Kiltin näköinen mies ei vissiin vetoa?
Elikkä minulla on profiili deittisivulla.
Saan kontakteja naisiin jonkin verran. Melko kauniiltakin naisilta. Ihan ok tilanne siis perusmiehelle - tiedän kavereista ja netistä että voisi olla paaaljon huonomminkin, enkä missään nimessä halua valittaa.
Mutta minua hiukan häiritsee etten koskaan saa yhteydenottoja sellaisilta "seksikkään näköisiltä naisilta". Vaikea kuvailla sanallisesti, mutta kaikki varmaan tietää mitä tarkoitan. En varsinaisesti haluaisikaan, koska
Olen kasvoista varsin kiltin näköinen. Minulla ei ole sellaista terävyyttä. Vihainen ilme ei sovi minulle (tiedätte sen suosituimpien miesten poseerausilmeen "kanki perseessä").
Kiltinnäköisyys miehessä ei taida olla suosituinta naisten keskuudessa?
Kommentit (67)
Oot varmaan kuullut käsitteen 'fuck face'? Käytännössä tarkoittaa, että saat yhteydenottoja omantasoisiltasi naisilta - ja kun tuossa jo aiemmin arvelit että et ole seksikäs, niin voitaneen todeta tämän teorian perusteella paikkansapitäväksi.
Se Anni Törnin tappaja ainakin oli kiltin näköinen. Osoittautuikin sitten täysmulkuksi. Ulkonäkö pettää.
Ap, sen oletko sä kiltin näköinen vai et määrittelee ihan muu taho kuin sinä. Lienet mitättömän näköinen.Se on iha eri asia. Etkä sinä määrittele itse sitäkään vaan ne jotka sua katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen on kiltin näköinen mies? Voisitko linkata esimerkkejä?
http://everydayfeminism.com/wp-content/uploads/2015/04/nice_guy_11.jpg
Mun mielestä tämä taas näyttää mieheltä, joka neuroottisesti jää kiinni naiseen heti jos edes ystävällisesti sanoo moi. Ja sitten siitä ei pääse eroon muuta kuin muuttamalla eri mantereelle ja hankkimalla uuden henkilöllisyyden.
Eli ei kilttiä lainkaan...
Ei se ole ulkonäöstä kiinni. Jos oikeasti olet kiltti luonteeltasi, se kyllä vetoaa. Kaiken maailman nössön näköiset on osoittautuneet niiksi pahimmiksi mulkuiksi.
kumpiparempi kirjoitti:
https://img.purch.com/w/660/aHR0cDovL3d3dy5saXZlc2NpZW5jZS5jb20vaW1hZ2VzL2kvMDAwLzAwOC82MjEvb3JpZ2luYWwvbWFzY3VsaW5lLWZhY2VzLTEwMDMxNi0wMi5qcGc=
Siis jotain tuollaista? Kuvissa sama mies hieman pehmeämpänä vs agressiivisen näköisenä laatikkopää/metsästäjän silmät-testoversiona.
Minä naisena pidän enemmän vasemman puoleisesta naamasta.
Sopisiko sinulle parta? Parta muuttaa ulkonäköä ja jos osaa vielä valita naamaansa sopivan partamallin, voi se muuttaa tyyliä. Ihan samoin hiukset. Naisethan muokkaa ulkonäköään hiuksilla ja meikillä. Marilyn Monroekin olisi ilman meikkiään ja blondihiuksiaan tavallisen naapurintytön näköinen.
Monesko kilttien miesten ulina tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio on varmaan tunnetuimmaksi noussut esimerkki varsin kiltin näköisestä miehestä.
Ja hänellähän on nimenomaan hiukan enemmän feminiininen sydämen mallinen pää kuin perinteinen maskuliininen laatikkopää. Erityisesti nuorempanahan sen näki kun oli laihempi.
Yleensähän aina miesnäyttelijöillä, -muusikoilla yms. on nimenomaan aggressiiviset piirteet.
AP
Onhan DiCapriolla aika viirut sudensilmät ja sellainen ironinen tietäväinen ilme. Ei alistuvan, pellen tai lussukan näköinen minusta.
Ovatkohan peräti ne kuuluisat saalistajan silmät :D
Vierailija kirjoitti:
kumpiparempi kirjoitti:
https://img.purch.com/w/660/aHR0cDovL3d3dy5saXZlc2NpZW5jZS5jb20vaW1hZ2VzL2kvMDAwLzAwOC82MjEvb3JpZ2luYWwvbWFzY3VsaW5lLWZhY2VzLTEwMDMxNi0wMi5qcGc=
Siis jotain tuollaista? Kuvissa sama mies hieman pehmeämpänä vs agressiivisen näköisenä laatikkopää/metsästäjän silmät-testoversiona.Tuo on se idea tämän takana, kyllä.
Minulla myös tuo, että kulmakarvat ovat kaarella kuin auringolla, eikä maskuliinisemmassa seksiasennossa.
AP
Kuka nyt pelottavan näköisen miehen haluaisi? Kuvan mies on hyvännäköinen, ei ollenkaan pelottava, mutta ei nössökään., rehdin ja reippaan oloinen. Kyllä mulle kelpais (jos olisin hirmu paljon nuorempi)
Mistä sä sen tiedät oletko naisten mielestä kiltin näköinen? ehkä oletkin limanuljaskan tai ilkeän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman, liitto-orava.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä minulla on profiili deittisivulla.
Saan kontakteja naisiin jonkin verran. Melko kauniiltakin naisilta. Ihan ok tilanne siis perusmiehelle - tiedän kavereista ja netistä että voisi olla paaaljon huonomminkin, enkä missään nimessä halua valittaa.Mutta minua hiukan häiritsee etten koskaan saa yhteydenottoja sellaisilta "seksikkään näköisiltä naisilta". Vaikea kuvailla sanallisesti, mutta kaikki varmaan tietää mitä tarkoitan. En varsinaisesti haluaisikaan, koska
Olen kasvoista varsin kiltin näköinen. Minulla ei ole sellaista terävyyttä. Vihainen ilme ei sovi minulle (tiedätte sen suosituimpien miesten poseerausilmeen "kanki perseessä").
Kiltinnäköisyys miehessä ei taida olla suosituinta naisten keskuudessa?
Salille siitä - parransänki kasvamaan, vinon hymyn harjoittelua, silmät tuikkimaan + laastari poskeen, niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sen oletko sä kiltin näköinen vai et määrittelee ihan muu taho kuin sinä. Lienet mitättömän näköinen.Se on iha eri asia. Etkä sinä määrittele itse sitäkään vaan ne jotka sua katsovat.
No miksi melko kauniitkin naiset ottaisivat minuun yhteyttä jos olisin "mitättömän näköinen".
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman, liitto-orava.
Musta se on mulkun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit hymyillä kuvissa?
Muhun toimii iloinen ilme paljon paremmin kuin vakava. Pilke silmäkulmassa ja seksikäs hymy, ai että!
Tutkimusten mukaan taas miehen ei kannata hymyillä. Naiset pitävät vakavailmeisiä seksuaalisesti kiinnostavampina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään juuri söpön ja kiltin näköisistä miehistä, tosin en itse ole mikään seksikäs nainen joten en kelpaisi sulle :D
Kelpaisit, kelpaisit.
Aloituksessani jäi hiukan kesken tuo yksi lause, jossa olin sanomassa etten seksikästä naista välttämättä haluakaan. Kerroin lähinnä havainnoistani ja kohdallani se jakolinja näyttää olevan varsin selvä. Niin selvä että ajattelin aloittaa tämän ketjun kuullakseni onko muilla samankaltaisia havaintoja. Tai jos paikalla olisi niitä seksikkään näköisiä naisia niin olisi kuullut sieltäkin puolelta kannan asiaan.
AP
Ei naisen seksikkyys välttämättä näy päällepäin :) Monikaan ei halua olla tyrkyllä mutta seksistä kyllä nauttisi jos saisi luotettavan miehen. Ei kaikelle maailmalle halua esittää ja esitellä itseään, mutta "äksöniä" löytyy kahden kesken. Eri asia sitten jos haluat seksikkään NÄKÖISEN naisen jota ESITELLÄ muille. Tuskin välttämättä siltikään saat seksikästä naista, siis seksistä nauttivaa naista. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Moni "hiirulainen" onkin tosielämässä ihan muuta kuin voisi olettaa ;)
en ole edellinen jolle kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi melko kauniitkin naiset ottaisivat minuun yhteyttä jos olisin "mitättömän näköinen".
AP
No mikä hitto se sun ongelma sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit hymyillä kuvissa?
Muhun toimii iloinen ilme paljon paremmin kuin vakava. Pilke silmäkulmassa ja seksikäs hymy, ai että!
Tutkimusten mukaan taas miehen ei kannata hymyillä. Naiset pitävät vakavailmeisiä seksuaalisesti kiinnostavampina.
seksi seksi seksi....... ei pelkästään siitä ole elämässä kyse. Minä ainakin haluaisin lempeän ja hymyileväisen jos kuvista pitäisi katsella miesten ilmeitä.
Kiltti ulkonäkö tuskin on ongelma, mutta jos olemuksessa on jotain feminiinistä, se kyllä voi olla ongelma. Oma mieheni on pitkä ja tumma ja hänellä on sellaiset jykevät leukaperät, joista täällä palstalla ainakin yksi kirjoittaja jaksaa jauhaa. Silti hänellä on maailman kilteimmät ja nauravaisimmat ruskeat silmät. Hän on uskomattoman kiltin näköinen tummasta ja kookkaasta olemuksestaan huolimatta.