Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisista joiden mielestä alapääkarvoitus naisella on "noloa" tai epänaisellista?

Vierailija
14.08.2018 |

Siis se karvoitushan on yksi merkki naiseksi muuttumista eli naisellista kuten rinnat ja lantion kaari ja muodot. Millä logiikalla siis tämä nykyajan ainut oikea tyyli eli karvaton pimppi, olisi nimenomaan naisellista ja naisella kaunista?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään tuuheista alapääkarvoista naisella. Mutta jos tykkäisin trimmatusta en toisaalta ymmärrä, miksei kumppani voisi tehdä tällaista pientä asiaa minua miellyttääkseen. Ajelisin itsekin karvat, jos ne todella häiritsisivät kumppania.

Se ei ole itseasiassa ihan niin pieni asia, se on epähygieenistä, altistaa tartunnoille, vaivalloista ja epämukavaa ylläpitää.

Ehkä sata vuotta sitten.

Tänä päivänä on olemassa sellainen kuin perushygienia ja sängen höylääminen suihkussa vie alle puoli minuuttia.

Vierailija
22/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaihtelu on kivaa. Tuuheat kiharat ovat ihanat ja naiselliset, sitten vaihteeksi tuntuu kiihottavalta vetää ihan posliiniksi. En halua hirttäytyä yhteen tyyliin. Mieheni pitää enemmän karvoista jos täytyy valita, jopa kainalokarvojani pitää seksikkäinä ja tuoksuttelee, jos joskus unohtuu pidemmäksi ajaksi ajelu :D Mutta hänkin on samaa mieltä, että vaihtelu kuitenkin virkistää. Minulle ei tosin hävyn kanssa toimi kuin vahaus tai sokerointi, koska sänki tulee niin nopeasti ja iho ärtyy jos sheivaan. Tuskin voisin olla miehen kanssa, jolle karvat olisivat täysi turn off, elämä menisi vähän turhan vaikeaksi ja muutenkin sellainen "yäk, hyi" -neitimäisyys miehessä on taas itselleni aivan kamala turn off. Myös itsensä ajeleva mies olisi itselleni turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni aikuiset naiset tietävät tarkalleen onko karvoitus ok itselle vai trimmaako jotenkin, jokaisen oma asia . kaikki itse tietää mikä on siistiä mikä ei, ei sitä keneltäkään tarvi kysyä :) naiset on aina ihania.

Vierailija
24/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään tuuheista alapääkarvoista naisella. Mutta jos tykkäisin trimmatusta en toisaalta ymmärrä, miksei kumppani voisi tehdä tällaista pientä asiaa minua miellyttääkseen. Ajelisin itsekin karvat, jos ne todella häiritsisivät kumppania.

Se ei ole itseasiassa ihan niin pieni asia, se on epähygieenistä, altistaa tartunnoille, vaivalloista ja epämukavaa ylläpitää.

Ehkä sata vuotta sitten.

Tänä päivänä on olemassa sellainen kuin perushygienia ja sängen höylääminen suihkussa vie alle puoli minuuttia.

Ei, kyllä tämä on ihan lääketieteellinen fakta. Sheivaaminen varsinkin aiheuttaa mikrohaavoja.

Vierailija
25/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sata vuotta sitten.

Ajelun epähygieenisyys johtuu mikrohaavoista, joita tulee siinä intiimialueen ihoon. Ne helposti sitten tulehtuvat lievästi. Pahimmillaan ajeltu toosa onkin hikisen nihkeän nahkea, punanäppyinen "kalkkuna" ja aika kaukana seksikkäästä. Ei toki aina tai edes yleensä.

Vierailija
26/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko naiset oikeasti enemmän sitä mieltä että ajelemattomuus on hyvä asia? Tää tuli "puskista" mulle :D Itse oon koko aikuiselämän pitänyt itsestään selvänä, että säärikarvat, kainalokarvat ja häpykarvat (miinus pieni kiitorata) ajellaan pois säännöllisesti. Minulle tulee itselleni likainen olo jos mieheni näkee yli 3 päivää vanhan sängen alapäässäni. Ja olen "jo" 34-vuotias.

Vierailija
27/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sata vuotta sitten.

Ja sängen höyläämättömyys vie vielä vähemmän. 2020-luvun lähestyessä kenelläkään ei ole pesumahdollisuuksista puutetta. Varmastikin sitä nahkaräpylää saa kuurata kun kaikki mäskit on suoraan iholla.

Vierailija
28/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sata vuotta sitten.

Ei, kyllä tämä on ihan lääketieteellinen fakta. Sheivaaminen varsinkin aiheuttaa mikrohaavoja.

Taidan sitten olla lääketieteellinen ihme, kun reilusti yli 10 vuotta sheivausta jatkuvasti ei ole aiheuttanut ongelmia. Tuolla pelottelulla luulisi minun jo kuolleen tulehdustiloihin.

Vierailija
29/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka vaatii naiselta posliinia voisivat sitten itsekin vetää omat karvansa juurineen säännöllisesti. Mutta ei, eihän se nyt niin kuulu mennä.

Vierailija
30/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne näyttää ruokottomilta ja epäsiisteiltä.

Niin näyttävät kainalokarvatkin.

Onko kauniimpaa kun vagina näkyy paremmin?

Ja miehillä eri asia! Kainalokarvoitus ja häpykarvat miehillä ei ole ruokottomia?

Ajelen kainalokarvat koska karvojen kanssa kainalot alkavat haisemaan järkyttävän nopeasti vaikka kuinka laittaisi dödöä.

Ajelen häpykarvat, koska se näyttää esteettisemmältä, heppi näyttää pidemmältä ja tyttöystävä pitää siitä etteivät häpykarvani kutittele hänen naamaansa.

t. Aikuinen mies

#Toomuchinformation 😖

Vierailija
31/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee itselleni likainen olo jos mieheni näkee yli 3 päivää vanhan sängen alapäässäni. Ja olen "jo" 34-vuotias.

Vai niin. Millä tavalla sinä "puhtaampi" olet ihan luonnollisena?

Sama vaatimus ei tietysti koske miestä eli häpykarvoitus miehellä ei liity mitenkään "likaisuuteen"?

Vierailija
32/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAGINA=EMÄTIN!!!!!

Huulet ym. lärpättimet eivät ole vagina, vaan ne kuuluvat vulvaan. Opetelkaa nyt perhana anatomianne edes!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehillä eri asia! Kainalokarvoitus ja häpykarvat miehillä ei ole ruokottomia?

Vierailija
33/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAGINA=EMÄTIN!!!!!

Huulet ym. lärpättimet eivät ole vagina, vaan ne kuuluvat vulvaan. Opetelkaa nyt perhana anatomianne edes!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sellaisiakin "Volvoja" jotka ovat niin aukinaisia, että ihan vaginan uloin osa näkyy esillä kun ei ole karvoitusta yhtään.

Vierailija
34/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvaton nainen seisoo tai istuu, ei vagina taatusti näy kenellekään. Sisemmät häpyhuulet saattavat näkyä myös, mutta yhä edelleenkään ne eivät kuulu vaginaan. Jalat levitettynä, näkyy emättimen (eli siis vaginan) aukko jokaisella ja joillakin vähän myös seinämiä. Vagina on vain ja ainoastaan emätin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAGINA=EMÄTIN!!!!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sellaisiakin "Volvoja" jotka ovat niin aukinaisia, että ihan vaginan uloin osa näkyy esillä kun ei ole karvoitusta yhtään.

Vierailija
35/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen karvoitus on myös epämiehekästä. En huolisi karvaista miestä. Omani joutui sheivaamaan kaiken leuasta alas, kunnes kyllästyi ja laseroi karvansa pois. Ihana sileä silkkisäärinen mies. <3

N 33

Vierailija
36/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelenettä jokaisella on oikeus omaanielipiteeseensä.

Onhan karvaton kauniimpi, koska alapään yksityiskohdat näkyvät paremmin. En silti itse jaksa karvoja ajella, olen laiska.

Vierailija
37/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko naiset oikeasti enemmän sitä mieltä että ajelemattomuus on hyvä asia? Tää tuli "puskista" mulle :D Itse oon koko aikuiselämän pitänyt itsestään selvänä, että säärikarvat, kainalokarvat ja häpykarvat (miinus pieni kiitorata) ajellaan pois säännöllisesti. Minulle tulee itselleni likainen olo jos mieheni näkee yli 3 päivää vanhan sängen alapäässäni. Ja olen "jo" 34-vuotias.

Tässä hyvä esimerkki todellisuudesta ja luonnollisuudesta totaalisesti hairahtuneesta.  Todellako sinulle karvattomuus on "itsestään" selvää ja muut mallit "likaisia"? Ja tätä joku puolet yläpeukuttaa!

Vierailija
38/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kasvoi karvat joskus 10 vuotiaana ja ihan tummina. Aloin heti ajella, vihasin niitä. Yhä poistan karvat säännöllisesti, joskus on sänkeä. Ne on niin rumat kun on vielä tummat. Miehiä ei ole pahemmin kiinnostanut mitä löytyy, usein vain hämmästelevät posliinia. Ei siis taida olla yleinen. Anyway, kutina ja haju karvojen kanssa on jotain ihan järkyttävää. Eli kaikki pois. Lisäksi karvoitus kun on laajalla alueella, niin helppo poistaa kaikki.

Vierailija
39/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sata vuotta sitten.

Ajelun epähygieenisyys johtuu mikrohaavoista, joita tulee siinä intiimialueen ihoon. Ne helposti sitten tulehtuvat lievästi. Pahimmillaan ajeltu toosa onkin hikisen nihkeän nahkea, punanäppyinen "kalkkuna" ja aika kaukana seksikkäästä. Ei toki aina tai edes yleensä.

Suurin osa miehistä sheivaa joka päivä naamavärkkinsä. Kuinka usein vastaasi kävelee haavaisia, tulehtuneita kalkjunanaamoja?

Vierailija
40/71 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet jotka vaatii naiselta posliinia voisivat sitten itsekin vetää omat karvansa juurineen säännöllisesti. Mutta ei, eihän se nyt niin kuulu mennä.

Minä vedänkin, mutta posliinia en keneltäkään vaadi, siihen mulla ei ole valtuuksia.

Riku, 36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi