Tapailemani mies kirjoitti fb-kuvaani "No nyt on hiusset neidillä hienosti ;)"
Siis "hiusset" ? Mikä ällö lässynlässyn väännös. Miksei voi sanoa vaan "hiukset" ja tuo neidilläkin kuulosti melko typerältä.
Mitä mieltä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Debiili. Pysy kaukana.
Henkilökohtainen kokemus kymmenen vuoden takaa. Baarissa hyvännäköisen miehen kanssa juttelua ja lasillisilla. Hänelle tuli asiaa vessaan, ja ilmaisi tarpeensa näin: ”täytyy käväistä kääremnäyttelyssä”. Jouduin inho-/viha-/kauhuefektistäni totaalisen paniikkiin ja lähsin kotiin sen siliän tien.
Tsiisus!
Voi jumalauta 😂😂😂
Kyllä on herkkää ja tarkkaa mistä hermostutaan... Jääkää yksin, ihan rauhassa ;)
Mä kun luulin et Facebookissa on enää keski-ikäiset ja vanhukset
no nyt on hiusset neidillä hienosti !!!!
kaippa se toinenkin pehko kuosissa ettei turhia rehottele :D:DDD:D
saiskos vähän pörröttää niitä hiussia ?!?
ja kaupan päälle vois kyllä koklailla vähän sitä tukkaakin :D:
tietääkös neiti mitä tukka oikeesti meinaa ?!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousi karvat pystyyn kun ensimmäisen kerran kuulin deittini sanovan ''ehtisin''. Siis ei tarkoittanut ''kerkeäsinpä'' vaan ''kerkesin''. Ehditkö bussiin? Ehtisin. Pääsin onneksi yli tästä, mutta vieläkin särähtää korvaan.
Yläneeltä Turkuun päin ihmiset käyttävät tota -isi imperfektinä. Nukkusin pommiin. Ehtisin silti bussiin.
Mun mielestä on ihan hauskasti sanottu. Mutta mä olenkin keski-ikäinen nainen. Voisin kuvitella sanovani noin vaikka työkaverille.
Eikä mua ärsytä mitkään käärmenäyttelytkään. Tai pikkuveljen kättelyt. Tai rippukoulukaverin tapaamiset.
Jos jokin on tarpeeksi typerää se on jo ihan hauskaa.
Mitäs jos se on vaan kirjoitusvirhe tai kännykän autocorrect taas vauhdissa? Älkää ottako elämää noin vakavasti
Ootteko te ihan tosissanne??? Yksi lause jossa sana neiti ja joko vitsin yritys tai kirjoitusvirhe. Sellaisesta koko homma pilalla ja kuitenkin ootte jo tapailleet? Odota nyt ennen kuin dumppaat ja katsele pitempään. Keskustele sen miehen kanssa jos asia oikeesti häiritsee
Ootteko te ihan tosissanne??? Yksi lause jossa sana neiti ja joko vitsin yritys tai kirjoitusvirhe. Sellaisesta koko homma pilalla ja kuitenkin ootte jo tapailleet? Odota nyt ennen kuin dumppaat ja katsele pitempään. Keskustele sen miehen kanssa jos asia oikeesti häiritsee
Kannattaa kohdata se ihminen livenä.
No kuvia kun ei voi kommentoida yksityisesti
Riippuu millainen tyyppi on noin muuten. Ehkä kerännyt tota varten koko rohkeutensa ja nyt jännittyneenä odottaa miten reagoit..
Vierailija kirjoitti:
Olisko kirjoitusvirhe?
Miksi alapeukut? Mä teen varsinkin kännykällä todella kummallisia kirjoitusvirheitä välillä, joten varmaan vois hiukset vääntyä hiussiksi ihan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan yhtä validi peruste dumpata mies kuin rumat kengät. Oikeastaan vielä aiheellusempaa kun in kyse ns. Sisäisistä ominaisuuksista. Tuo neiti varsinkin kuullistaa asiattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko ap olevansa nuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko ap olevansa nuori?
No silloin tämä neidittely rupeaa kuullostamaan suoranaiselta vittuilulta.
Ei sillä, että yleensä käyttäisin neiti-sanaa, mutten toisaalta seurustelisi sellaisen kanssa, jolle olisi ongelma tulla kutsutuksi neidiksi tai rouvaksi tai jolla olisi ongelmia sukupuolensa kanssa.
Onpa pinnallinen ja typerä ajatusmaailma teillä. Yhden lauseen perusteella tuomitaan koko mies. Nirsoutta, mutta myös tyhmyyttä. Sitten ulistaan, kun ei löydy sopivaa miestä. No ei varmaan, jos noin pikkuasioista on niin kiinni...
Satakunnassa on muuten ihan yleistä käyttää tuollaisia "hiusset"-tyyppisiä sanoja pehmentämään muuten kovaa, töksähdellen puhuttavaa murretta. Sillä on siis ihan tarkoitus!
Ei jatkoon!