Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kirjoitti fb-kuvaani "No nyt on hiusset neidillä hienosti ;)"

Vierailija
14.08.2018 |

Siis "hiusset" ? Mikä ällö lässynlässyn väännös. Miksei voi sanoa vaan "hiukset" ja tuo neidilläkin kuulosti melko typerältä.

Mitä mieltä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun luulin et Facebookissa on enää keski-ikäiset ja vanhukset

Sanoiko ap olevansa nuori?

No silloin tämä neidittely rupeaa kuullostamaan suoranaiselta vittuilulta.

Moni iäkkäämpi nainen kuulisi mielellään itseään puhuteltavan neidiksi.

Vierailija
42/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sinä mikään neiti oletkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä, että yleensä käyttäisin neiti-sanaa, mutten toisaalta seurustelisi sellaisen kanssa, jolle olisi ongelma tulla kutsutuksi neidiksi tai rouvaksi tai jolla olisi ongelmia sukupuolensa kanssa.

Ei se neidittely ja rouvittelu kuulu oikein nykyään Suomeen. Mua huvittaa joka kerta saksalaisen nettikaupan yhteydenotot, en tunne olevani Rouva x.

Vierailija
44/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusset, hampit, simmut. Kyllä vähän yksinkertainen kuva ihmisestä tulee.

Olen huomannut olevani hieman tosikko huumorintajun suhteen. Minulla on pari sinkkukaveria, jotka lähettelevät deittailemiensa miesten kanssa erilaisia huumoritekstikuvia puolin ja toisin. Keskustelevat siis sellaisilla pikkutuhmilla meemikuvilla. Ovat tallentaneet ”parhaat” näistä puhelimeensa ja joskus lähettivät niitä minullekin tallennettaviksi, että jos on sutinaa niin niillä on hyvä rikkoa jää. Oma asenne tällaiseen on lähinnä ”😳”, ei siis niin ollenkaan mun huumoria. Jos joku mies lähettäisi mulle jonkun tuollaisen, hyllyttäisin sen miehen välittömästi.

Huumorintaju on ehkä tärkein ominaisuus toisessa. Nimenomaan siis siinä mielessä, että sen pitää kohdata. Pitää pystyä nauramaan samoille jutuille ja myös tuottaa niitä omia, yhteisiä juttuja. Näin ollen ei näe yhtään pinnallisena tai ylinirsona tiputtaa tapailusta jotakuta, joka sanoo jotain omasta mielestä idioottia.

Vierailija
45/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa, jos julkaisee mitään, ottaa riskin, että ystävät voivat tykätä tai kommentoida. Facebook on päättänyt, että tällaista on ihmisten elämä.

Vierailija
46/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Debiili. Pysy kaukana.

Henkilökohtainen kokemus kymmenen vuoden takaa. Baarissa hyvännäköisen miehen kanssa juttelua ja lasillisilla. Hänelle tuli asiaa vessaan, ja ilmaisi tarpeensa näin: ”täytyy käväistä kääremnäyttelyssä”. Jouduin inho-/viha-/kauhuefektistäni totaalisen paniikkiin ja lähsin kotiin sen siliän tien.

Tsiisus!

Voin kuvitella, miten hatussasi oleva kukka on suorastaan värissyt inhotuksesta.

Tsiisus, tosiaan.

Vierailija
47/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>hiusset

>neidillä

>;)

Menisi maku, ei jatkoon. Vaikka olisikin vanhemman, 50+ miehen kommentti (tyylistä päätellen).

Hmm....miksiköhän yksi yli 50 v mies neidittelee mua...en tajua. Olen lähes samanikäinen. Särähtää kyllä korvaan.

Vierailija
48/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sana "neitikin" nykyään jo loukkaus? Toivottavasti ap:n mies dumppaa moisen moukan akan, jollaisia näyttäisi tässäkin keskustelussa suurin osa olevan. Kyllä naiset on herkkiä, nirppanokkia ja huumorintajuttomia jotka ylitulkitsee kaikki asiat. No, ei kaikki naiset ja nämä onkin niitä timantteja joiden kanssa paras suhde syntyy.

Vierailija
49/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTOCORRECT (toivottavasti)

Vierailija
50/50 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten yksi harmiton lause voi vaikuttaa niin voimakkaasti, että tekee tällaisen aloituksen? Ja mitä johtopäätöksiä siitä samaisesta lauseesta onkaan vedetty ketjussa!

Toivon, että suurin osa tässä keskustelussa ap mukaanlukien on alle 15-vuotiaita. Ei normaalit aikuiset vaan voi olla näin epäkypsiä ja typeriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä