Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiltin näköinen mies ei vissiin vetoa?

Vierailija
14.08.2018 |

Elikkä minulla on profiili deittisivulla.
Saan kontakteja naisiin jonkin verran. Melko kauniiltakin naisilta. Ihan ok tilanne siis perusmiehelle - tiedän kavereista ja netistä että voisi olla paaaljon huonomminkin, enkä missään nimessä halua valittaa.

Mutta minua hiukan häiritsee etten koskaan saa yhteydenottoja sellaisilta "seksikkään näköisiltä naisilta". Vaikea kuvailla sanallisesti, mutta kaikki varmaan tietää mitä tarkoitan. En varsinaisesti haluaisikaan, koska

Olen kasvoista varsin kiltin näköinen. Minulla ei ole sellaista terävyyttä. Vihainen ilme ei sovi minulle (tiedätte sen suosituimpien miesten poseerausilmeen "kanki perseessä").

Kiltinnäköisyys miehessä ei taida olla suosituinta naisten keskuudessa?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään juuri söpön ja kiltin näköisistä miehistä, tosin en itse ole mikään seksikäs nainen joten en kelpaisi sulle :D

Kelpaisit, kelpaisit. 

Aloituksessani jäi hiukan kesken tuo yksi lause, jossa olin sanomassa etten seksikästä naista välttämättä haluakaan. Kerroin lähinnä havainnoistani ja kohdallani se jakolinja näyttää olevan varsin selvä. Niin selvä että ajattelin aloittaa tämän ketjun kuullakseni onko muilla samankaltaisia havaintoja. Tai jos paikalla olisi niitä seksikkään näköisiä naisia niin olisi kuullut sieltäkin puolelta kannan asiaan. 

AP

Ei naisen seksikkyys välttämättä näy päällepäin :) Monikaan ei halua olla tyrkyllä mutta seksistä kyllä nauttisi jos saisi luotettavan miehen. Ei kaikelle maailmalle halua esittää ja esitellä itseään, mutta "äksöniä" löytyy kahden kesken. Eri asia sitten jos haluat seksikkään NÄKÖISEN naisen jota ESITELLÄ muille. Tuskin välttämättä siltikään saat seksikästä naista, siis seksistä nauttivaa naista. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Moni "hiirulainen" onkin tosielämässä ihan muuta kuin voisi olettaa ;)

en ole edellinen jolle kommentoit.

Minun oli vaikea keksiä tuossa aloituksessa nopeasti sopivaa termiä. Tarkoitin nimenomaan seksikkään näköisiä naisia. Tiedän, ettei se tyypillisesti meikillä aikaansaatu ulkonäkö välttämättä kerro mitään. 

AP

Vierailija
42/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeät, iloiset, nauravat silmät ja itsevarma olemus on tärkeimpiä kuvista näkyviä asioita miehellä. T. Seksikäs nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sen oletko  sä kiltin näköinen vai  et määrittelee ihan muu taho kuin sinä. Lienet mitättömän näköinen.Se on iha eri asia. Etkä  sinä määrittele itse sitäkään vaan ne jotka sua katsovat.

No miksi melko kauniitkin naiset ottaisivat minuun yhteyttä jos olisin "mitättömän näköinen". 

AP

No mikä hitto se sun ongelma sitten on?

Johan sanoin, ettei mitään varsinaista ongelmaa ole enkä halua missään nimessä valittaa. Kunhan avasin keskustelua havainnostani. 

AP

Vierailija
44/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "seksikkään näköisten" naisten pitäisi kiinnostua sinusta, kun sinullekaan eivät kaikki naiset kelpaa? Häh? On ihan luonnollista, että seksybeibet hengaavat hunksien kanssa ja taviksemman näköiset ihmiset keskenään. Kannattaa hyväksyä asia. Mitä edes tarkoitat "seksikkään näköisellä" - silikonirintoja, voimakasta meikkiä, Insta-poseerauksia? 

Vierailija
45/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, hanki aivot ja kiltti sydän jooko!

Vierailija
46/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään juuri söpön ja kiltin näköisistä miehistä, tosin en itse ole mikään seksikäs nainen joten en kelpaisi sulle :D

Kelpaisit, kelpaisit. 

Aloituksessani jäi hiukan kesken tuo yksi lause, jossa olin sanomassa etten seksikästä naista välttämättä haluakaan. Kerroin lähinnä havainnoistani ja kohdallani se jakolinja näyttää olevan varsin selvä. Niin selvä että ajattelin aloittaa tämän ketjun kuullakseni onko muilla samankaltaisia havaintoja. Tai jos paikalla olisi niitä seksikkään näköisiä naisia niin olisi kuullut sieltäkin puolelta kannan asiaan. 

AP

Ei naisen seksikkyys välttämättä näy päällepäin :) Monikaan ei halua olla tyrkyllä mutta seksistä kyllä nauttisi jos saisi luotettavan miehen. Ei kaikelle maailmalle halua esittää ja esitellä itseään, mutta "äksöniä" löytyy kahden kesken. Eri asia sitten jos haluat seksikkään NÄKÖISEN naisen jota ESITELLÄ muille. Tuskin välttämättä siltikään saat seksikästä naista, siis seksistä nauttivaa naista. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Moni "hiirulainen" onkin tosielämässä ihan muuta kuin voisi olettaa ;)

en ole edellinen jolle kommentoit.

Minun oli vaikea keksiä tuossa aloituksessa nopeasti sopivaa termiä. Tarkoitin nimenomaan seksikkään näköisiä naisia. Tiedän, ettei se tyypillisesti meikillä aikaansaatu ulkonäkö välttämättä kerro mitään. 

AP

Eihän tässä ole järkeä. Kaikilla on eri mielipide siitä, mikä on seksikkään näköinen. 

Vierailija
47/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kiltin näköinen nainen kiinnosta miehiä, kun haluavay yhteydenottoja vain seksikkään näköisiltä naisilta?

Vierailija
48/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ulkonäkö tuskin on ongelma, mutta jos olemuksessa on jotain feminiinistä, se kyllä voi olla ongelma. Oma mieheni on pitkä ja tumma ja hänellä on sellaiset jykevät leukaperät, joista täällä palstalla ainakin yksi kirjoittaja jaksaa jauhaa. Silti hänellä on maailman kilteimmät ja nauravaisimmat ruskeat silmät. Hän on uskomattoman kiltin näköinen tummasta ja kookkaasta olemuksestaan huolimatta. 

Kyllä miehen pitää olla kuin Åke Lindman tai Lee van Cleef.

Vierailija
49/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takerrut liikaa ulkonäköön. Tutustu johonkin näistä kauniista naisista jotka sinuun ottavat yhteyttä niin huomaat että seksikkäältä näyttää. Mietin minäkin tuossa että miltä sinun mielestäsi näyttää seksikäs nainen? botoxia, irtoripsiä, meikkiä ja hiusväriä? Kurvikas? vähäpukeinen? leikelty tai täytelty? Yksi kuva ei kerro ihmisestä oikeastaan yhtään mitään näin kuvanmuokkauksen aikakautena :)

Vierailija
50/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kiltin näköinen nainen kiinnosta miehiä, kun haluavay yhteydenottoja vain seksikkään näköisiltä naisilta?

Minä ainakin haluaisin juuri mahdollisimman kiltin naisen.

Kaikenlainen herkkyys ja hyväsydämisyys on naisessa vain seksikästä.

Voi kun naiset ajattelisi samoin miehistä..

Vierailija
51/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen on kiltin näköinen mies? Voisitko linkata esimerkkejä?

Ohukainen, eli Stan Laurel ja Steve Jobs.

Vierailija
52/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan kilttimieshullu.

Vierailija
53/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ulkonäkö tuskin on ongelma, mutta jos olemuksessa on jotain feminiinistä, se kyllä voi olla ongelma. Oma mieheni on pitkä ja tumma ja hänellä on sellaiset jykevät leukaperät, joista täällä palstalla ainakin yksi kirjoittaja jaksaa jauhaa. Silti hänellä on maailman kilteimmät ja nauravaisimmat ruskeat silmät. Hän on uskomattoman kiltin näköinen tummasta ja kookkaasta olemuksestaan huolimatta. 

Kyllä miehen pitää olla kuin Åke Lindman tai Lee van Cleef.

Viittitkö siirtyä tälle vuosisadalle jo pian?

Kiltteys on ihanaa! Ei vain kiltin näköinen, mutta myös oikeasti kiltti mies on parhautta. Se sitten taas, jos luonne on tappavan tylsä, siinä ei se muu kiltteys auta.

Vierailija
54/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok olla kiltin näköinen, ja kiva etenkin olla kiva kiltti ystävällinen,, kaikki on vaan plussaa.

Mutta haluat jotain seksipomminaisia. No ehkä ne etsii niitä sänkykamariäijiä.

Yhdellä miehellä oli kuvassa ainakin poskessa iso haava, eiköhän se ollut vaan meikattu siihen. Kokeile jotain sellaista.

No. Sun pitää yrittää ottaa itsestäs vähän erilaisia kuvia, eri asennossa/valaistuksessa/vaatetuksessa, että saat tuotua esille enemmän persoonaasi.

Vierailija
55/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että hyväsydämisyys ja empatiakyky on jotenkin turn off miehissä? Ihmettelen vähän teidän naismakuanne jotka väitätte, että naiset eivät pidä hyväsydämisistä...

Vierailija
56/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että hyväsydämisyys ja empatiakyky on jotenkin turn off miehissä? Ihmettelen vähän teidän naismakuanne jotka väitätte, että naiset eivät pidä hyväsydämisistä...

Kyllä ainakin itse olen saanut huomata että paljon tulee kehuja luonteesta mutta naiset silti pitää vain kaverina.

Vierailija
57/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywoodissa tehdään leuansuurennusleikkauksia jos laatikkopää kiinnostaa.

Vierailija
58/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takerrut liikaa ulkonäköön. Tutustu johonkin näistä kauniista naisista jotka sinuun ottavat yhteyttä niin huomaat että seksikkäältä näyttää. Mietin minäkin tuossa että miltä sinun mielestäsi näyttää seksikäs nainen? botoxia, irtoripsiä, meikkiä ja hiusväriä? Kurvikas? vähäpukeinen? leikelty tai täytelty? Yksi kuva ei kerro ihmisestä oikeastaan yhtään mitään näin kuvanmuokkauksen aikakautena :)

Tämä. Ap tietää itsekin, ettei kukaan Emily Ratajkowski ota yhteyttä, mutta pettyy silti tajutessaan asian. Ja ne perusnätit ei jostain syystä vaan säväytä, joten "etsintä" jatkuu. Vuosien kuluttua hän ehkä huomaa, että olis kuitenkin kannattanut tarttua tilaisuuksiin. Tässä meillä on mies, joka kävelee onnensa ohi.

Vierailija
59/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ap tietää itsekin, ettei kukaan Emily Ratajkowski ota yhteyttä, mutta pettyy silti tajutessaan asian. Ja ne perusnätit ei jostain syystä vaan säväytä, joten "etsintä" jatkuu. Vuosien kuluttua hän ehkä huomaa, että olis kuitenkin kannattanut tarttua tilaisuuksiin. Tässä meillä on mies, joka kävelee onnensa ohi.

Eihän asia näin ole. Perusnätit ja kauniit säväyttää ihan hyvin. Kyseessä ei edelleenkään ollut mikään valitus, vaan ajattelin kertoa havainnostani. 

AP

Vierailija
60/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän asia näin ole. Perusnätit ja kauniit säväyttää ihan hyvin. Kyseessä ei edelleenkään ollut mikään valitus, vaan ajattelin kertoa havainnostani. 

AP

"Ihan hyvin" Eli siis kuitenkin vähän tekisi mieli niitä pyllynesittelijöitä. Ei teille tunnu mikään muu olevan tärkeää kuin se paljas pinta.