Kauhean näköinen tuo Khloe Kardashian
https://www.instagram.com/p/BllYx5zFr7V/?hl=fi&taken-by=khloekardashian
Tässä melko todenmukainen kuva, tosin naama on kyllä pakkelin peitossa, mutta muokkauksia ei ole tehty.
Kyllä huomaa miten paljon muut kuvat on muokattu. Ei todellakaan mikään kaunotar, ihan hirveän näköinen.
Kommentit (72)
Khloe on ilkein siskoista. Aina puhumassa päälle, puuttuu asioihin ja kiroilee jatkuvasti.
Olevinaan niin pirun upea, että lähinnä ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mielestäni hän on porukasta jotenkin hauskin ja maanläheisin. Ei pahan näköinen. Olen heteromies mutta tykkään seurata Kardashianeja.
Ootko nyt ihan varma että olet hetero?
Joo on pahempiakin nähty 😂😉
Minusta oikein kaunis nainen. Meillä on aloittajan kanssa näköjään eri käsitys rumasta.
Sinällään ihan nätti amatsoninainen, mutta tuollaiset ripsienpidennykset eivät sovi kenellekään.
No ei todellakaan ole ”ihan hirveän näköinen”. Voisin lyödä melko suuren summan vetoa, että yksikään tässä ketjussa kommentoinut ei ole itse sen kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole ”ihan hirveän näköinen”. Voisin lyödä melko suuren summan vetoa, että yksikään tässä ketjussa kommentoinut ei ole itse sen kauniimpi.
No en minä ainakaan! Oikeaan osui.
Eikö tämä Khloe ole OJ:n lehtolapsi?
Kyllä ihmiset on ilkeitä. Nätti nainen meikittä tai ilman ja ei vähiten siksi et jotenkin edes pitänyt jalat maassa julkisuuden pyörityksessä! Arvostan. N
Mikä saa ihmiset kirjoittamaan ilkeyksiä tämmöisiin ketjuihin? Mitä informaatioarvoa on sillä, että joku ihminen ei juuri sinun mielestäsi ole kaunis? Olisiko iltasi ikävämpi, jos olisit jättänyt haukkusi kirjoittamatta? Olisi kiva tietää.
N6 kirjoitti:
Kyllä ihmiset on ilkeitä. Nätti nainen meikittä tai ilman ja ei vähiten siksi et jotenkin edes pitänyt jalat maassa julkisuuden pyörityksessä! Arvostan. N
Me jotkut arvostamme luonnollisempaa kauneutta.
Verratkaapa tämän ketjun kommentteja ja niiden määrää tähän ketjuun :D
https://www.vauva.fi/keskustelu/3241162/onko-internetjulkkis-brookelle-…
Jostain syystä Brookelle "ruma muovinaama" herätti paljon enemmän kuhinaa eikä häntä puolustavissa kommenteissa ole näin paljon tykkäyksiä, kuin Khloea puolustavissa kommenteissa.
En halua vertailla sisaruksia muuten, mutta Kim ärsyttää. Eikä ole ulkonäöstä kyse, vaan julkisuuskuvasta.
Khloen hehtaari ahteri on vielä koomisempi kuin Kimin. Ja nuo kasvot...ennen leikkauksia, täyteainehuulia ja kiloa kemikaaleja oli ihan sievä. Mutta ei kaunis.
Eukon instaa kun käy katsomassa niin pikkasen raukka joutunut muokkaamaan ulkonäköä🙄
Romuluinen on sana jolla tuota kuvaisin.
Vierailija kirjoitti:
Romuluinen on sana jolla tuota kuvaisin.
millä sanalla kuvaisit itseäsi???
Pissis