Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi mies?

Onko liikaa toivottu
13.08.2018 |

Toinen on sellainen taivaanrannan maalari, kuitenkin aina vieressä tarpeen tullen ja kuuntelee, rohkaisee. Lämmin sydän ja herkkä. Hänen kansaan joskus ollut kipinää, nyt ei minkäänlaista seksuaalista virettä välillä omalta puolelta, mies selvästi haluaa.
Toinen on vastakohta, jämäkkä 'tosimies', taloudellisen turvan antaminen puolisolle on hänelle tärkeää, ei ole missään mielessä herkistelijä. Seksuaalista vetovoimaa on valtavasti, mutta tuttavuus on suht tuore..tilanne voi siksi olla kutkuttava?
Olen tällaisessa kiipelissä kumpaa suhdetta lähden määrätietoisesti viemään eteenpäin? Olen itse yhden lapsen yksinhuoltaja 34 v. Olen melko herkkä, mutta pärjännyt lapseni kanssa kaksin viimeiset 4 vuotta, eli jämäkkyyttä tarvittaessa löytyy. Olisi vaan ihanaa, jos se toinen jakaisi vastuuta ja joskus saisi hieman hellittää otetta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kumpi on enemmän jänskä ja jykeväleukaisempi 🤗👍🏻

Vierailija
42/52 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voi mennä väärin kirjoitti:

Ota se kumpi on enemmän jänskä ja jykeväleukaisempi 🤗👍🏻

Nämä piirteet eivät löydy samasta henkilöstä, no mitäs nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen millaisen vastauksen täältä toivoit saavasi.

Vierailija
44/52 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat sen millaisen vastauksen täältä toivoit saavasi.

Tällä kertaa ei ollut mitään toivomusta, en osaa ihan oikeasti päättää! En tiedä mitä tehdä. Toivoin jonkinlaista ahaa elämystä, mutta en ole sellaista vielä saanut.

Vierailija
45/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tulisi ohjeita asiaan?

Vierailija
46/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessani näitä vastauksia ja asiaa miettiessäni huomasin, että ongelma tosiaan onkin minussa. Tämä herkempi mies tukee minua, kuuntelee ja hoivaa minua ja tekee esimerkiksi syömistä ja hieroo jalkoja, asioita mitä arvostan todella paljon. Hän hoivaa minua ja jollain lailla hoitaa sitä särkynyttä osaa minussa, mutta elämänhallinta hänellä on aivan toista luokkaa, kun taas tällä 'tosimiehellä'. Tästä toisesta saisin varman perheenpään, mutta kaipaanko minä tosiaan sitä?

Vierailija
47/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muilta edes kyselet, kun aivan selvästi haluat sen taivaanrannanmaalarin?

Haluamasi vastaus on, että ota se taivaanrannanmaalari, joka on hyvä kuuntelija ja ihana tukija, jolla on velkaa, ja että kyllä ne halutkin vielä palaa.

Toinen mies on mielestäsi haluttava ja taloudellisesti vakaa, mutta kun se ei silleen osaa tulkita sun tunteita ja kun puhuttekin niin ei se kuuntele sinua kun rakastaa omaa ääntään varmaan, eli ei osaa keskustella niin kuin sinun melestä pitäisi osata.

34-vuotiaana yh:na on varminta kuunnella sydämensä ääntä!

Siis taivaanrannanmaalari, vastaus lukittu.

Vierailija
48/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamasi vastaus on, että ota se taivaanrannanmaalari, joka on hyvä kuuntelija ja ihana tukija, jolla on velkaa, ja että kyllä ne halutkin vielä palaa.

Toinen mies on mielestäsi haluttava ja taloudellisesti vakaa, mutta kun se ei silleen osaa tulkita sun tunteita ja kun puhuttekin niin ei se kuuntele sinua kun rakastaa omaa ääntään varmaan, eli ei osaa keskustella niin kuin sinun melestä pitäisi osata.

Äääh, oletko aivan varma? Olin juuri kallistumassa toiseen suuntaan.

Vierailija
49/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äääh, oletko aivan varma? Olin juuri kallistumassa toiseen suuntaan.

Olen täysin varma.

34-vuotiaan yh.:n tunteet, syvä keskusteluyhteys hyvään kuuntelijaan ja jalkahieronnat on varmasti myös lapsen paras. Kun taivaanrannanmaalari aivan varmasti saa velkansakin selvitettyä, niin sitten taivaanrannanmaalari aivan varmasti alkaa katsoa myös yh:n ja yh:n lapsen elämisen vakautta silleen taloudellisestikin. Syömistähän taivaanrannanmaalari osaa tehdä jalkahieronnan ohessa.

En kyllä mitenkään näe, että miten sanat voisivat korvata tekoja, kuten jalkahierontaa.

Ajattele nyt, se toinen vaan tokaisee että tykkää jooi eikä hiero, mitä nyt pitää taloudesta huolta.

Aivan varmasti sillä on joku ihan juntti talo myös, päivät töissä ja säästötili.

Siis taivaanrannanmaalari. Aivan varmasti ei käy elämä tylsäksi niin kuin sen toisen kanssa kävisi.

Vierailija
50/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse se kummalla on kovempi ku-lli

Tavutetaan kul-li 🙁

Vierailija
51/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vaan entiseen malliin,älä ajattele näin syvällisiä.Parisuhteeseen sinusta ei ole!

Vierailija
52/52 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat vaan entiseen malliin,älä ajattele näin syvällisiä.Parisuhteeseen sinusta ei ole!

Onko nämä syvällisiä ajatuksia? Pidän tätä käytännönläheisenä keskusteluna, hyvin käytännönläheisenä. Tuolla kysyttiin jopa kul-lin kovuudesta?