Mitä asiaa kadut eniten elämässäsi?
Kommentit (62)
Laboratoriohoitajaksi opiskelua. Ihan kamalaa paskaa koko työ.
Neitsyyden menettämistä ja ylipäätänsä seurustelua.
Se että mun piti syntyä tähän maailmaan
Mä ajattelen varmaan taas liian monimutkaisesti koska olen niin kahden vaiheilla; joko menisi kunnolla lapsuuteen joka muuttaisi aivan kaiken elämässä tai en muuttaisi mitään. Molemmissa olisi valtavat plussat ja miinukset. Jos menisin lapsuuteen ja toimisin erilailla, menettäisin kaikki nykyiset kaverit ja kaiken hyvän mitä vaikeuksista huolimatta olen saanut, mutta toisaalta sitten kaikki olisi hyvin epävarmaa ja voisin olla jo kuollut. :p
Sääää raiskaaat mun aivot tämmösillä kysymyksillä. Pakko luvouttaa.
Sitä että aina väsyttää. Joskus vain kohtalaisesti, joskus älyttömästi, mutta aina kuitenkin.
21-vuotiaana puolen vuoden seurustelun jälkeen avioitumista. Oh my god no. Ero tuli 15 vuotta ja 2 lasta myöhemmin.
Hyvin vaikea valita vain yhtä asiaa, tekisin kaiken toisin.
Vierailija kirjoitti:
Laboratoriohoitajaksi opiskelua. Ihan kamalaa paskaa koko työ.
Mikäs siinä niin paskamaista on?
Leikkausta joka pilasi terveyteni.
Lamaa-aikooja on oluut vähän liiikaakin suomessa.
Kadun nuorena tekemättä jättämiäni juttuja. Keskityin opiskeluun liikaa elämisen ja kokemisen kustannuksella. En käyttänyt mahdollisuuksiani hyväkseni. Olisi pitänyt tehdä lapset nuorempana. Oltiin yhdessä jo 20 v ja esikoinen saatiin vasta 7 v myöhemmin ja seuraaviin oli 10 v väliä. Ei ennätetty saada kuin 3 lasta. Tätä kadun eniten.
En tosissani pyrkinyt ja päässyt yliopistoon opiskelemaan jotain isopalkkaista ja työllistävää alaa. Tyydyin amk- ja yamk-tutkintoihin.
Ammatinvalintaa ja en menisi naimisiin.
En muuttaisi kotikylästäni minnekään. Enkä menisi naimisiin.
Lapsia en onneksi kaukoviisaana tehnyt.
Luovuin suuresta rakkaudestani 24v sitten. Kadotin hänet 16 vuodeksi enkä koskaan enää saa täysin takaisin
En oikeastaan mitään muuta kuin sitä, etten yrittänyt tosissani yliopistoon, mutta en sitäkään kovin paljoa.
Lähes kymmentä hukattua vuotta narsistiseen sadistiin.
Vaihtaisin ekan psykologin, jolle menin.