Kumpi mies?
Toinen on sellainen taivaanrannan maalari, kuitenkin aina vieressä tarpeen tullen ja kuuntelee, rohkaisee. Lämmin sydän ja herkkä. Hänen kansaan joskus ollut kipinää, nyt ei minkäänlaista seksuaalista virettä välillä omalta puolelta, mies selvästi haluaa.
Toinen on vastakohta, jämäkkä 'tosimies', taloudellisen turvan antaminen puolisolle on hänelle tärkeää, ei ole missään mielessä herkistelijä. Seksuaalista vetovoimaa on valtavasti, mutta tuttavuus on suht tuore..tilanne voi siksi olla kutkuttava?
Olen tällaisessa kiipelissä kumpaa suhdetta lähden määrätietoisesti viemään eteenpäin? Olen itse yhden lapsen yksinhuoltaja 34 v. Olen melko herkkä, mutta pärjännyt lapseni kanssa kaksin viimeiset 4 vuotta, eli jämäkkyyttä tarvittaessa löytyy. Olisi vaan ihanaa, jos se toinen jakaisi vastuuta ja joskus saisi hieman hellittää otetta.
Kommentit (52)
Valitsisin sen kumman kanssa pystyy keskustelemaan kaikista asioista.Itse aikoinaan valitsin fyysisen vetovoiman perusteella, mutta mies oli huono puhumaan asioistaan, salaili, vetäytyi.Pidemmän päälle kävi työlääksi , kun ei puhua pukahtanut oma- aloitteisesti omista asioistaan tai meidän yhteisen elämän ja lapsien asioista.
Onko liikaa toivottu kirjoitti:
Toinen on sellainen taivaanrannan maalari, kuitenkin aina vieressä tarpeen tullen ja kuuntelee, rohkaisee. Lämmin sydän ja herkkä. Hänen kansaan joskus ollut kipinää, nyt ei minkäänlaista seksuaalista virettä välillä omalta puolelta, mies selvästi haluaa.
Toinen on vastakohta, jämäkkä 'tosimies', taloudellisen turvan antaminen puolisolle on hänelle tärkeää, ei ole missään mielessä herkistelijä. Seksuaalista vetovoimaa on valtavasti, mutta tuttavuus on suht tuore..tilanne voi siksi olla kutkuttava?
Olen tällaisessa kiipelissä kumpaa suhdetta lähden määrätietoisesti viemään eteenpäin? Olen itse yhden lapsen yksinhuoltaja 34 v. Olen melko herkkä, mutta pärjännyt lapseni kanssa kaksin viimeiset 4 vuotta, eli jämäkkyyttä tarvittaessa löytyy. Olisi vaan ihanaa, jos se toinen jakaisi vastuuta ja joskus saisi hieman hellittää otetta.
Älä ota kumpaakaan. Et kuulosta tosissaan kiinnostuneelta miehistä.
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kultainen neuvo: jos vähänkään epäilyttää, niin ei kannata.
Mutta minua epäilyttää aina ja kaikissa parisuhteissa. En pysty unohtamaan enkä luottamaan. Minulla on erittäin rikkonainen lapsuudenperhe ja traumaattisia kokemuksia lapsuudessa. En niitä enää muistele ja käsitellyt olen, mutta olenko tuomittu elämään yksin, ikuisesti.
Sopivan ihmisen kanssa epäilykset vähenevät.
Vierailija kirjoitti:
Otat sen joka myös pitää useampaa naista ja tahtoo sinut
En tiedä onko heillä muita naisia, emme ole sitoutuneet parisuhteeseen, joten tällaisia asioita ei ole ollut syytä selvitellä. Se on käynyt selväksi, että molemmat suhteeseen haluaisivat kanssani jos minäkin niin haluan ja nimenomaan haluan sitoutua. Siinä vaiheessa toki muut kumppanit heivattaisiin, puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kultainen neuvo: jos vähänkään epäilyttää, niin ei kannata.
Mutta minua epäilyttää aina ja kaikissa parisuhteissa. En pysty unohtamaan enkä luottamaan. Minulla on erittäin rikkonainen lapsuudenperhe ja traumaattisia kokemuksia lapsuudessa. En niitä enää muistele ja käsitellyt olen, mutta olenko tuomittu elämään yksin, ikuisesti.
Sopivan ihmisen kanssa epäilykset vähenevät.
Minusta tuntuu, että molempien kanssa epäilykset vähenevät, vaan eivät katoa.
Vierailija kirjoitti:
Valitse se kummalla on kovempi ku-lli
Molemmilla on kova ja halut kovat. Toisella hieman pienempi, mutta käyttää käsiä ja myös sitä pienempäänsä taidokkaasti. Onko näillä merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
MIehenä sanoisin että jälkimmäinen, ilman muuta.
Ellet sitten halua toista lasta huollettavaksesi.
Niin totta, tämä voi olla kyllä täysin totta. Olen vähän sellainen herkkä hoivaaja, ehkä taivaanrannan maalari vetoaa siksi?
Ottaisin sen kovempi palkkaisen, joka on hyvä sängyssä. Jos siis kumpikin rakastaa sua. Kumpaa sä rakastat enemmän? Taiteilija kuulostaa aikapommilta taloudellisesti ja mielenterveyssyistä. Toinen saattaa pitää hetken sua h etken huumana tai haluaa sut nyrkin ja hellan väliin.
Miksi edes harkitset miestä, johon et tunne seksuaalista vetoa? Eli tämä tosimies tai sitten ei kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin sen kumman kanssa pystyy keskustelemaan kaikista asioista.Itse aikoinaan valitsin fyysisen vetovoiman perusteella, mutta mies oli huono puhumaan asioistaan, salaili, vetäytyi.Pidemmän päälle kävi työlääksi , kun ei puhua pukahtanut oma- aloitteisesti omista asioistaan tai meidän yhteisen elämän ja lapsien asioista.
Melkein paremmin pystyn keskustelemaan tämän toisen kanssa. Tämä huolettomampi kaveri on enemmän kuuntelija ja tukija tyyppiä. Kun keskustellaan, hän jotenkin vetäytyy? Toinen taas voisi puhua yöt läpi, taitaa tykätä omasta äänestään. Mutta toisaalta on myös kiinnostunut asioistani ja haluaa keskustella oikeastaan mistä tahansa aiheesta.
Taiteilija kirjoitti:
Ottaisin sen kovempi palkkaisen, joka on hyvä sängyssä. Jos siis kumpikin rakastaa sua. Kumpaa sä rakastat enemmän? Taiteilija kuulostaa aikapommilta taloudellisesti ja mielenterveyssyistä. Toinen saattaa pitää hetken sua h etken huumana tai haluaa sut nyrkin ja hellan väliin.
Aikapommi😁 Voi kauhistus. Mutta voihan tuossa olla perääkin.. Voin todella olla hetken huumaa tälle toiselle ja kun haen tosiaan pitkää ihmissuhdetta johon voin luottaa, voi se olla omalla tavallaan aikapommi, mutta onko kannattava sellainen.
Kumpikaan ei ole se oikea, koska on noin epäselvää.
Aloittaja kirjoitti:
Taiteilija kirjoitti:
Aikapommi😁 Voi kauhistus. Mutta voihan tuossa olla perääkin.. Voin todella olla hetken huumaa tälle toiselle ja kun haen tosiaan pitkää ihmissuhdetta johon voin luottaa, voi se olla omalla tavallaan aikapommi, mutta onko kannattava sellainen.
Onko taivaanrannanmaalarilla a) taloudellisia b) mielenterveysongelmia noin niin kuin oikeasti? Herkkyys ei ole mielenterveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes harkitset miestä, johon et tunne seksuaalista vetoa? Eli tämä tosimies tai sitten ei kumpaakaan.
Niin, voiko halut toiseen vielä palata? Seksi hänen kanssaan oli erittäin hyvää, mutta jostain syystä vaan haluni hänen kanssaan lakkasivat?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Taiteilija kirjoitti:
Onko taivaanrannanmaalarilla a) taloudellisia b) mielenterveysongelmia noin niin kuin oikeasti? Herkkyys ei ole mielenterveysongelma.
A)velkaa on, jostain pieleen menneestä projektista, mutta sanoo velasta selviävänsä?
B)herkkä on ja viihtyy omissa oloissaan, ei vissiin mitään diagnoosia?
Valitse tosimies, johon tunnet fyysistä vetovoimaa. Ehkä taivaanrannanmaalari on sulle parempi kaverina, siirtymässä jo nyt friendzonelle kun et häntä halua seksuaalisesti halua?
Vierailija kirjoitti:
Valitse tosimies, johon tunnet fyysistä vetovoimaa. Ehkä taivaanrannanmaalari on sulle parempi kaverina, siirtymässä jo nyt friendzonelle kun et häntä halua seksuaalisesti halua?
Kun ajattelen häntä pelkkänä ystävänä, tulee minulle surullinen olo, hän on enemmän, muttei kuitenkaan sitten se joku.. Onko siinä jokin välimuoto? Äh, kuinka vaikeaa..
Valitse parempi kirjoitti:
Se toinen
Oletko meedio?
Mä ottaisin taivaanrannanmaalarin. Jos se toinen mies jo alkuvaiheessa on välillä välinpitämätön, ei tilanne siitä ainakaan parane. Mulle teot merkkaavat enemmän kuin sanat.