Rintojen pienennys
Olisko täällä kukaan käynyt rintojen pienennys- taikka kohotusleikkauksessa? Olen aina ollut hoikka mutta perintönä suuret rinnat ja tietenkin kärsinyt hartia- ja selkäkivuista vaikka olen aina käynyt säännöllisesti kuntosalilla. Nyt olen kaksi lasta imettänyt ja arvata saattaa miltä nämä näyttävät... Kyse ei siis ole kenenkään muun mielipiteestä ja mieheni pitää niitä edelleen kauniina. Mutta itse olen niin kyllästynyt!! Haluaisin siis B-kupin rinnat. Kokemuksia? Suomi vai Viro? Oletteko saaneet osamaksumahdollisuutta? Itsellä siis tuo raha tietenkin se ongelma, muuten olisin mennyt jo.
Kommentit (5)
Suomi. Päiväkirurgia. Muistaakseni alle 200e.
Googlaa leikkauskriteerit. Jos ne täyttyvät, pääset yhteiskunnan maksamaan leikkaukseen.
Eikö pienennysleikkauksesta jää pahat arvet? Paljon pahemmat kuin jos ottaa silikonit?
Kiitos! Minä vähän epäilen että ei ole tarpeeksi isot sitten kuitenkaan mutta pitää tutkia ja ainahan voi käydä keskustelemassa. Ja tosiaan kun kuitenkin hoidan lihaksia ja teen töitä sen eteen ettei särkyjä olisi ja on silti.
Niin ja tosiaan minua ei arvet haittaa yhtään, haluan nämä vaan pienemmäksi. Ja toinen lapsi tuli sektiolla niin olisipa sitten arvella kavereita 😊 (Tuossa ei kyllä ollut nyt mitään järkeä).
Yrittäisin ensin julkisen puolen kautta, mutta se toki vaatii niitä ongelmia isoista rinnoista, niskakipuja ym. Ja silti kova karsinta.