Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu kyllästynyt hipstereihin?

Vierailija
12.08.2018 |

Näin Flown aikaan Helsingissä tuli mieleen. Luulin, että koko hipsteri -juttu oli jo mennyt pois muodista, mutta viime parin vuoden aikana olen taas joutunut tuon porukan pariin töiden kautta.

Ovat ihan hirveän kyllästyttäviä. Kaikki toistensa kopioita ja jauhavat ajattelematta samoja mielipiteitä. Hirveä yritys olla "cool" vaikka ovat kaikessa aika pahasti pihalla ja ajastaan jäljessä. Äänekkäitä, itsekkäitä ja epäkohteliaita.

Kaikki ryntäävät Flowiin, viettävät viikonloput "Damissa" ja asuvat Kalliossa.

Ei jaksa. Kellään muulla samoja fiiliksiä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useasti kuullut sanan hipsteri, mutta en vieläkään tiedä mitä se tarkoittaa. Ei keski-ikää lähestyessä enää jaksa pysytellä kärryillä kaikkien muotisanojen merkityksistä. Hipsterimalliset pikkuhousut kyllä tiedän.

😂👍

Vierailija
22/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt hipsteri-sanaan. Hipstereistä on jauhettu viimeiset 10-15 vuotta vaikka sanalle ei ole mitään selvää määritelmää. Joidenkin mielestä hipstereitä ovat ne jotka eivät seuraa trendejä ja joidenkin mielestä ne jotka seuraavat.

Kaikki kuitenkin tietää stereotyypin.

Niin tiedämmekin, ja tyyppi ja tyyli ovat peräti per/siistä.

Täsmälleen. Mistä nämä tyypit tulevat?

En tiiä, mutta jotenkin ne kerääntyvät Punavuoreen, Kallioon, Vallilaan ja Sörkkään paasaamaan reggeasta ja afrobiitistä ja saarnaamaan erikoisoluista ja ihmekahviloista. Muinoin oli camel boots kaikille omia samoja teitään kulkeville erikoisuuvven tavottelijoille ja muille teeskentelijöille, nyt outo partatyyli ja siivoton habitus. Ja hampun poltto.

Aha, no nyt aukesi maalaistollolle mitä tarkoittaa hipsteri. Olen aina ihmetellyt. Epäsiisti pilvenpolttaja, ok. Ne tulee joskus tänne maalle "lomalle", tarkoittaen että möykkäävät aamusta iltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt hipsteri-sanaan. Hipstereistä on jauhettu viimeiset 10-15 vuotta vaikka sanalle ei ole mitään selvää määritelmää. Joidenkin mielestä hipstereitä ovat ne jotka eivät seuraa trendejä ja joidenkin mielestä ne jotka seuraavat.

Sivarin ja lukion käyneitä työttömiä ja pössyttelijöitä.

Vierailija
24/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy niitä myös mainonta- ja viestintäaloilta. Ja jostain järjestöistä. Ne ovat niitä siistimpiä.

Vierailija
25/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosi älykkäitä ja omaperäisiä olevinaan :)

Vierailija
26/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mutta jotenkin ne kerääntyvät Punavuoreen, Kallioon, Vallilaan ja Sörkkään paasaamaan reggeasta ja afrobiitistä ja saarnaamaan erikoisoluista ja ihmekahviloista. Muinoin oli camel boots kaikille omia samoja teitään kulkeville erikoisuuvven tavottelijoille ja muille teeskentelijöille, nyt outo partatyyli ja siivoton habitus. Ja hampun poltto.

Aha, no nyt aukesi maalaistollolle mitä tarkoittaa hipsteri. Olen aina ihmetellyt. Epäsiisti pilvenpolttaja, ok. Ne tulee joskus tänne maalle "lomalle", tarkoittaen että möykkäävät aamusta iltaan.

:) Paskaa musaa, airsoftia ,larppausta ja frisbee-golffia toisten mailla. Roskia ei siivota.

Vierailija
27/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajelee katukäytävillä Jopoilla ja käyttää feikkirillejä.

Vierailija
28/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy niitä myös mainonta- ja viestintäaloilta. Ja jostain järjestöistä. Ne ovat niitä siistimpiä.

Ja kaupungin virastoista suunnittelijoina. Kasvisruoka, lisää kaupunkia kaupunkiin, pyöräilyä ja lumlautailua.

Vierailija
29/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosi älykkäitä ja omaperäisiä olevinaan :)

On niillä joillain keskenjäänyt yliopistotutkinto jostain epämääräisestä ja ei -työllistävästä aineesta.

Vierailija
30/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat noista halveksuu duunareita ja maaseutua. Niitten mielestä hienointa Helsingissä on metro.

Vierailija
31/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lisää kaupunkia kaupunkiin, pyöräilyä" -> tää meni niin nappiin

Vierailija
32/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et kyllästy hipsteriin, hipsteri kyllästyy sinuun, ja jatkaa matkaansa johonkin josta ehkä tulee trendi mutta valtavirta ei ole vielä sitä keksinyt.

Vierailija
33/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kyllästy hipsteriin, hipsteri kyllästyy sinuun, ja jatkaa matkaansa johonkin josta ehkä tulee trendi mutta valtavirta ei ole vielä sitä keksinyt.

Hipsterit on valtavirtaa. Eikä kovin trendikkäitä vaan ennemmin sellaisia perässähiihtäjiä. Ne vain itse kuvittelee muuta.

Vierailija
34/55 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahtuvat hipsteritkin tähän maailmaan. Eivät minua ärsytä yhtään.

Vierailija
35/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään

Vierailija
36/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistähän on tullut jo parodiahahmoja, koska kaikki pukeutuvat, ajattelevat ja elävät samalla tavalla. Eihän se taida olla omaperäistä? Aivan laumatouhua.

Vierailija
37/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heistähän on tullut jo parodiahahmoja, koska kaikki pukeutuvat, ajattelevat ja elävät samalla tavalla. Eihän se taida olla omaperäistä? Aivan laumatouhua.

Puhutaanko tässä nyt hipstereistä, beatnickeistä vai hipeistä?

Vierailija
38/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden elämä alkaa harmittaa kun ei ole omaa elämää.

Vierailija
39/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan niin hienoa, että kaikki individualismi ja persoonallisuus on tuhottu kaikenlaisten larppaajien ja markkinamiesten toimesta.

Hipstereissä ei ole mitään omaperäistä yksilöllisyyttä. Kaikki on VARASTETTUA.

Asioiden tekeminen on pelkkää feikkausta ja näyttelyä. Aivan helve"tin teennäistä, kun joku ei ole "Cool" ja pyrkii sellaista näyttelemään ja esittämään.

Hyi vi"ttu oikeesti tätä kaupallistettua massakulttuuria, mikä aina varastetaan joiltakin oikeilta oman tiensä kulkijoilta.

TEENNÄISTÄ.

Vierailija
40/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee omaa juttuasi, niin ei tarvitse ärsyyntyä toisten tekemisistä.

Joillain ei kapasiteetti riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän