Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin opiskelun yliopistossa, olenko nyt älykkö?

Yliopistoon
12.08.2018 |

Voinko ihan vapaasti ajatella ja olettaa muiden ajattelevan, että olen kiistatta älymystön jäsen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kuvitella ihan mitä tahansa typeryyksiä. Älä vaan kerro kellekään, etteivät huomaa sinun olevan tolvana.

Vierailija
2/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitit vai aloitat nyt kuunvaihteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olet!

Vierailija
4/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kaikki yliopistossa opiskelevat ovat älykkäitä. Yliopistoon pääsy on virallinen ja ainoa älykkyyden mittari. Vaikka saisit Mensan testistä 85, mutta opiskelet yliopistossa, olet huippuälykäs. Yliopiston ylin älymystö opiskelee yleensä kasvatus- tai terveystieteitä, kieliä tai teologiaa tai jotain muuta vastaavaa korkeita älynlahjoja vaativaa.

Vierailija
5/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos opiskelet oikeustieteellisessä. Meidän homma on tietää kaikesta kaikki. Ajattele esimerkiksi kehen turvaudut kun lääkäri tekee hoitovirheen.

Vierailija
6/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa perää. Kuulut älymystöön, siis jos valmistut sieltä myös :) Ja silti voit toki olla huonokäytöksinen jne, ei se sitä poista. Mut siitä sit tähtäin tohtorinhattuun, niin olet kiistatta älykkö! Onnea sisäänpääsystä :) Tsemppiä opintoihin!

Vierailija
7/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmäkkö.

Vierailija
8/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hienoa

Vierailija
9/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hienoa

Vierailija
10/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pääsee lukiosta on pelkästään todiste siitä, että aivoissa on älyä. Yliopisto on sitten jo tarkoitettu ihmisille, jotka todellakin tietää tai ainakin haluaa tietää ja oppia asioita. Itse olen insinööri koulutukseltani, mutta äitini on käynyt yliopistossa opiskelemassa matematiikkaa ja voi jeesus, kun hän osaa.

Vierailija
11/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Hanki maisterin paperit ja palaa sitten asiaan.

Vierailija
12/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä mäkkiin pääset töihin! :)

Vierailija
13/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on opiskellut yliopistossa ja daijumpaa saa hakea.. Asiat pitää aina vääntää rautalangasta ennen kun menee perille ja sen ajatusmaailma on tosi mustavalkoinen.. Tai ehkä muiden selitykset on hänen älykkyyden tasoon nähden liian yksinkertaisesti selitettyjä..

Vierailija
14/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly ulkoistettiin aikoja sitten ja nyt tulostavoitteet eli nopea valmistuminen tärkeintä

Vierailija
15/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö opiskelemaan kehitysmaatutkimusta vai naistutkimusta?

Vierailija
16/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko älykkö jos opiskelee pääaineena kriittistä miestutkimusta?

Vierailija
17/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan nyt lääkiksessä ja on se kumma kun pisteet nousee 110% kun ihmiset siitä ovat kuulleet. Tähän asti olen ollit hoitajareppana joka on saanut lapset liian nuorena.

Voin kyllä kertoa, että mikään ei silti ole toisin.

Vierailija
18/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt saman tason intellektuelli kuin esimerkiksi Paavo Lipponen.

Vierailija
19/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoon kirjoitti:

Voinko ihan vapaasti ajatella ja olettaa muiden ajattelevan, että olen kiistatta älymystön jäsen?

;

Nyt taidat huijata, opinnot alkavat yliopistoissa vasta syyskuussa ;o)

Vierailija
20/24 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitan nyt lääkiksessä ja on se kumma kun pisteet nousee 110% kun ihmiset siitä ovat kuulleet. Tähän asti olen ollit hoitajareppana joka on saanut lapset liian nuorena.

Voin kyllä kertoa, että mikään ei silti ole toisin.

Tämä. Minuun otti yhteyttä 2 tätiä kun kuulivat, että pääsin yliopistoon. Siihen asti olin heille liian huono ihminen. Sitten olivat niin maireaa puhelimessa ja kyllä olisi kelvannut yhteydenpito.. Pikkusen oli myöhäistä kun käänsivät selkänsä minulle aiemmin kun en ollut vielä tarpeeksi korkea-arvoinen ihminen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä