Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?

Vierailija
12.08.2018 |

Sanni ainakin vois pärjätä :O

Kommentit (3054)

Vierailija
1441/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mikäs tyyppi tämä Paula Vesala on? Mitä hän tekee?

Vierailija
1442/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Cristal snow. Nuo lumisadejutut viittaa aika vahvasti siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä!

Vierailija
1444/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Harjun tunnetuin ja ilmeisesti myös soitetuin biisi Sinä Riität. Soinut suht paljon radiokanavilla sekä Iskelmä Harju ät Pöntisellä. Mut ei ole kyllä mielestäni tarpeeksi tunnettu artisti edustamaan Suomea. Kuuluu niinsanottuihin b-luokan artisteihin eli on suosittu, muttei tarpeeksi tunnettu. Enkä näe, miten Viisuedustus auttaisi Harjun uraa eteenpäin.

Tuli mieleen Juha Tapio, mutta Juha tekee tuon miljoona kertaa paremmin. Juhaakaan en lähettäisi euroviisuihin, koska ei ole tarpeeksi kansainvälinen. Biisit toimii ehdottomasti suomeksi, mutta tuskin englanniksi.

Juhalla on keikkoja koko kevääksi. Ei ole Euroviisuedustaja vaikka kertoi Iltiksessä itse sinne halunneensa.

Vierailija
1445/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisukupillassa joku kertoi et Anna Abreu on vihjassu taas radiossa kevään isoista jutuista. Ei kuulemma albumi kun se tulee loppuvuonna...

Hyi oksennus. 

Vierailija
1446/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ei ikinä kestäisi sitä häpeää mikä viisuflopista seuraisi. Saa paskaa niskaan jo ilmankin. Mitä se nyt muilla kielillä lähtisi sörkkimään, kun viimein suomeksi alkoi edes jotenkin homma toimimaan.

No kun ei ole suomeksi alkanut homma toimimaan, ei sitten yhtään!! Ura on lopahtamassa, tissit piti ottaa tiskiin että edes yksi katsoja keikalle tulisi, ja suurin osa keikoista on ilmaisesityksiä ostareilla ym. Euroviisuissa ei olisi Abreulla mitään hävittävää.

Vierailija
1447/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreuhan antoi viime vuonna Portugalin viisufinaalissa Suomen pisteet, eli olis kytkökset olemassa ylen viisutiimiin. Ja Annahan kovasti halusi ja yritti breikata ulkomailla silloin kun vielä teki musaa enkuksi. Kun ei onnistunut, levy-yhtiö ehdotti kielen vaihtamista suomeen. Uskon, että kovasti toivoisi edelleen isompaa menestystä. Myös ulkomailla. Siksi uskon, että Abreu lähtisi riemusta kiljuen viisuihin, jos kutsuttaisiin. Toivon kuitenkin, että olisi joku muu. Ja vaihtelun vuoksi miesedustaja.

Vierailija
1448/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko olla Nelli Matula?

Tai Nelli ja Robin duona?

Vierailija
1449/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta mun on vaikea uskoa juuri kenenkään keskusteluissa mainituista nimistä edustavan Suomea tänä vuonna. Mikään vaihtoehto ei tunnu todennäköiseltä, että saapa nähdet kenet ne on Ylellä saaneet rääpäistyä pestiin.

Vierailija
1450/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta mun on vaikea uskoa juuri kenenkään keskusteluissa mainituista nimistä edustavan Suomea tänä vuonna. Mikään vaihtoehto ei tunnu todennäköiseltä, että saapa nähdet kenet ne on Ylellä saaneet rääpäistyä pestiin.

Minulla on alkaneet olla samat aatokset. Sieltä tule joku MenniHelmiina.

Vierailija
1451/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olen minä!

Ok. Kuka sinä olet?

Vierailija
1452/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teille kelpaisi edustajaksi? Robin ainoastaan?

Vierailija
1453/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskään tämä Umk:n käsitys tunnelman nostatuksesta ei herätä innostusta vaan päinvastoin. Julistetaan uutisina käytännössä ilmiselviä asioita eli Kristan ja Mikon mukanaolo.

Vierailija
1454/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos luottaisitte siihen, että Umk:n ammattilaiset on järjestäneet kyllä kaiken ja luvassa on hieno show! Ei siis huolta.

Vierailija
1455/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos luottaisitte siihen, että Umk:n ammattilaiset on järjestäneet kyllä kaiken ja luvassa on hieno show! Ei siis huolta.

:D

Luottaisi, jos luottamisen veroisia näyttöjä aikaisemmilta vuosilta olisi.

Vierailija
1456/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Cristal snow. Nuo lumisadejutut viittaa aika vahvasti siihen. 

Onko se tuiskussa? Siis lumituiskussa... Lumi.

Vierailija
1457/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌬️❄️

Vierailija
1458/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌬️☄️❄️🌪️🌪️🌪️⛄🌨️🌨️🌨️

Vierailija
1459/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumituisku eli tuisku on lunta, joka on jo satanut maahan, ja noussut siitä uudelleen ilmaan tuulen mukana. Se muistuttaa ulkonäöltään ja fysiikaltaan autiomaiden hiekka- tai pölymyrskyjä.

Vierailija
1460/3054 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai.