelkkää pahaa mieltä ja pettymyksiä pettymysten perään.

Tinder se vasta onkin raadollinen kuva todellisuudesta. Naiset pyörittävät peliä miten lystäävät, siinä voi mies vain ihmetellä ja katsoa kuinka käy.

Tinder on panosovellus, kai sen nyt kaikki tietää.

Uliulivalivali nyyh. Jos JOSSAIN, niin Tinderissä käydään keskustelussa usein ihan ensimetreillä läpi mitä kumpikin on hakemassa. Minä en ole ainakaan koskaan moista suoruutta IRL kokenut. Vaikka tuolla nyt pinnallisuus sekä kertakäyttökulttuuri korostuu, niin kyllä mielummin valitsen tuon, vs. livemaailman setin, jossa siinä kolmansien treffien jälkeen alettu arpomaan, mitkäs ne preferenssit sitten olikaan.

Toki, on Tinderissäkin 'huijareita'. Ja moni ei edes tiedä, mitä haluaa. Joskus se mitä haluaa, muuttuu lennossa. Joskus se mitä haluaa, pysyy, henkilö ei ole vain oikea. Mutta niinhän se menee muutenkin.

Pelimiestaktiikoihin liittyen jos on vain reikä mielessä, on omasta mielestäni sekä typerää, hidasta ja jopa kallista hankkia sitä valehtelemalla. Tinderissä kun on myös naisia, jotka haluavat vain panoa. Kannattaisi siis kohdistaa kyseiseen ryhmään. Ja kuten moni onneksi tekeekin.

Ja toivoisin myös että loppuisi tuo lässytys siitä, ettei kukaan nainen halua kilttiä/kiltin näköistä miestä. Päinvastoin. Monille naisille se on ihanne. Ongelmia tulee vain siinä, että moni (mies) luulee kiltteyden olevan synonyymi kaikenlaiselle lässytykselle, uhriutumiselle ja jopa kokee sen oikeuttavan piilevään tai selvään naisvihaan. Ja ne ovat turn offeja, kiltteys taas ei.

Vierailija
109/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä suurin syy on siinä että naiset itse suosivat pelimiehiä.

Kunnolliset hyväsydämiset kiltit miehet ei ole naisten mieleen.

Eihän kukaan mies olisi pelimies jos sellaiselle ei olisi tilausta.

Kuulepa sinä kehäpäätelmien maailmanmestari, mistä voi etukäteen tietää jonkun "pelimieheksi" eli narsistiksi? Lukeeko se henkkarissa tai teepaidassa?

Käytöstavat ja luonne ratkaisevat, ja narsistihan osaa teeskennellä uskottavasti lyhyen aikaa maailman hurmaavinta ihmistä. Sinä tuskin osaat olla hurmaava niinkään pitkään, vai mitä? Oletko ikinä kokeillut tarjota naisille hunajaa paskan sijaan? Voisit yllättyä tehosta.

Usein tuntuu siltä että naiset eivät edes halua tunnistaa pelimiehiä koska teille merkkaa miehessä pelkästään hänen taso ja että hän saisi muitakin naisia.

Kokeilkaa valita sulavakäytöksisen itsevarman miehen sijaan niitä vähän ujon ja kiltin oloisia hyväsydämisiä miehiä, luultavasti niitä joita nimitätte "nössöiksi".

Ne ujon ja kiltin oloiset, aidosti hyväsydämiset miehet (joita te täällä palstalla kirjoittelevat miehet vain luulette muistuttavanne) ovat paljon nirsompia kuin nuo supliikkimiehet. On paljon helpompaa saada haaviin se itseään auliisti kaikille tarjoava tapaus kuin se harkitsevampi.

Näin se on muuten ihan molemmilla sukupuolilla.

Vierailija
110/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa sinä kehäpäätelmien maailmanmestari, mistä voi etukäteen tietää jonkun "pelimieheksi" eli narsistiksi? Lukeeko se henkkarissa tai teepaidassa?

Käytöstavat ja luonne ratkaisevat, ja narsistihan osaa teeskennellä uskottavasti lyhyen aikaa maailman hurmaavinta ihmistä. Sinä tuskin osaat olla hurmaava niinkään pitkään, vai mitä? Oletko ikinä kokeillut tarjota naisille hunajaa paskan sijaan? Voisit yllättyä tehosta.

Usein tuntuu siltä että naiset eivät edes halua tunnistaa pelimiehiä koska teille merkkaa miehessä pelkästään hänen taso ja että hän saisi muitakin naisia.

Kokeilkaa valita sulavakäytöksisen itsevarman miehen sijaan niitä vähän ujon ja kiltin oloisia hyväsydämisiä miehiä, luultavasti niitä joita nimitätte "nössöiksi".

Ne ujon ja kiltin oloiset, aidosti hyväsydämiset miehet (joita te täällä palstalla kirjoittelevat miehet vain luulette muistuttavanne) ovat paljon nirsompia kuin nuo supliikkimiehet. On paljon helpompaa saada haaviin se itseään auliisti kaikille tarjoava tapaus kuin se harkitsevampi.

En usko.

Kyllä itse tulee juostua treffeiltä ja pakkeja sataa naisilta.

Ei kiinnosta naisia yhtään että olen parisuhteen perässsä.

Vierailija
111/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelimiestä kiinnosta naisten paha mieli, jos toiminnan palkkiona on itselle kuitenkin hyvä mieli.

Mutta tuota juuri en ymmärrä. Miten kukaan voi olla pohjimmiltaan niin ilkeä ihminen että TAHALLAAN aiheuttaa mielipahaa toiselle? Tuntuu ihan käsittämättömältä. Kaikki keinot tuntuvat olevan sallittuja, kunhan vaan saa sitä piparia?

Ihan yhtälailla te naiset annatte piparia niille jännämiehille jotka ovat sitä saaneet tuhansia kertoja ja eilen viimeksi eri naisten. TAHALLANNE valitsette, että kiltti mies jää ilman naista. Miksi?

Vierailija
112/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt meille millainen mies se pelimies on ja mitä he ovat sinulle luvanneet?

Vastasin tähän jo eikä kukaan kommentoinut mitään: ''Jatkuvilla lupausten pettämillä/ghostaamisilla/huomiotta jättämisellä. Millainen nainen ei ota tuollaista käytöstä henkilökohtaisesti? Minä ainakin otan. Mun on todella vaikea luottaa enää yhteenkään mieheen sillä olen törmännyt vain ja ainoastaan pelimiehiin ja heidän valheihiinsa.''

Vastasitko sinä omasta mielestäsi kysymykseen "mitä he ovat sinulle luvanneet?"?

Vaikka mitä! Lupaavat että nähdään pian (=Odotat monta kuukautta eikä koskaan enää kuule miehestä. Laitat viestin, lukee viestin muttei vastaa. Parin vuoden päästä saattaa ottaa yhteyttä kuin muina miehinä ja kysellä kuulumisia ja ehdottaa taas tapaamista? What?)

Ok. Minkä takia miehet sitten lupailevat vaikka kuun taivaalta kun heillä ei ole aikomustakaan pitää lupauksiaan? Ja kyse ei nyt ole yhdestä miehestä vaan useista. Aivan samat lupaukset ja koskaan niitä ei pidetä.

"nähdään", "mennään yhdessä uimaan", "lähdetään yhdessä reissuun", "mennään syömään", "mennään vanhempieni mökille", pyydetään yöksi, luvataan tulla yöksi. YHTÄKÄÄN lupausta ei pidetä. MIKSI luvata jos niitä ei pidä? En kuollaksenikaan ymmärrä. Ei mulla tulisi MIELEENKÄÄN luvata jotain jos en aio sitä pitää. Mikä teitä miehiä vaivaa kun ei voida puhua totta?

No ei hei tuollaisia heittoja nyt kuulu tosissaan ottaa!  usein on ihan tapanakin vain sanoa, että nähdään, mutta se ei todellakaan ole mikään lupaus vaan ihan vaan sanonta. Vaikka itse olisi kuinka kirjaimellinen niin pitää sen verran ympäröivästä maailmasta tajuta, ettei kaikki todellakaan ole ja se hyväksyä. Sitäpaitsi mieli voi myös muuttua, voi tuntua että olisi kiva mennä mökille ja sitten asiaa mietittyä tulla tulokseen, että ei ehkä kuitenkaan. Kuitenkin hyvin kevyttä tuntuu tuossa vaiheessa tapailun olevan, joten ei kyllä kannata vielä hernettä vetää nenään.

Siis hä? Mä en kuuntele moista tippaakaan en niin työelämässä kuin yksityiselämässäkään.

Asioita tehdään ja/tai sovitaan. Jos niissä on konditionaali, se ilmaistaan. Vrt. 'Mennään mökille/Olisi kiva mennä joskus mökille.

Saati joku edellisen viestin suora lupaus yökylään tulosta.

Alakouluikäinen ei välttämättä tälläisiä vihahde-eroja osaa vielä erottaa. Muut osaavat. Mitään puolustusta kyseiselle p*skanjauhannalle ei ole.

Vierailija
113/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan hassu juttu kun jo pelkällä pelimiehen maineella saa naisia. Muutama vuosi sitten yritin tindereitä ja suomi24 treffeillä löytää naista. Normaali esittelyteksteillä ja alotuksilla oli laiha tulos kummallakin systeemillä. Sit tein uudet kuvaukset jossa mainostin tekaistuja pelimies juttuja ja entisiä suhteita niin johan rupesi naisia kiinnostamaan jotta rupesivat itse tekemään aloituksia.

Ymmärrät varmaan, että sulla myös vaihtui kohderyhmä siinä välissä? Helpot on aina helppoja, molemmin puolin pöytää.

Ei tuo siis mitään todista.

Vierailija
114/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hä? Mä en kuuntele moista tippaakaan en niin työelämässä kuin yksityiselämässäkään.

Asioita tehdään ja/tai sovitaan. Jos niissä on konditionaali, se ilmaistaan. Vrt. 'Mennään mökille/Olisi kiva mennä joskus mökille.

Saati joku edellisen viestin suora lupaus yökylään tulosta.

Alakouluikäinen ei välttämättä tälläisiä vihahde-eroja osaa vielä erottaa. Muut osaavat. Mitään puolustusta kyseiselle p*skanjauhannalle ei ole.

Sen lupauksen ja sovitun tapaamisen väliin voi mahtua niin paljon ei toivottuja asioita, jotka voi muuttaa kuvioita. Kuten esim. viesteillä pommittaminen, tunteiden tivaamista, jne ja  seuralaisesta tulee ei toivottu vieras.

Vierailija
115/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ulinoista päätellen niitä vain panevia miehiä on enemmän kuin palstalla ulisioita tai parisuhteessa olevia.

Mikä tämän viestin tarkoitus on? En ymmärrä. Ei tuossa lainauksessa ollut kyse tai sanottu sanaakaan mistään määristä.

Vierailija
116/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden pelimiehen. Hänen peräänsä naiset itkevät säännöllisesti.

En kuitenkaan näe hänen käytöstään niin pahana. Ei hän kenellekään mitään lupaa. Hän usein toteaa, että hänestä ei saa puolisoa, eikä häneen kannata rakastua. On kuitenkin kohtelias ja käyttäytyy naisia kohtaan hyvin, kun hänen kanssaan aikaa viettää.

On hyvännäköinen ja mukava ihminen.

On todennut, että ei halua seurustella. Se miksi naiset sit kuitenkin kehittää häneen romanttisen mielikuvan on mysteeri mulle. Luulevat, että hänet saa kesytettyä ja ajattelevat, että juuri he ovat niin erikoisia, että tämä sankari rauhoittuisi.

Mun mielestä pelimiehissä ei ole mitään pahaa, jos ei harhaanjohdeta ketään.

Vierailija
117/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Kyllä itse tulee juostua treffeiltä ja pakkeja sataa naisilta.

Ei kiinnosta naisia yhtään että olen parisuhteen perässsä.

Johan siinä sanottiin, ettei tuo kiltin miehen määritelmä koske palstamiehiä! 😂 Lue mihin vastaat!

Vierailija
118/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelimiestä kiinnosta naisten paha mieli, jos toiminnan palkkiona on itselle kuitenkin hyvä mieli.

Mutta tuota juuri en ymmärrä. Miten kukaan voi olla pohjimmiltaan niin ilkeä ihminen että TAHALLAAN aiheuttaa mielipahaa toiselle? Tuntuu ihan käsittämättömältä. Kaikki keinot tuntuvat olevan sallittuja, kunhan vaan saa sitä piparia?

Ihan yhtälailla te naiset annatte piparia niille jännämiehille jotka ovat sitä saaneet tuhansia kertoja ja eilen viimeksi eri naisten. TAHALLANNE valitsette, että kiltti mies jää ilman naista. Miksi?

Jos harrastaisin yhdenyön suhteita/ haluaisin pelkkää seksiä, niin tietenkin valitsisin pelimiehen.

Syy? No ihan ensimmäisenä että se ei harrasta tuollaista syyllistämistä, mitä itse todennat koko ajan omilla viesteilläsi. Kuumaa kyytiähän siinä haetaan ja halutaan minimoida riski erinäisiin issueihin kuten itsetunto-ongelmat, ei seisokaan tai mikä pahinta, siitä ei pääse aamusti helpolla eroon. Todennäköisyys myös siihen, että vaatteiden alta paljastuu jotain todella kiihottavaa on pelimiehen kohdalla paljon suurempi, kuin täällä postailevalla uhriutujalla.

Vierailija
119/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten kokeile välillä ei-mielenkiintoisen näköisiä/oloisia miehiä, jos aiemmalla strategialla menee aina metsään? 

ohis

Vierailija
120/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kilttinä miehenä saanut kokea sen, että en omasta hyvästä käytöksestäni huolimatta kelpaa juuri kenellekään.

Ymmärrän todella hyvin miksi jotkut miehet alkavat pelimiehiksi, koska kilttejä ei arvosteta tippaakaan.

Se että kohtelet naista todella huomaavaisesti ei koskaan palkita vaan päinvastoin naiselta tulee pakit.

Tylyä röyhkeää välinpitämätöntä käytöstä palkitaan.

Se on valitettavasti totta. Aikoinaan kun olin deittipalstoilla niin sain viesteihini ja aloituksiini todella vähän vastakaikua.

Mutta kun muutin tyyliä hyökkäävämmäksi, suorastaan tyyliin "lähetääx panee beibi" niin jo alkoi homma luistaa.

Kiltteys on hyve vain elokuvissa.