Katsotteko naiset miesten pyllyjä?
Kommentit (51)
Totta kai ;) varsinkin nuorten miesten. Ne on parhaita.
En, paitsi sitten saattaa pistää silmään, jos jollakin on liian tiukat housut, yäk :x
Katson, varsinkin nuorten miesten. :p
Vaimoni katsoo, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Mirandos 25 kirjoitti:
Katson ja mietin että voi kun mulla olisi kikkeli ja pääsisin astumaan tuota prsettä.
Kyllähän se strap-onilla onnistuisi. Josko harkitsisit kumppanuussuhdetta satunnaisiin mutta sitäkin intohimoisiin tapaamisiin esim. kerran kuussa.... Missäpäin Suomea asut? Jatkettaiskos tutustumista privana...?
Katson jos jollakin miehellä on pyöreä herkkupeppu. Yleensä miesten takamukset ovat huonoja jos ei eivät urheile.
En. Katson miehiä kokonaisuutena, varsinkin hartipita ja selkää ja yleisolemusta ja tietenkin kasvoja.
Ihastuin viimeksi yhteen mieheen niin, että näin hänet ensin takaa ja hartiaselkä näytti poikkeuksellisen ihanalta, ei edes erityisen leveä, en tiedä mikä siinä oli niin ihmeellistä. Sitten hän alkoi kävellä ja siinä tavassa liikkua oli jotain hypnoottista. Sitten näin hänet edestä ja hänellä oli mielettömät hymyrypyt silmissä ja suupielissä ja kiva nauravainen ilme. Olen ollut ihastunut siitä lähtien.
En juuri: hartiat ja selkä on se mun juttu..
Katson, mutta ihastelen vain muutamia. Eniten merkitystä on kasvoilla. Toisena tulee sitten semmoinen solakan urheilullinen olemus ja leveät hartiat versus lantio.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa
Tätä on kysytty jo tänä kesänä täällä. Joo, katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
En juuri: hartiat ja selkä on se mun juttu..
Mutta kauheata, jos mies on leveälantioinen tasapaksu löllöpylly.
Saatan vilkaista, mutta:
Vierailija kirjoitti:
hartiat ja selkä on se mun juttu
EVVK