Mikä on Helsingin ankein ruokakauppa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
sörnäisten lidl
Onks se muuten jo avattu?
Vierailija kirjoitti:
Inhosin Kampin Lidliä. Aina hirvee tungos ja todella ahdas liiketila kyseiselle kaupalle. Onneksi siihen Tennispalatsin viereen tuli uusi.
Nyt on vähemmän porukkaa, kun avattiin uudet Lönkalle ja Graniittitaloon, mutta toki myös myyjiä vähennetty, eli edelleen saa jonottaa.
Ei ole Kampin Lidl enää spesiaali, kun on auki enää vaan yhdeksään. Tosin eipä siellä yhdeksän jälkeen kannata käydäkään, kun halvan kaljan perässä siellä vaan käyn.
Oopperan pysäkin lähin Alepa on ainakin aivan käsittämättömän ahdas, jos ei Töölöntorinkaan varsinaisesti iso ole.
Lauttasaaren vanha S-market. Surkeampi kuin surkein.
Jostain syystä on jäänyt mieleen s-market pihlajanmäessä. Jotenkin kaikki oli rempallaan ja tuntui ettei tuotteiden paikkaa ja järjestystä ollut mietitty ollenkaan. Asiakaskunta oli järkyttävää ja kylmälaitteet jostain 70-luvulta melusta ja vesivuodoista päätellen.
Voi olla, että paikka on sittemmin saneerattu, mutta ainakin joskus tuo kauppa jäi hyytävän kamalana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sörnäisten lidl
Onks se muuten jo avattu?
Torstaina 16.8. Klo 7.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on se metroasemalla oleva, olen käynyt siellä. En kiinnittänyt erityistä huomiota. Tosin mitään tuotteita en kyllä löytänyt, mutta ajattelin sen johtuvan siitä, että olin humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on se metroasemalla oleva, olen käynyt siellä. En kiinnittänyt erityistä huomiota. Tosin mitään tuotteita en kyllä löytänyt, mutta ajattelin sen johtuvan siitä, että olin humalassa.
Tosin ei kai se voi olla vanha, jos sijaitsee metroasemalla.
Sörnäisten Lidl on ankea asiakkaidensa takia. Siellä on aina ihmeellisiä sekopäitä kun olen pari kertaa erehtynyt käymään.
Vierailija kirjoitti:
Puksun siwa.
Siwoja ei ole enää.
Hakaniemen molemmat S-Marketit on surkeita. Valikoima mitä sattuu ja varsinkin Emotionin Äshällä kassat tosi väsähtäneitä, haiskahtaa loppusijoituspaikalta...
Hakaniemen kaupoissa kannattaisi olla esim. joku Suomi-hylly turisteille (kuten Rautatieaseman K-Marketissa), kunnolliset hedelmä ja vihannestiskit, täydet hyllyt jne. Alueella monta isoa hotellia joissa pörrää turistia mutta kauppaa ei haluta tehdä. Lisäksi työpaikkoja paljon myös, joten luulisi lounassafkojen myynnin kannattavan.
S-marketit ovat muutenkin usein ihan väsähtäneitä. S-ryhmää varmaan pelottaa tehdä tulosta niin pitää himmailla...
Ei se Lauttasaaren Metroaseman s-market, vaan se vanempi siellä Melkonkadulla.
Vierailija kirjoitti:
Sörnäisten Lidl on ankea asiakkaidensa takia. Siellä on aina ihmeellisiä sekopäitä kun olen pari kertaa erehtynyt käymään.
No ei ole ihme, kun tietty porukka tulee sinne ratikalla Hesarilta.
Kalliossa oli ennen Franzeninkadun Siwa, ja siellä piti joskus käydä, kun se oli tyyliin toinen kauppa, joka oli auki juhlapyhinä. Hirveen pieni ja ahdas, siis Oopperan Alepa oli tilan juhlaa sen rinnalla, ja tietty aina sillon tupaten täynnä. Nykyisin on taidettu sulkea ja kaupatkin saa olla auki pyhinäkin.
Muistaako kukaan Hesarin K-Extraa lähellä nykyistä Hurstin valintaa? Kävin kerran (12 vuotta sitten kai) ostamassa sieltä pilsneriä, pullot olivat pölyn peitossa :D
En oo koskaan ajatellut, että Hakaniemen S-market olis jotenkin huono. Käyn yleensä siellä ihan vaan siks, ettei tartte kävellä sekaisin olevien pummien armeijan läpi Piritorin S-markettiin.
Inhosin Kampin Lidliä. Aina hirvee tungos ja todella ahdas liiketila kyseiselle kaupalle. Onneksi siihen Tennispalatsin viereen tuli uusi.