Kumpi mies?
Toinen on sellainen taivaanrannan maalari, kuitenkin aina vieressä tarpeen tullen ja kuuntelee, rohkaisee. Lämmin sydän ja herkkä. Hänen kansaan joskus ollut kipinää, nyt ei minkäänlaista seksuaalista virettä välillä omalta puolelta, mies selvästi haluaa.
Toinen on vastakohta, jämäkkä 'tosimies', taloudellisen turvan antaminen puolisolle on hänelle tärkeää, ei ole missään mielessä herkistelijä. Seksuaalista vetovoimaa on valtavasti, mutta tuttavuus on suht tuore..tilanne voi siksi olla kutkuttava?
Olen tällaisessa kiipelissä kumpaa suhdetta lähden määrätietoisesti viemään eteenpäin? Olen itse yhden lapsen yksinhuoltaja 34 v. Olen melko herkkä, mutta pärjännyt lapseni kanssa kaksin viimeiset 4 vuotta, eli jämäkkyyttä tarvittaessa löytyy. Olisi vaan ihanaa, jos se toinen jakaisi vastuuta ja joskus saisi hieman hellittää otetta.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Katso hetken aikaa molemmat kortit, ettei jää harmittamaan. Eiköhän se nopeasti selviä kumpi on oikea, jos kumpikaan.
Siinäpä se, olen nyt hetken aikaa katsellut ja ovat niin erilaisia, että tuntuvat eri syistä juuri oikealta mieheltä vierelle.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi rakastaa sinua enemmän?
En osaa sanoa. Tämä taivaanrannan maalari ei sitä sano, mutta teoillaan näyttää rakkautensa. Toisaalta välillä katoaa omiin maailmoihinsa ja tuntuu, että olen vain häiritsevä osa siinä. Hän myös helposti ahdistuu yhteiskunnan paineista ja tuolloin hänen on vaikea näyttää rakkauttaan. Tämä toinen taas jatkuvasti sanallisesti kertoo rakkauttaan, mutta välillä teot kertovat muuta, tai sitten olen liian herkkä/odotan liikaa. Hän saattaa unohtaa jotain lupaamaansa tai muuta pientä, ei siis mitään isoja asioita, mutta sellaisia, että ajattelen, etten olekaan nro 1 hänen mielessään.
Entäs se seksipuoli, voiko asia vielä korjaantua. Jos ei tunne minkäänlaista vetoa toiseen, eikä halua seksiä, mutta on joskus tuntenut, voiko tunne palata? Ja mitä teen sen asian kanssa, että haluan jatkuvasti sitä toista seksuaalisesti, vaikka muuten ehkä onkin sellainen puoliso, jonka kanssa en elämääni olisi ajatellut jakavani? Häviääkö himo jossain vaiheessa?
Et taida olla valmis parisuhteeseen, kun et itsekkään tiedä mitä haluat siltä. Tiedät vain että haluat parisuhteen.
Ja vielä kultainen neuvo: jos vähänkään epäilyttää, niin ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla valmis parisuhteeseen, kun et itsekkään tiedä mitä haluat siltä. Tiedät vain että haluat parisuhteen.
Totta, en ollut ajatellut asiaa näin. Hyvin sanottu! Lisää mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta minua epäilyttää aina ja kaikissa parisuhteissa. En pysty unohtamaan enkä luottamaan. Minulla on erittäin rikkonainen lapsuudenperhe ja traumaattisia kokemuksia lapsuudessa. En niitä enää muistele ja käsitellyt olen, mutta olenko tuomittu elämään yksin, ikuisesti.
Taivaanrannanmaalari kuulostaa paljon helpommin korvattavalta. Eli kuuntelua ja rohkaisua saat vaikka täältä Vauvikseltakin.
Vierailija kirjoitti:
Taivaanrannanmaalari kuulostaa paljon helpommin korvattavalta. Eli kuuntelua ja rohkaisua saat vaikka täältä Vauvikseltakin.
Ei aina tunnu siltä, että täältä saa rohkaisua.😂 Mutta nyt on kyllä tullut asiallista apua, kiitos siitä.👍
Entäs miesten suhteet sun lapsiin? Onko niissä eroa? Jos eivät vielä ole tavanneet, niin mitä luulisit? Kumpi tulis paremmin toimeen?
Otat sen joka myös pitää useampaa naista ja tahtoo sinut
Niin ehdottomasti se jolla on talous kunnossa.
Eikö asian pitäisi olla ihan itsestäänselvyys.?
Ilmeisesti kuitenkin aika sydämellisiä miehiä kumpikin, jos sinua tavoittelevat.
Valitse se kummalla on kovempi ku-lli
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minua epäilyttää aina ja kaikissa parisuhteissa. En pysty unohtamaan enkä luottamaan. Minulla on erittäin rikkonainen lapsuudenperhe ja traumaattisia kokemuksia lapsuudessa. En niitä enää muistele ja käsitellyt olen, mutta olenko tuomittu elämään yksin, ikuisesti.
En tarkoita epäilyttääkö sinua minkälainen mies tuo mahtaa lopulta olla, vaan jaksatko itse miestä, kestääkö vetovoima ym.
Toivottavasti jäät ilman kumpaakaan.
MIehenä sanoisin että jälkimmäinen, ilman muuta.
Ellet sitten halua toista lasta huollettavaksesi.
Riippuu "taivaanrannanmaalarista", jos pyrkii saamaan unelmansa toteen ja usein niissä onnistuessaan saa menestystä niin silloin "tosimiehet" jää rannalle ruikuttamaan...
Luultavasti et saa kumpaakaan, kun heille selviää, että noin testimielessä sekstailet molempien kanssa.
Ei auta silloin selitykset - tulkinta molemmilta on, että vertailet kokoja ja kykyjä sen toisen hyväksi.
Itse ottaisin sen, jota seksuaalisesti haluan, muutoin hän on kolmantena sängyssäsi (fanatsioissasi) lopun ikääsi sen toisen kanssa. Mikä ei ole reilua häntä kohtaan.
Katso hetken aikaa molemmat kortit, ettei jää harmittamaan. Eiköhän se nopeasti selviä kumpi on oikea, jos kumpikaan.