Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin tähtää kansainvälisille markkinoille, mutta euroviisuihin hän ei ole osallistumassa. Tämä on fakta tietoa.
Voisin tämänkin uskoa, mutta mistä tämä faktatieto selviää?
Lähipiiristä.
Ja sinun kontaktisi tähän lähipiiriin? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin tähtää kansainvälisille markkinoille, mutta euroviisuihin hän ei ole osallistumassa. Tämä on fakta tietoa.
Lähipiiristä.
Just just.
Ihan sama mulle uskotko vai et. Robin ei kuitenkaan ole seuraava edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiiristä.
Sen kun naureskelet, hymysi hyytyy huomenna, kun totuus paljastuu.
Robin olisi kiva, mutta oisko euroviisut oikea paikka jos tähtää kansainväliselle uralle? Pahimmassa tapauksessa kaikki menee plörinäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiiristä.
Sen kun naureskelet, hymysi hyytyy huomenna, kun totuus paljastuu.
Älä huoli, olen kaikin puolin kyllä valmistautunut mahalaskuun tämän asian suhteen. Hauskaa vaan miten vaikeaa näiden isoimpien nimienkin poissulkeminen on loppuun asti.
Mä veikkaan että SAARA, ABREU tai joku muu capslockisti.
Moni Euroviisuissa esiintynyt on saanut esiintymiskutsuja ulkomaille erinäisiin ohjelmiin. Euroviisut voi olla hyvä ponnahduslauta ajatellen kansainvälistä uraa. Ei sillä voittamisella niin väliä ole, kunhan saa näytettyä että osaa laulaa ja heilua samaan aikaan. Siitä voi tulla yhteistyökuvioita tai olla tulematta.
No eiköhän anneta Aallon Saaralle toinen mahollisuus
Vierailija kirjoitti:
Robin olisi kiva, mutta oisko euroviisut oikea paikka jos tähtää kansainväliselle uralle? Pahimmassa tapauksessa kaikki menee plörinäksi.
Täällä kans järki kolkuttelee, ettei Robin lähtisi näin riskillä metodilla tavoitteleen haavettaan. Toki lähes nollatunnettuudestakin on vaikea nousta esille kansainvälisesti omin nokkineen. Mutta sitä varten kai haetaan apua ulkomaisilta levy-yhtiöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Sara Forsberg on jo sanonut, että ei lähde euroviisuihin, koska ei kestäisi sen tuomaa painetta.
SAARA vois kyl olla, koska muutti just Suomeen jne
Eikä siltä oo vissiin tulos mitään lähiaikoina??
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen 200 miljoonaa kuulijaa ihan hyvä tapa tuoda itseään esiin maailmalle.
Mä en kyl millään uskois et ois Robin. En tietenkään henk. koht. tunne, mutta ei vaikuta sellaiselta, joka lähtisi Euroviisuihin. Noh, huomenna nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Moni Euroviisuissa esiintynyt on saanut esiintymiskutsuja ulkomaille erinäisiin ohjelmiin. Euroviisut voi olla hyvä ponnahduslauta ajatellen kansainvälistä uraa. Ei sillä voittamisella niin väliä ole, kunhan saa näytettyä että osaa laulaa ja heilua samaan aikaan. Siitä voi tulla yhteistyökuvioita tai olla tulematta.
Ja uusia faneja. Se ei pelaa, joka pelkää, sanoi Saara Aalto.
Missä olette huomenna kello 13?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl millään uskois et ois Robin. En tietenkään henk. koht. tunne, mutta ei vaikuta sellaiselta, joka lähtisi Euroviisuihin. Noh, huomenna nähdään.
Ollut jo esiintymässä lasten viisuissa. Itse asiassa juurikin Robin voisi suostua.
Vierailija kirjoitti:
Missä olette huomenna kello 13?
Kotona päivittämässä UMK:n sivuja koulujuttujen lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Forsberg on jo sanonut, että ei lähde euroviisuihin, koska ei kestäisi sen tuomaa painetta.
Miten Abreu on keikkaillut viime vuosina? Aika rajua mennä kokeilemaan viisuihin.
Antillakin oli ennen tätä Euroviisuehdokkus-spekua Instagramissaan, että nyt on suunnitelma miten voi nousta vielä korkeammalle, vaikka takana on mm. hallikiertue jonka näki yhteensä 55 000 ihmistä.
Sen takia tämä ketju on niin huvittava. En ymmärrä, mikä päähänpinttymä joillakin faneilla on Robinista.