Kukaan muu kyllästynyt hipstereihin?
Näin Flown aikaan Helsingissä tuli mieleen. Luulin, että koko hipsteri -juttu oli jo mennyt pois muodista, mutta viime parin vuoden aikana olen taas joutunut tuon porukan pariin töiden kautta.
Ovat ihan hirveän kyllästyttäviä. Kaikki toistensa kopioita ja jauhavat ajattelematta samoja mielipiteitä. Hirveä yritys olla "cool" vaikka ovat kaikessa aika pahasti pihalla ja ajastaan jäljessä. Äänekkäitä, itsekkäitä ja epäkohteliaita.
Kaikki ryntäävät Flowiin, viettävät viikonloput "Damissa" ja asuvat Kalliossa.
Ei jaksa. Kellään muulla samoja fiiliksiä?
Kommentit (55)
Ei stana taas, elämään kyllästynyt Pirjo (lue: Eero) Vihdistä ärsyyntyy kun muut eivät ole lannalle haisevia hevoskuiskaajia. Nuorisolla on ollut aina taipumus olla massailmiöiden perässä ja kelkasta pudonneet ovat paheksuneet, ei mitään uutta auringon alla.
Mä taas oon kyllästyny kun kaikki pitää lokeroida aina joksikin. Eikö vois vaan olla oma ittensä?
Ei ärsytä muiden tyyli elää. Keskityn omaan elämääni ja olen siihen tyytyväinen.
Musta hipsterit on mukavia. Sentään yrittävät suvaita muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei stana taas, elämään kyllästynyt Pirjo (lue: Eero) Vihdistä ärsyyntyy kun muut eivät ole lannalle haisevia hevoskuiskaajia. Nuorisolla on ollut aina taipumus olla massailmiöiden perässä ja kelkasta pudonneet ovat paheksuneet, ei mitään uutta auringon alla.
Massailmiönä "Genderfluid polyamoria LGBT", miten meni noin niinkun omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massailmiönä "Genderfluid polyamoria LGBT", miten meni noin niinkun omasta mielestä?
Edelleen parempi kuin se lannanhaju, lande ja hevoskuiskaus
Teennäistä, hymistelevää latte-kansaa, ovat olevinaan jotain muita coolimpia.
Yäk.
Mua ärsyttää ihmiskauppiaat, murhaajat, terroristit, varkaat ja kaikki muut muille pahaa tekevät ihmiset. Ja sua ärsyttää hipsterit. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää ihmiskauppiaat, murhaajat, terroristit, varkaat ja kaikki muut muille pahaa tekevät ihmiset. Ja sua ärsyttää hipsterit. Ok.
Tähän mielipiteeseen voin yhtyä. Ja ainoa joka sai minut reagoimaan.
Normit ja stereotypiat...erottaako näitä kahta enää mikään?
Hipsteri sana on suomalaisten rasistien geenivirheen omaavien käyttämä piikitys suoraan tyhjiöön ja epäkunnioitukseen ja se raiskaa suomalaista kulttuuria.
Hipsteri sanaa käyttävät ovat pimeitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hipsteri sana on suomalaisten rasistien geenivirheen omaavien käyttämä piikitys suoraan tyhjiöön ja epäkunnioitukseen ja se raiskaa suomalaista kulttuuria.
Hipsteri sanaa käyttävät ovat pimeitä ihmisiä.
Se on myös sisäsiittoisten kamelinpaskajuttu idioottien käyttämä sana.
Yksi uusi hipster-tyyppi ovat nämä marimekkoon pukeutuvat, outoa hiustyyliä (väri esim. keltainen) kantavat ja outoja alaviistoja poseerauksia instagrammiin lataavat tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa AP on väittänyt, että hipsterit ovat hänen mielestään ainoa ärsyttävä ihmisryhmä? Kaikesta sitä jaksetaan loukkaantua.
Minkälainen ihminen määrittelee hipsterin näin?