Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu kyllästynyt hipstereihin?

Vierailija
12.08.2018 |

Näin Flown aikaan Helsingissä tuli mieleen. Luulin, että koko hipsteri -juttu oli jo mennyt pois muodista, mutta viime parin vuoden aikana olen taas joutunut tuon porukan pariin töiden kautta.

Ovat ihan hirveän kyllästyttäviä. Kaikki toistensa kopioita ja jauhavat ajattelematta samoja mielipiteitä. Hirveä yritys olla "cool" vaikka ovat kaikessa aika pahasti pihalla ja ajastaan jäljessä. Äänekkäitä, itsekkäitä ja epäkohteliaita.

Kaikki ryntäävät Flowiin, viettävät viikonloput "Damissa" ja asuvat Kalliossa.

Ei jaksa. Kellään muulla samoja fiiliksiä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt hipsteri-sanaan. Hipstereistä on jauhettu viimeiset 10-15 vuotta vaikka sanalle ei ole mitään selvää määritelmää. Joidenkin mielestä hipstereitä ovat ne jotka eivät seuraa trendejä ja joidenkin mielestä ne jotka seuraavat.

Vierailija
2/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt hipsteri-sanaan. Hipstereistä on jauhettu viimeiset 10-15 vuotta vaikka sanalle ei ole mitään selvää määritelmää. Joidenkin mielestä hipstereitä ovat ne jotka eivät seuraa trendejä ja joidenkin mielestä ne jotka seuraavat.

Kaikki kuitenkin tietää stereotyypin.

Vierailija
4/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tiedämmekin, ja tyyppi ja tyyli ovat peräti per/siistä.

Vierailija
5/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kekäläistä jaksa katsoa.

Vierailija
6/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hipsteriys on nykyään valtavirtaa, eikä siitä päästä ihan hetkessä eroon.

Vierailija
7/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omaa juttuasi, niin ei tarvitse ärsyyntyä toisten tekemisistä.

Vierailija
8/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen. Mistä nämä tyypit tulevat?

Vierailija
9/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsteri luulee olevansa oman tiensä kulkija mutta on hipsterilaumassa määkivä lammas.

Vierailija
10/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kirjoitti:

Valitettavasti hipsteriys on nykyään valtavirtaa, eikä siitä päästä ihan hetkessä eroon.

Tämä on just se kokemus. Noita ei voi Helsingissä välttää, tuntuu että puoli kaupunkia on noita toistensa kopioita.

Vierailija
11/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipsteri luulee olevansa oman tiensä kulkija mutta on hipsterilaumassa määkivä lammas.

Tämä

Vierailija
12/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole cool jos et ole hipsteri.

Vierailija
13/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

No ei se enemmistön mukana kulkeminen ja sen myötä hipstereiden inhoaminen ainakaan ketään sen paremmaksi tee. Itse täällä lähiössä ja maalla pyörivänä kaipaan hipstereitä tännekin, ylitarjontaa ei ole.

Vierailija
14/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

No ei se enemmistön mukana kulkeminen ja sen myötä hipstereiden inhoaminen ainakaan ketään sen paremmaksi tee. Itse täällä lähiössä ja maalla pyörivänä kaipaan hipstereitä tännekin, ylitarjontaa ei ole.

No ottakaa puolet Helsingistä sinne. Täällä kun ne ovat se enemmistö ja iso massa, sehän siitä niin kyllästyttävää tekeekin. Eihän täällä paljon muita edes ole.

Vierailija
15/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on käsitys, että he seuraisivat aikaansa? Cityvihreät syö maapallon toiselta puolelta lennätettyjä gojimarjoja, kun eivät viitsi mennä keräämään mustikoita. Sitten ollaan ekochic tms. Yleensä nuorisokulttuurissa oli joku sanoma, liike joka vei jotain eteenpäin. Nämä tekee itsestään pellet. Ruokafestarit olis ok, mutta kun uutisissa haastateltiin jotain näistä, joka menee Flowhon vaan ruokien takia, niin ei vaan vaikuta kovin fiksulta. Samassa kerrottiin että bajamajoja riittää.

Ennen esim rokissa oli henkeä, ajattelua ja pyrkimys eteenpäin. Mutta hipstereille maailma on valmis, ei tarvi kuin syödä ja paskoa.

Vierailija
16/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen. Mistä nämä tyypit tulevat?

En tiiä, mutta jotenkin ne kerääntyvät Punavuoreen, Kallioon, Vallilaan ja Sörkkään paasaamaan reggeasta ja afrobiitistä ja saarnaamaan erikoisoluista ja ihmekahviloista. Muinoin oli camel boots kaikille omia samoja teitään kulkeville erikoisuuvven tavottelijoille ja muille teeskentelijöille, nyt outo partatyyli ja siivoton habitus. Ja hampun poltto.

Vierailija
17/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaikuta mun elämääni millään lailla.

Vantaan lähiöäiti

Vierailija
18/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaan lähiöäiti

Helsingi muaalaskunna lähijöäijit o parraita.

Vierailija
19/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaan lähiöäiti

Kateeksi käy

Vierailija
20/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti kuullut sanan hipsteri, mutta en vieläkään tiedä mitä se tarkoittaa. Ei keski-ikää lähestyessä enää jaksa pysytellä kärryillä kaikkien muotisanojen merkityksistä. Hipsterimalliset pikkuhousut kyllä tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi