Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Mitähän se Mikko Pohjola tekee nykyisin? Se, joka tuli UMK:ssa v. 2014 toiseksi kappaleella Sängyn reunalla..?
Luulin, että Olli Herman juttu oli höpöä, mutta näemmä totta.
Mikä on käsittämättömin viisuvoitto mitä muistatte? Itse hämmästelen edelleen sitä saksalaista Lenaa ja satellites-biisiä. Oli heikko viisuvuosi. Sitten on ollut niitä hämäriä balkan-pop-voittoja.. Juu, pisteet rehellisesti annettu..
Uuu, toivottavasti Ollin stailaus korostaa parhaita puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Olli Herman on menneen talven lumia. En usko, että valittaisiin edustajaksi.
Joo, mutta pitää ottaa huomioon, että Yle ei todennäköisesti saanut syksyllä (jolloin ilmoittivat ensin "palasten alkavan loksahdella kohdilleen", ja sitten seurasikin loppuvuoden kestänyt syvä hiljaisuus) heidän ykkösvaihtoehtoaan Suomen edustajaksi, joten ovat epätoivoisena kääntäneet kivet ja kannot, joutuen hätäpäissään tyytymään vaihtoehtoon Ö. Siksi sieltä saattaa tulla mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä nyt sitten perustuu?
Vai onko Olli itse aloittanut tämän huhun, jotta saa luotua pöhinää hiipuvalle uralleen?
Olli Herman:
- o-vihje
- glitter
- moshaavat raksamiehet-riitti umk ja viittaus rockiin
- Olli Hermanin päättyvät pitkä loma, mutta kalenteri tyhjä
- ohjelma-hommat päättyy nyt
Kaikki täsmää.
Taitaa Olli trollailla itse täällä...
Jos halutaan ratsastaa Queen-buumilla ja luoda Umk-finaaliin mahtipontisia kappaleita, niin eikö silloin kannattaisi pyytää Queen-musikaaleista ja -konserteista tutut Kimmo Blom tai Mikael Saari edustajaksi?
Ollin instagramin vastaukset faneille paljasti, lomalta paluun jälkeiset kommentit.
Nyt vain tsemppiä Olli! Ei jää ainakaan huomiotta.
Kunpa stailaukset ei pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin unta edustajasta, mutta unessa oli pieni tyttö hiekanväriset hiukset letillä ja etuhiukset. Harmi en saanut selville, kuka hän oli. 😁 Harmitti aamulla
Näit siis enneunen Olli Hermannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä nyt sitten perustuu?
Vai onko Olli itse aloittanut tämän huhun, jotta saa luotua pöhinää hiipuvalle uralleen?
Olli kävi tänään kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ny hilijaa jo Olli-hullu!
Voit olla uskomattakin. Aivan sama mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ollin instagramin vastaukset faneille paljasti, lomalta paluun jälkeiset kommentit.
Niin mitkä vastaukset?
Susan Ruusunen kaivettiin tänään naftaliinista. Onko hän koskaan laulanut?
Olli Herman on menneen talven lumia. En usko, että valittaisiin edustajaksi.