Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiltin näköinen mies ei vissiin vetoa?

Vierailija
14.08.2018 |

Elikkä minulla on profiili deittisivulla.
Saan kontakteja naisiin jonkin verran. Melko kauniiltakin naisilta. Ihan ok tilanne siis perusmiehelle - tiedän kavereista ja netistä että voisi olla paaaljon huonomminkin, enkä missään nimessä halua valittaa.

Mutta minua hiukan häiritsee etten koskaan saa yhteydenottoja sellaisilta "seksikkään näköisiltä naisilta". Vaikea kuvailla sanallisesti, mutta kaikki varmaan tietää mitä tarkoitan. En varsinaisesti haluaisikaan, koska

Olen kasvoista varsin kiltin näköinen. Minulla ei ole sellaista terävyyttä. Vihainen ilme ei sovi minulle (tiedätte sen suosituimpien miesten poseerausilmeen "kanki perseessä").

Kiltinnäköisyys miehessä ei taida olla suosituinta naisten keskuudessa?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset universaalisti pitävät eniten juuri kiltin näköisistä. Niin miehet kuin naisetkin haluavat puolisoksi kiltin näköisen, sillä sitä naamaa pitää tuijottaa aika paljon.

Tilapäinen sänkyseura on ihan toinen asia. Siihen tarkoitukseen jotkut haluavat sellaisen vähän vaarallisen näköisen, koska siinä on mukamas enemmän haastetta. Vaikka se on vain naama, jonka perusteella ei voi päätellä mitään.

Vierailija
62/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollywoodissa tehdään leuansuurennusleikkauksia jos laatikkopää kiinnostaa.

Joo, kaikista tulee Paavo Pesusienen kaltaisia laatikkopäitä ja vienti on taattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä mikä tämän aloituksen pointti oli. Voisiko ap avata vähän mitä hän tarkoittaa "seksikkään näköisellä" naisella? 

Vierailija
64/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä mikä tämän aloituksen pointti oli. Voisiko ap avata vähän mitä hän tarkoittaa "seksikkään näköisellä" naisella? 

Niinpä. Kauniit naiset laittavat viestiä, mutta sitten nämä "seksikkäät" eivät? Ei ole helppoa.

Vierailija
65/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sen oletko  sä kiltin näköinen vai  et määrittelee ihan muu taho kuin sinä. Lienet mitättömän näköinen.Se on iha eri asia. Etkä  sinä määrittele itse sitäkään vaan ne jotka sua katsovat.

No miksi melko kauniitkin naiset ottaisivat minuun yhteyttä jos olisin "mitättömän näköinen". 

AP

No niin! Melko kauniitkin naiset ottavat sinuun yhteyttä, joten selvästi sinun ulkonäkösi vetoaa heihin. Eli mitä ihmettä oikein valitat? Eihän sinulla ole mitään todellista syytä olettaa, että kiltti ulkonäkösi ei vetoaisi naisiin kun se omien sanojesi mukaan vetoaa. Eihän tässä sun koko aloituksessasi ole järjen hiventäkään.

Vierailija
66/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kiltin näköinen nainen kiinnosta miehiä, kun haluavay yhteydenottoja vain seksikkään näköisiltä naisilta?

Minä ainakin haluaisin juuri mahdollisimman kiltin naisen.

Kaikenlainen herkkyys ja hyväsydämisyys on naisessa vain seksikästä.

Voi kun naiset ajattelisi samoin miehistä..

Luuletko että hyväsydämisyys ja empatiakyky on jotenkin turn off miehissä? Ihmettelen vähän teidän naismakuanne jotka väitätte, että naiset eivät pidä hyväsydämisistä...

Kyllä ainakin itse olen saanut huomata että paljon tulee kehuja luonteesta mutta naiset silti pitää vain kaverina.

Eli silloinhan sinunkin kokemuksesi mukaan naiset nimenomaan arvostavat hyväsydämisiä miehiä, kun sinä kerran saat paljon kehuja hyväsydämisestä luonteestasi ja naiset haluavat olla ystäviäsi.

Vierailija
67/67 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kiltin näköinen nainen kiinnosta miehiä, kun haluavay yhteydenottoja vain seksikkään näköisiltä naisilta?

Minä ainakin haluaisin juuri mahdollisimman kiltin naisen.

Kaikenlainen herkkyys ja hyväsydämisyys on naisessa vain seksikästä.

Voi kun naiset ajattelisi samoin miehistä..

Luuletko että hyväsydämisyys ja empatiakyky on jotenkin turn off miehissä? Ihmettelen vähän teidän naismakuanne jotka väitätte, että naiset eivät pidä hyväsydämisistä...

Kyllä ainakin itse olen saanut huomata että paljon tulee kehuja luonteesta mutta naiset silti pitää vain kaverina.

Eli silloinhan sinunkin kokemuksesi mukaan naiset nimenomaan arvostavat hyväsydämisiä miehiä, kun sinä kerran saat paljon kehuja hyväsydämisestä luonteestasi ja naiset haluavat olla ystäviäsi.

On siinäkin johtopäätös.

Eiköhän jokainen mies halua tulla halutuksi seksuaalisesti eikä jäädä kaverivyöhykkeelle.