Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiltin näköinen mies ei vissiin vetoa?

Vierailija
14.08.2018 |

Elikkä minulla on profiili deittisivulla.
Saan kontakteja naisiin jonkin verran. Melko kauniiltakin naisilta. Ihan ok tilanne siis perusmiehelle - tiedän kavereista ja netistä että voisi olla paaaljon huonomminkin, enkä missään nimessä halua valittaa.

Mutta minua hiukan häiritsee etten koskaan saa yhteydenottoja sellaisilta "seksikkään näköisiltä naisilta". Vaikea kuvailla sanallisesti, mutta kaikki varmaan tietää mitä tarkoitan. En varsinaisesti haluaisikaan, koska

Olen kasvoista varsin kiltin näköinen. Minulla ei ole sellaista terävyyttä. Vihainen ilme ei sovi minulle (tiedätte sen suosituimpien miesten poseerausilmeen "kanki perseessä").

Kiltinnäköisyys miehessä ei taida olla suosituinta naisten keskuudessa?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että tiedostat ongelman

Vierailija
2/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää kiltti. Nörtiltä? rumalta? Tavikselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka, leuka, leuka! Se on tärkeintä aggressiivisen ilmeen aikaansaamiseksi. 

Vierailija
4/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen on kiltin näköinen mies? Voisitko linkata esimerkkejä?

Vierailija
5/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää kiltti. Nörtiltä? rumalta? Tavikselta?

No ainakin minulla on hieman feminiiniset piirteet, ikäänkuin pehmeät linjat kasvoissa vaikka olenkin tiukka. Ei johdu läskeistä. Kallon luusto vain on sellainen. Suu ei oikein tunnu menevän viivaksi, vaan on eräänlaisessa "lempeässä" asennossa koko ajan. Ei varsinaisesti hymyssä, mutta kuitenkin sinne päin. 

AP

Vierailija
6/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltinnäköiset miehet eivät varmaan ole suurinta hottia seksipommien keskuudessa. Emme me kiltin ja vaatimattoman näköiset naisetkaan olla suosituimpia Hunksien keskuudessa. Mitä sitten?

Vierailija
7/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://everydayfeminism.com/wp-content/uploads/2015/04/nice_guy_11.jpg

Vierailija
8/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonardo DiCaprio on varmaan tunnetuimmaksi noussut esimerkki varsin kiltin näköisestä miehestä. 

Ja hänellähän on nimenomaan hiukan enemmän feminiininen sydämen mallinen pää kuin perinteinen maskuliininen laatikkopää. Erityisesti nuorempanahan sen näki kun oli laihempi. 

Yleensähän aina miesnäyttelijöillä, -muusikoilla yms. on nimenomaan aggressiiviset piirteet. 

AP

Vierailija
9/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kontakteja tavallisen näköisiltä naisilta ja jopa melko kauniilta naisilta, mutta koska et saa kontaktia juuri niiltä kaikkein upeimmilta seksitypyiltä ja instabeibeiltä, olet tullut siihen tulokseen, että kiltti ulkonäkösi ei vetoa naisiin???

Järki hoi, äly älä jätä...

Vierailija
10/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit photoshopata kuvaasi naamatatuointeja.

Mutta vakavammin sanoen itse uskon, että tärkeintä miehelle on tieteellinen kehonrakennus. Naamaan vaikuttaa rajallisesti, mutta sitä voi tuoda esille kuvissa.

Vierailija
11/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://everydayfeminism.com/wp-content/uploads/2015/04/nice_guy_11.jpg

Tuo mies EI ole kiltin näköinen, vaan nössön, kaksi eri asiaa.

Vierailija
12/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpiparempi kirjoitti:

https://img.purch.com/w/660/aHR0cDovL3d3dy5saXZlc2NpZW5jZS5jb20vaW1hZ2VzL2kvMDAwLzAwOC82MjEvb3JpZ2luYWwvbWFzY3VsaW5lLWZhY2VzLTEwMDMxNi0wMi5qcGc=

Siis jotain tuollaista? Kuvissa sama mies hieman pehmeämpänä vs agressiivisen näköisenä  laatikkopää/metsästäjän silmät-testoversiona.

Tuo on se idea tämän takana, kyllä. 

Minulla myös tuo, että kulmakarvat ovat kaarella kuin auringolla, eikä maskuliinisemmassa seksiasennossa. 

AP

Vierailija
13/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hio naamaa tiiliseinää vasten. Ruhjeet ja haavat vetoavat naisten hoivaviettiin.

Vierailija
14/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpiparempi kirjoitti:

https://img.purch.com/w/660/aHR0cDovL3d3dy5saXZlc2NpZW5jZS5jb20vaW1hZ2VzL2kvMDAwLzAwOC82MjEvb3JpZ2luYWwvbWFzY3VsaW5lLWZhY2VzLTEwMDMxNi0wMi5qcGc=

Siis jotain tuollaista? Kuvissa sama mies hieman pehmeämpänä vs agressiivisen näköisenä  laatikkopää/metsästäjän silmät-testoversiona.

Mielestäni kummassakaan ei ole mitään vikaa, eikä kumpikaan näytä erityisesti kiltiltä.

- sinkkunainen

Vierailija
15/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään juuri söpön ja kiltin näköisistä miehistä, tosin en itse ole mikään seksikäs nainen joten en kelpaisi sulle :D

Vierailija
16/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän itsekin kiltiltä enkä saa naisilta vastauksia ollenkaan. Ehkä johtuu muusta?

Vierailija
17/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leonardo DiCaprio on varmaan tunnetuimmaksi noussut esimerkki varsin kiltin näköisestä miehestä. 

Ja hänellähän on nimenomaan hiukan enemmän feminiininen sydämen mallinen pää kuin perinteinen maskuliininen laatikkopää. Erityisesti nuorempanahan sen näki kun oli laihempi. 

Yleensähän aina miesnäyttelijöillä, -muusikoilla yms. on nimenomaan aggressiiviset piirteet. 

AP

Onhan DiCapriolla aika viirut sudensilmät ja sellainen ironinen tietäväinen ilme. Ei alistuvan, pellen tai lussukan näköinen minusta.

Vierailija
18/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat saada viestejä niiltä seksikkään näköisiltä? Miksei tavisnätti tai jopa kaunis riitä? Kyllä se viattoman näköinen nainenkin voi olla luonnossa seksikäs. Mielestäni seksikkyys on paljon muutakin kuin ulkonäkö tai vaatteet. Itse olen nuoren, viattoman ja söpön näköinen nainen, joka tykkää käyttää värikkäitä vaatteita ja tyyli on sellainen söpöstelijä eli en todellakaan mikään seksipommi. Silti olen kuullut miehiltä monta kertaa, että olen seksikäs.

Vierailija
19/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään juuri söpön ja kiltin näköisistä miehistä, tosin en itse ole mikään seksikäs nainen joten en kelpaisi sulle :D

Kelpaisit, kelpaisit. 

Aloituksessani jäi hiukan kesken tuo yksi lause, jossa olin sanomassa etten seksikästä naista välttämättä haluakaan. Kerroin lähinnä havainnoistani ja kohdallani se jakolinja näyttää olevan varsin selvä. Niin selvä että ajattelin aloittaa tämän ketjun kuullakseni onko muilla samankaltaisia havaintoja. Tai jos paikalla olisi niitä seksikkään näköisiä naisia niin olisi kuullut sieltäkin puolelta kannan asiaan. 

AP

Vierailija
20/67 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit hymyillä kuvissa?

Muhun toimii iloinen ilme paljon paremmin kuin vakava. Pilke silmäkulmassa ja seksikäs hymy, ai että!