Auttakaa löytämään biisi! ! ! !
Kuulin kaupassa ihanan biisin, mut en muista siitä ku jotain kliseisiä kohtia, jos nekään on oikein.. Mies laulaa aika pehmeällä äänellä, ehkä. Biisin tunnelma jotenkin hämyinen ja rauhallinen. Sanoja muistan sieltä täältä tämmösiä suunnilleen: Walking on the/these streets
Memories
Jotain face/faces
Kertsin (ehkä) lopussa joku love you tai fallin in love with you tai still love you 😅😅 Auttakee 😭😄🙏🏼
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Uusi vinkki!!
Tajusin että sen sävel menee yhestä kohtaa aika samalla lailla ku The connelsin Seventy four seventy five-biisin kertsissä kohta "i was just sorry ever after"
Auttaisko tää ketään hoksaamaan mistä vois olla kyse?? 🙏🏼
Voisiko olla Passengerin biisi Let Her Go?
Vierailija kirjoitti:
Up
Uppistaaa
Voisiko olla jokin Snow Patrolin biisi?
Jotenkin tuntuu että laulajan ääni ei ihan sellanen ollu.. mut pitää vielä kuunnella niitten biisejä, eihän sitä tiiä.
Onko matala vai korkeampi se miehen lauluääni?
Heitän täysin hatusta ehdotuksen. Rascal Flatts: What Hurts The Most
No hmm.. Ei kovin matala eikä kovin korkeaka, muistaakseni. 😁 Vaikea sanoa ku on niin epämääränen muistikuva. Ap
Ei oo Rascal Flatts. Eli se ei ollu countrybiisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
SE on VOLBEAT FOR EVIGT
Ei ihan sentään :D
enemmän vinkkejä. Mitä soittimia, tyylilajia jne?
Kun googlaa "sounds like 74-75", tulee ekana James Bluntin Stay the night. Kokeile sitä?
Vierailija kirjoitti:
enemmän vinkkejä. Mitä soittimia, tyylilajia jne?
Kääk, ku jotenki se alkaa olla niin hämärän peitossa, muistan koko ajan huonommin ja huonommin miltä se kuulosti.. En oikein edes saa kiinni mitä tyyliä se ois edustanu. Sen vaan muistan että rauhallinen ja siinä oli vähän kaihoisa tunnelma, et fiilistelin ja upposin siihen ihan täysin. Ehkä mies laulaa naiselle siinä. Tosi harvinaista! 😂 Ihan ku ois ollu jotain your face jotain, tai sen olin varmaan sanonu jo..
Nii ja soittimista en saa kiinni yhtään, ei ainaka mitään erikoista vissiin. Esim. ei mitään saksofoneja tms.
Vierailija kirjoitti:
Kun googlaa "sounds like 74-75", tulee ekana James Bluntin Stay the night. Kokeile sitä?
Kiitos. Ei oo kuitenkaan se ja mun etsimä oli paljon rauhallisempi.
Täysin offtopic ja epäkorrektia käytöstä, mutta tiedustilisin itse henk.koh. esittäjää biisiin: ...the last days of May... Räkärodeosta joskus soi, enkä saanut kasetille. Siitä asti jonkinlainenn korvamato. Melodista rokkia/indie... Valitettavasti en voi auttaa aapeeta. Nykyään kuuntelen 60 - luvun Soulia.
Olipas kirjoitusvirheitä.
Toinen kysymykseni on, että on Dumari ja Spuget ( 1.levy - Hande Nurmio siis ) Mä Dallaan Vaan- biisi joku ihme käännös? Kuulostaa niin kovin tutulta. Hyvää ja hauskaa iltaa.
Ed Sheeran: Happier
Tämä se on pakko olla!
Uusi vinkki!!
Tajusin että sen sävel menee yhestä kohtaa aika samalla lailla ku The connelsin Seventy four seventy five-biisin kertsissä kohta "i was just sorry ever after"
Auttaisko tää ketään hoksaamaan mistä vois olla kyse?? 🙏🏼