Mitä ajattelet naisista joiden mielestä alapääkarvoitus naisella on "noloa" tai epänaisellista?
Siis se karvoitushan on yksi merkki naiseksi muuttumista eli naisellista kuten rinnat ja lantion kaari ja muodot. Millä logiikalla siis tämä nykyajan ainut oikea tyyli eli karvaton pimppi, olisi nimenomaan naisellista ja naisella kaunista?
Kommentit (71)
Tiesittekö että suurin osa ihmisistä osaa ihan itse ajatella karva-asiansa? Ettei siihen vaikuta puoliso, media tai mikään muukaan. Toiset tykkää puskasta, toiset sileästä ja jotkut jostain siitä välimaastosta. En tunne yhtäkään ihmisistä jonka mielestä alapääkarvoitus on noloa, jos nyt aikuisista puhutaan. Kaikille ei tule kalkkunaihoa eikä tulehduksia vaikka karvat poistaakin. En ole muuten tälläkään palstalla juuri nähnyt karvojen haukkumista, päinvastoin, karvalliset haukkuu aina karvattomia. Ja näitä aloituksia tulee koko ajan. Itse suosin siistittyä karvoitusta, mutta minua ei kiinnosta millään muotoa kenenkään muun housujen sisältö. Enkä ymmärrä miksi ketään kiinnostaa. Ehkä tätä voisi joku karvakiihkoilija selventää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään tuuheista alapääkarvoista naisella. Mutta jos tykkäisin trimmatusta en toisaalta ymmärrä, miksei kumppani voisi tehdä tällaista pientä asiaa minua miellyttääkseen. Ajelisin itsekin karvat, jos ne todella häiritsisivät kumppania.
Se ei ole itseasiassa ihan niin pieni asia, se on epähygieenistä, altistaa tartunnoille, vaivalloista ja epämukavaa ylläpitää.
Ehkä sata vuotta sitten.
Tänä päivänä on olemassa sellainen kuin perushygienia ja sängen höylääminen suihkussa vie alle puoli minuuttia.
Ajelun epähygieenisyys johtuu mikrohaavoista, joita tulee siinä intiimialueen ihoon. Ne helposti sitten tulehtuvat lievästi. Pahimmillaan ajeltu toosa onkin hikisen nihkeän nahkea, punanäppyinen "kalkkuna" ja aika kaukana seksikkäästä. Ei toki aina tai edes yleensä.
Tuollainen ajeltu, punanäppyläinen broileri ei todellakaan ole seksikäs ja kiihottava. Paremmalta näyttää luonnollisena. M36
Oikeastaan mikään alapää ei ole kiva karvattomana. Monilla on tosi tummentunut, no se on ihan rietas ja rivo. Hyvin vaalea taas on lapsellinen ja tylsä, vanhemmilla naisilla alkaa olla värkki jo harmaantunut. Se vasta etova onkin. ;-)
En ymmärrä naisia, mikä karvakolmiossa on rumaa mutta nypykäs kalkkunaiho kuumaa hottia?
Ei ole hottia. Mutta näin keskimäärin, teidän miesten toiveitahan siinä täytellään.
Ja kun siis tämä olisi jopa helppo! Tuherosta saa posliinin sekunneissa tai minuuteissa, varsinkin jos ei näpyistä maindaa. Valittavia malleja myös vaikka kiitorata, kolmio tai whaddafuq pieni värjätty sydän. Posliinista taas saa viimeistään kuukaudessa vähintään jonkin tason tuheron.
Mutta ei. Eipä ole toiveita koskaan f2f esitettynä. Panostakaa hyvät ihmiset siihen kommunikaatioon tämmöisissä pienissä, helposti muutettavissa olevissa jutuissa.
Suurin osa miehistä ei pidä kaljuista pilluista, ainakaan aikuisista miehistä. Naiset itse ylläpitävät posliinin myyttiä koska sen duunaaminen on sama kuin meikkaaminen jne., kun on mahdollista muokata itseä niin pitää muokata. Muuten on laiska ja ruokoton!
Kuten jo sanoin, niin ilmaiskaa toiveenne. Sopivan neutraalisti siinä intiimissä kohtaa kasvokkain, vs. anonyymisti nettipalstalla :)
Tosi nuoret naiset on varmaan ikuisesti psyykattu siihen täyskarvattomuuteen, mutta tämä oma sukupolveni (X) on ehtinyt kokea jo pari eri muotia siinäkin.
Tiedä sitten muista, mutta jos saisin oman mieheni tosi onnelliseksi noinkin helposti toteutettavalla jutulla, niin kyllähän kasvattaisin vaikka sellaiset mitkä saa palmikoitua :D
Voit kai mieheltäsi kysyä toiveita ja pyytää häntä esittämään niitä? Luulen kuitenkin että yleisesti ottaen sekä miesten että naisten kannattaa antaa muiden ihmisten päättää omista häpykarvoistaan. Toki vakiintuneessa parisuhteessa voi esittää toiveita puolin ja toisin, jos se molempia miellyttää, mutta ei-vakavissa suhteissa suosittelisin olemaan aika varovainen tämän asian suhteen. Kaikki eivät kuitenkaan halua välttämättä vaihdella alapäänsä karvatilannetta toisen toiveiden mukaan. Joitakuita voi loukata se, jos toinen tulee intiimillä hetkellä esittämään että voisitko tehdä sitä ja tätä ja tuota alapäällesi, jotta se olisi paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyjä. En kyllä ihmettele, koneistot on jyrääviä: mainonta, sosiaalinen paine, kaiken taustalla tietenkin se perinteinen naisen hallitseminen, alistaminen ja tähän liittyvä naisen kehon saastaisena pitäminen.
No sitten ne on naiset, jotka alistaa toisia naisia.
Mulla alapään naturellia karvoitusta ei oo koskaan kukaan mies haukkunut. Myös kainalokarvoista ei oo koskaan sanonut YKSIKÄÄN sänkykumppani mitään. Sääret sheivaan, tykkään itse sheivatuista sääristä mekon kanssa.
Naisystäviltä kyllä kuulee jatkuvasti siitä miten yököttävää, junttimaista, noloa ym. on jos naiset ei poista karvoitusta. Kerran mulle nauroi pari parikymppistä naista, kun mulla oli toppi ja nostin käden ylös bussissa, et sain tukea ( jouduin seisomapaikalle) yhestä niistä pylväistä vai mitä ne nyt on.Hyi hemmetti
Mut eri asia miehellä!!? Mies ei haise ja karvat kainalossa on vaan kivan näköiset?
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että suurin osa ihmisistä osaa ihan itse ajatella karva-asiansa? Ettei siihen vaikuta puoliso, media tai mikään muukaan. Toiset tykkää puskasta, toiset sileästä ja jotkut jostain siitä välimaastosta. En tunne yhtäkään ihmisistä jonka mielestä alapääkarvoitus on noloa, jos nyt aikuisista puhutaan. Kaikille ei tule kalkkunaihoa eikä tulehduksia vaikka karvat poistaakin. En ole muuten tälläkään palstalla juuri nähnyt karvojen haukkumista, päinvastoin, karvalliset haukkuu aina karvattomia. Ja näitä aloituksia tulee koko ajan. Itse suosin siistittyä karvoitusta, mutta minua ei kiinnosta millään muotoa kenenkään muun housujen sisältö. Enkä ymmärrä miksi ketään kiinnostaa. Ehkä tätä voisi joku karvakiihkoilija selventää?
Eikun juuri päinvastoin. Ihan itse tätä asiaa ei osata päättää sillä vasta 20-30 vuotta sitten kaikilla oli minkit jalkovälissä ja se oli nimenomaan naisellista ja kaunista. Sitten tuli muutama buumi ja yhtäkkiä kaikki "ihan itseään varten halusivat alkaa karvattomiksi". Nykyisellään tussukarvallinen nainen ei ole nainen ollenkaan, haisee kuin mäyrä ja seksielämä = 0.
Sekö sitten ei ole alistamista ja muottiin työntämistä, kun täällä tanttarat tulevat haukkumaan ne naiset, jotka haluavat ajella karvansa? Hittoako se teitä kutittaa? Pitäkää karvanne, omani haluan poistaa. Olen aikuinen ihminen, eikä minua kiinnosta muiden karvoitus. Mieheni muuten ajelee myös kainalonsa, koska tuntee niin olonsa paremmaksi, toisinaan myös "trimmaa" alakertaakin. Hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruukki on nolo kainaloissa ja alapäässä. En kehtais mennä salilla suihkuun.
N52Samaa mieltä. Onko nää kommentoijat samoja jotka ei tee emätinhuuhteluja kuukautistenkaan aikaan eikä pese rektaalialuetta ulostamisen jälkeen?
Varmaan.
Dödökin on varmaan vaarallinen ja säärien vahaaminen? Joo..
N50
Joo, myönnän etten ole koskaan tehnyt emätinhuuhtelua.
Kivan rennolta ja ei-yleistyksiä tekevältä kuulostat noin muutenkin. Eli josko tässä mennään tosiaan suoraan näihin ad homineihin, niin hyvää jatkoa sulle sinne eri alueidesi natisevaksi desinfiointiaineella hinkkaamiseen. Lienee sitä kuuluisaa turhaa työtä, ellei itse itselle tuotettua iloa(?) lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun juuri päinvastoin. Ihan itse tätä asiaa ei osata päättää sillä vasta 20-30 vuotta sitten kaikilla oli minkit jalkovälissä ja se oli nimenomaan naisellista ja kaunista. Sitten tuli muutama buumi ja yhtäkkiä kaikki "ihan itseään varten halusivat alkaa karvattomiksi". Nykyisellään tussukarvallinen nainen ei ole nainen ollenkaan, haisee kuin mäyrä ja seksielämä = 0.
Kuka noin väittää ja missä?? Tässäkin ketjussa kaikki meuhkaa että karvat on kaikilla ja karvaton on hyi, niin oikeasti, missä annetaan ymmärtää että ei olisi nainen ollenkaan? Muualla kuin näissä oletuksissa? Voisiko olla että nykyään jotkut ihmiset haluavat ja uskaltavat tehdä niin kuin itse tykkäävät? Ajavat karvat tai antavat rehottaa. Mikä siinä niin kiinnostaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään tuuheista alapääkarvoista naisella. Mutta jos tykkäisin trimmatusta en toisaalta ymmärrä, miksei kumppani voisi tehdä tällaista pientä asiaa minua miellyttääkseen. Ajelisin itsekin karvat, jos ne todella häiritsisivät kumppania.
Se ei ole itseasiassa ihan niin pieni asia, se on epähygieenistä, altistaa tartunnoille, vaivalloista ja epämukavaa ylläpitää.
Ehkä sata vuotta sitten.
Tänä päivänä on olemassa sellainen kuin perushygienia ja sängen höylääminen suihkussa vie alle puoli minuuttia.
Ei, kyllä tämä on ihan lääketieteellinen fakta. Sheivaaminen varsinkin aiheuttaa mikrohaavoja.
Taidan sitten olla lääketieteellinen ihme, kun reilusti yli 10 vuotta sheivausta jatkuvasti ei ole aiheuttanut ongelmia. Tuolla pelottelulla luulisi minun jo kuolleen tulehdustiloihin.
Niimpä. Mäki sheivannu 10 vuotta eikä mitään ongelmaa. Tuliko ihmisille mieleen et kaikilla on erilainen iho ja karvotus? Joillekki sheivaaminen on vaivatonta ja joillekki ei. Ja mä teen sitä siks, ku en tykkää karvoista
Posliinin ihannointi on piilevää pedofiliaa.
Hyi hemmetti