Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu kyllästynyt hipstereihin?

Vierailija
12.08.2018 |

Näin Flown aikaan Helsingissä tuli mieleen. Luulin, että koko hipsteri -juttu oli jo mennyt pois muodista, mutta viime parin vuoden aikana olen taas joutunut tuon porukan pariin töiden kautta.

Ovat ihan hirveän kyllästyttäviä. Kaikki toistensa kopioita ja jauhavat ajattelematta samoja mielipiteitä. Hirveä yritys olla "cool" vaikka ovat kaikessa aika pahasti pihalla ja ajastaan jäljessä. Äänekkäitä, itsekkäitä ja epäkohteliaita.

Kaikki ryntäävät Flowiin, viettävät viikonloput "Damissa" ja asuvat Kalliossa.

Ei jaksa. Kellään muulla samoja fiiliksiä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt hipsteri-sanaan. Hipstereistä on jauhettu viimeiset 10-15 vuotta vaikka sanalle ei ole mitään selvää määritelmää. Joidenkin mielestä hipstereitä ovat ne jotka eivät seuraa trendejä ja joidenkin mielestä ne jotka seuraavat.

Kaikki kuitenkin tietää stereotyypin.

Niin tiedämmekin, ja tyyppi ja tyyli ovat peräti per/siistä.

Täsmälleen. Mistä nämä tyypit tulevat?

En tiiä, mutta jotenkin ne kerääntyvät Punavuoreen, Kallioon, Vallilaan ja Sörkkään paasaamaan reggeasta ja afrobiitistä ja saarnaamaan erikoisoluista ja ihmekahviloista. Muinoin oli camel boots kaikille omia samoja teitään kulkeville erikoisuuvven tavottelijoille ja muille teeskentelijöille, nyt outo partatyyli ja siivoton habitus. Ja hampun poltto.

Aha, no nyt aukesi maalaistollolle mitä tarkoittaa hipsteri. Olen aina ihmetellyt. Epäsiisti pilvenpolttaja, ok. Ne tulee joskus tänne maalle "lomalle", tarkoittaen että möykkäävät aamusta iltaan.

:) Paskaa musaa, airsoftia ,larppausta ja frisbee-golffia toisten mailla. Roskia ei siivota.

Minkälainen ihminen määrittelee hipsterin näin?

Vierailija
42/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stana taas, elämään kyllästynyt Pirjo (lue: Eero) Vihdistä ärsyyntyy kun muut eivät ole lannalle haisevia hevoskuiskaajia. Nuorisolla on ollut aina taipumus olla massailmiöiden perässä ja kelkasta pudonneet ovat paheksuneet, ei mitään uutta auringon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon kyllästyny kun kaikki pitää lokeroida aina joksikin. Eikö vois vaan olla oma ittensä?

Vierailija
44/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä muiden tyyli elää. Keskityn omaan elämääni ja olen siihen tyytyväinen.

Vierailija
45/55 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hipsterit on mukavia. Sentään yrittävät suvaita muita.

Vierailija
46/55 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei stana taas, elämään kyllästynyt Pirjo (lue: Eero) Vihdistä ärsyyntyy kun muut eivät ole lannalle haisevia hevoskuiskaajia. Nuorisolla on ollut aina taipumus olla massailmiöiden perässä ja kelkasta pudonneet ovat paheksuneet, ei mitään uutta auringon alla.

Massailmiönä "Genderfluid polyamoria LGBT", miten meni noin niinkun omasta mielestä?

Vierailija
47/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Massailmiönä "Genderfluid polyamoria LGBT", miten meni noin niinkun omasta mielestä?

Edelleen parempi kuin se lannanhaju, lande ja hevoskuiskaus

Vierailija
48/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäistä, hymistelevää latte-kansaa, ovat olevinaan jotain muita coolimpia.

Yäk.

Vierailija
49/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiskauppiaat, murhaajat, terroristit, varkaat ja kaikki muut muille pahaa tekevät ihmiset. Ja sua ärsyttää hipsterit. Ok.

Vierailija
50/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ihmiskauppiaat, murhaajat, terroristit, varkaat ja kaikki muut muille pahaa tekevät ihmiset. Ja sua ärsyttää hipsterit. Ok.

Tähän mielipiteeseen voin yhtyä. Ja ainoa joka sai minut reagoimaan.

Vierailija
51/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normit ja stereotypiat...erottaako näitä kahta enää mikään?

Vierailija
52/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsteri sana on suomalaisten rasistien geenivirheen omaavien käyttämä piikitys suoraan tyhjiöön ja epäkunnioitukseen ja se raiskaa suomalaista kulttuuria.

Hipsteri sanaa käyttävät ovat pimeitä ihmisiä.

Vierailija
53/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipsteri sana on suomalaisten rasistien geenivirheen omaavien käyttämä piikitys suoraan tyhjiöön ja epäkunnioitukseen ja se raiskaa suomalaista kulttuuria.

Hipsteri sanaa käyttävät ovat pimeitä ihmisiä.

Se on myös sisäsiittoisten kamelinpaskajuttu idioottien käyttämä sana.

Vierailija
54/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uusi hipster-tyyppi ovat nämä marimekkoon pukeutuvat, outoa hiustyyliä (väri esim. keltainen) kantavat ja outoja alaviistoja poseerauksia instagrammiin lataavat tyypit.

Vierailija
55/55 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa AP on väittänyt, että hipsterit ovat hänen mielestään ainoa ärsyttävä ihmisryhmä? Kaikesta sitä jaksetaan loukkaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän