Mitä asiaa kadut eniten elämässäsi?
Kommentit (62)
Ammatinvalintaa . Mutta lapset taas on parasta mitä mulle on tapahtunut ja toki liitto nuoruuden poikaystävän( nyt aviomies) kanssa. <3
Ja siitä oon iloinen,,että matkusteluun PALJON nuoruudessa mun miehen kanssa ja biletin mun Kamujen kanssa ennen lasten syntymään nyt voi täysillä nauttia sitten tästä kotiäitiydestä, ja tää on kyllä parasta (Vaikka välillä myös vähän rankkaa taaperon ja vauvan kanssa) :) mutta oon tyytyväinen <3
Vierailija kirjoitti:
Kadun nuorena tekemättä jättämiäni juttuja. Keskityin opiskeluun liikaa elämisen ja kokemisen kustannuksella. En käyttänyt mahdollisuuksiani hyväkseni. Olisi pitänyt tehdä lapset nuorempana. Oltiin yhdessä jo 20 v ja esikoinen saatiin vasta 7 v myöhemmin ja seuraaviin oli 10 v väliä. Ei ennätetty saada kuin 3 lasta. Tätä kadun eniten.
Tekee hyvää lukea tällaistä kun miettii että pitäisikö löysätä pykälällä opinnoissa ja elää nuoruutta.
Liiallista alkoholin käyttöä. Mutta ei katuminen auta mitään, selvänä pysyttely kylläkin.
- tutustumista ihmisiin, joita luulin 15 vuotta ystäviksi. Eivät olleet ystäviä.
- elämäni melkein 10 vuotta tuhlaamista mieheen, joka petti ja huijasi minua, teki elämästäni helvettiä.
- ammatinvalintaa sosiaali-ja terveysalalla
- sitä etten nuorena arvostanut itseäni ja annoin ihmisten kohdella minua ihan miten hyvänsä.
Kadun eniten sitä, että palasin exän kanssa yhteen, koska tulin raskaaksi. Kaikki on mennyt vähitellen päin helvettiä. Koska en toisaalta osa tehdä järkeviä ratkaisuja tulevaisuuteni eteen, kadun sitä etten oikeasti tappanut itseäni teininä. Kuvittelin, että voisin kasvaa onnelliseksi aikuiseksi.
Etten muuttanut Kreikkaan, kun olisin voinut. Olis ollut töitä ravintolassa, asunto, ystäviä. Ei vaan rohkeus riittänyt. Nyt kaduttaa. Olis sieltä kotiin päässy, jos ei olis viihtynyt.
Tatuointia ja viiltelyä. Molemmat näkyy iholla koko loppuelämän. Joitain henkisiä juttuja tai vaikka koko minuuden voi salata muilta ihmisiltä, mutta noita täytyy oikein peitellä vaatteilla ja jatkuvasti vituttaa, ja nyt myös pitää keksiä mitä sanon lapselleni kun kasvaa ja alkaa kysellä.
Sitä etten ome koskaan toteuttanut onia unelmiani tai kuunnellut sydäntäni vaan mennyt elämässä pelkästään järjen ja toisten ihmisten tahdon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun en nuorena nussinut aina kun oli tilaisuus.
Tämä. Niin tämä. Ja niitä tilaisuuksiakin olis pitänyt järjestää paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun en nuorena nussinut aina kun oli tilaisuus.
Tämä. Niin tämä. Ja niitä tilaisuuksiakin olis pitänyt järjestää paljon enemmän.
Joo, niin olisi... 💋
Että en hakenut teatterikorkeakouluun. Olisi ollut ainakin kiinnostava kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointia ja viiltelyä. Molemmat näkyy iholla koko loppuelämän. Joitain henkisiä juttuja tai vaikka koko minuuden voi salata muilta ihmisiltä, mutta noita täytyy oikein peitellä vaatteilla ja jatkuvasti vituttaa, ja nyt myös pitää keksiä mitä sanon lapselleni kun kasvaa ja alkaa kysellä.
Nämä saat pois jos todella haluat. Maksaa rahaa, mutta siinä mitataankin katumuksen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä saat pois jos todella haluat. Maksaa rahaa, mutta siinä mitataankin katumuksen määrä.
Arpia on korjailtu plastiikkakirurgilla siistimmän näköisiksi. Ei niitä kokonaan saa näkymättömiksi. Tatuoinnin poistoa olen harkinnut.
Juoksisin ensimmäistä puolisoani tosi lujaa karkuun. Ei koskaan hänen matkaansa tai naimisiin.
Elämästä 24 vuotta hukkaan.