Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amismies ja maisterinainen

Vierailija
12.08.2018 |

Kannattaako miehen lähteä treffeille maisterinaisen kanssa jos etukäteen ei ole puhetta koulutuksista?
Pitääkö siitä varottaa etukäteen jos nainen ei itse kysy?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, lakkaa puhumasta amiksesta. Jos olet vaikka sähkömies, puhut seuraavanlaisesti  "olen sähköalan ammattilainen ja teen ammatikseni vaativia sähköalaan liittyviä töitä" .  Heitä hemmettiin tuo amis sana. Siitä tulee lähinnä mieleen joku bensalenkkari.  

Jos lähdet treffeille tuolla asenteella että tunnet itsesi alempiarvoiseksi eihän siitä mitään tule. Leuka pois rinnasta otat hyvän ryhdin, puhut asiallisesti etkä viljele kirosanoja. Sillä ei ole mitään väli mikä friidu siellä, olkoon vaikka ministeri jos siltä tuntuu. Ole kohtelias ja avaat esim. ovet sille treffi naiselle. Mutta älä helvetissä puhu siitä että " joo oon käyny vaan tuollasen amiksen"  se on muuten peli pelattu. Kunnon vaatteet sitten päälle.!

Naiset itse hakevat mieheltä sellaista reaktiota, että "oon vaan amis..." tai "oon käyny vaan amk-tutkinnon...". Status kaikkinensa, ja varallisuus myös, on naisille tärkeämpi asia kuin miehille. Naiset ei ikinä pysty tasavertaiseen toimintaan.

Vierailija
42/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, lakkaa puhumasta amiksesta. Jos olet vaikka sähkömies, puhut seuraavanlaisesti  "olen sähköalan ammattilainen ja teen ammatikseni vaativia sähköalaan liittyviä töitä" .  Heitä hemmettiin tuo amis sana. Siitä tulee lähinnä mieleen joku bensalenkkari.  

Jos lähdet treffeille tuolla asenteella että tunnet itsesi alempiarvoiseksi eihän siitä mitään tule. Leuka pois rinnasta otat hyvän ryhdin, puhut asiallisesti etkä viljele kirosanoja. Sillä ei ole mitään väli mikä friidu siellä, olkoon vaikka ministeri jos siltä tuntuu. Ole kohtelias ja avaat esim. ovet sille treffi naiselle. Mutta älä helvetissä puhu siitä että " joo oon käyny vaan tuollasen amiksen"  se on muuten peli pelattu. Kunnon vaatteet sitten päälle.!

Tietenkin käytän eri sanavalintoja treffeillä kasvokkain. En minä pidä itseäni mitenkään alempiarvoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse hakevat mieheltä sellaista reaktiota, että "oon vaan amis..." tai "oon käyny vaan amk-tutkinnon...". Status kaikkinensa, ja varallisuus myös, on naisille tärkeämpi asia kuin miehille. Naiset ei ikinä pysty tasavertaiseen toimintaan.

Jos nainen haluaa varakkaan miehen, niin se sähköalan ammattimies on todennäköisesti paljon parempi valinta kuin informaatikko, historioitsija, antropologi tai muu humanisti tai yhteiskuntatieteilijä. Puhumattakaan teologeista tai nuorisotyön ammattilaisista. Silti aika moni nainen haluaa nimenomaan humanistin kuin sähkömiehen. En tiedä kuinka korkealla status-hierarkiassa esimerkiksi kirjastoissa työskentelevät informaatikot sinun maailmassasi ovat, palkka taitaa edelleen alkaa kakkosella, mutta itse en ihan heti usko, että heitä statuksen tai varallisuuden takia halutaan.

t. Pienituloiseen humanistiin korviaan myöten rakastunut

Vierailija
44/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että olet itse MGTOW tai homo? Tuskin ainakaan haluat naista, jos kerran heitä noin paljon halveksit?

Vierailija
45/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on ettei naiselle kelpaa jos mies käynyt vain ammattikoulun. Tinderissä viestittely loppuu kuin seinään kun kertoo ammatin olevan hitsaaja.

M31

Onko sinulla töiden lisäksi harrastuksia ja mistä asioista olet kiinnostunut? Mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä elämässä?

Harrastan kuntosalia ja liikuntaa eri muodoissa. Tapaan kavereita ja käyn musiikkitapahtumissa. En tupakoi ja alkoholia käydän ehkä kerran kuussa. Viestittelyt olivat aina molemminpuolisia ja melko pitkiä mutta kun ammatin paljastin niin kiinnostus loppui kuin seinää ja piaan match poistui.

M31

Vierailija
46/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pyysin naista treffeille tinderissä niin hän vastasi että:

"Ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi?"

Eli suoraan suomennettuna: "voin lähteä treffeille jos statuksesi on tarpeeksi korkea"

Yllätyinkö siitä että hän lakkasi vastaamasta:

() kyllä

(x) en

Vierailija
47/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun tekemään paljon huolto ja asennustöitä paikassa missä on paljon akateemisia naisia. Monesti nämä tulevat kysymään mitä oikein teen. Vastaan näille aina ammattitermein mitä olen juuri tekemässä ja minkä takia. Yleensä nämä naiset katselevat silmät pyöreänä ja ihailevasti kun kerron mitä teen. "Ooh, todella mielenkiintoista, kuulostaa haastavalta. "

48/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi amismies teki yrittäjänä isot rahat.

Vierailija
49/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on ettei naiselle kelpaa jos mies käynyt vain ammattikoulun. Tinderissä viestittely loppuu kuin seinään kun kertoo ammatin olevan hitsaaja.

M31

Tämän olen kokenut monta kertaa. Keskustelu saattaa kulkea hyvin siihen asti kunnes nainen nostaa puheenaiheeksi koulutuksen ja työn.

Kerran yksi nainen ei selvästi kehdannut vain lopettaa keskustelua vaan rupesi keksimään kunnon selitystä miten ei yhtäkkiä ollutkaan valmis parisuhteeseen kun ei ollut päässyt exästä yli... Uskottavaa!

Ihan yleisesti kiinnostaisi tietää mitä nämä naiset itse tekevät työkseen?

Ja toisaalta jos hitsari,lvi-asentaja jne.ei kelpaa niin ei kelpaa tämän palstan perusteella yli 5k kuukaudessa ansaitseva DI:kään kun ne ovat niiiiiiin kykenemättömiä kommunikoimaan ....

Vierailija
50/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pyysin naista treffeille tinderissä niin hän vastasi että:

"Ehkä ;) mutta mikä olitkaan ammatiltasi?"

Eli suoraan suomennettuna: "voin lähteä treffeille jos statuksesi on tarpeeksi korkea"

Yllätyinkö siitä että hän lakkasi vastaamasta:

() kyllä

(x) en

Kuvitellaan sama kääntäen eli olen suunnittelemassa tapaamista tindermiehen kanssa, ja hän vastaa:

"Ehkä ;) mutta mikä olikaan kuppikokosi?"

Tuollainen mies painuisi unohduksiin  ennen kuin olen seuraavaa profiilia edes avannut. Miksi minua edes harmittaisi, että hän ei vastaisi minulle enää kerrottuani kuppikokoni? Paitsi että en edes vastaisi kertoakseni.

Vierailija
51/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joudun tekemään paljon huolto ja asennustöitä paikassa missä on paljon akateemisia naisia. Monesti nämä tulevat kysymään mitä oikein teen. Vastaan näille aina ammattitermein mitä olen juuri tekemässä ja minkä takia. Yleensä nämä naiset katselevat silmät pyöreänä ja ihailevasti kun kerron mitä teen. "Ooh, todella mielenkiintoista, kuulostaa haastavalta. "

Niin monelle akateemiselle polttimonvaihto tai lavuaarin hajulukon tyhjennys on jotain erikoista ja eksoottista, vaikka samalla pitävät monesti oletuksena kyseisiä töitä tekeviä ammatteja oletuksena pitävät vähälahjaisille sopivina haastettomina töinä.

Vierailija
52/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maistereita on kaupan kassoista nykyään puolet.

Koulutus nykypäivänä aika sivuseikka, ihmiset enemmän ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
53/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta onko mies sähkömies vai lakimies. Ihan muut asiat ratkasee. Ulkonäkö, luonne, arvot jne.

Vierailija
54/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Yleensä se noin menee. Ammattikoulun käyneet perustavat usein  yrityksiä ja jos kaikki natsaa niin voi sitä rikastuakin. Mun vanhojen  koulukaverien tulokuninkaat on ammattikoulun käyneitä, yrityksen perustaneita tyyppejä. 

Vierailija
55/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vähättele akateemista naista niin ei mitään pelkoa. Itse teknisenä akateemisena olen saanut todella ihmeellisiä kommentteja miehiltä, jotka kerta kaikkiaan lakkauttavat orastavan kiinnostuksen. Tällaisia ovat:"on pelottavaa, että nainen voi osata rakentaa/koodata jne.", "koska naisten urheilusuoritukset parhaimmillaan ovat miesten keskitasoa myös naisten älylliset suoritukset ovat parhaimmillaan miesten keskitasoa", "olet outo". Outous tulee luonnollisesti siitä, että on ilmaissut mielipiteensä vaikkapa politiikasta tai harrastaa jotain ihan tavallista, kuten vaikka soittaa pianolla klassista musiikkia. Jos ei pysty näkemään oman laatikkonsa ulkopuolelle ja pitää kaikkea itsestään poikkeavaa kummallisena ja friikkinä niin tervemenoa sanoo akateeminen nainen. Ihmisillä saa ja voi olla hyvin poikkeavia piirteitä, tapoja ja kummia kiinnostuksen kohteita, mutta jos ne eivät vahingoita ketään, niihin pitäisi osata suhtautua rikkautena ja antaa toisen olla sitä mitä on. Jotenkin tuo huono itsetunto kaiketi synnyttää amk- ja ammattikoulutaustaisissa miehissä hirvittävän alemmuuskompleksin. Eivät pysty olemaan jossain asiassa huonompia kuin joku alempiarvoinen nainen. En väitä, että olet tällainen, mutta yleensä fiksu nainen suojelee itseään ahdasmielisiltä naisvihaajilta ja öykkäreiltä. Noita on myös yliopistoväessä, mutta yleensä naisiin suhtaudutaan niissä piireissä lähtökohtaisesti tasa-arvoisemmin. Voi olla, että olet vain joutunut leimatuksi huonosti käyttäytyvien öykkärien vuoksi, jotka ovat olleet amk-taustaisia tai ammattikoukun käyneitä. Omalla käytökselläsi pystyt kuitenkin osoittamaan, että olet fiksu. Koulutuksella ei ole asian kanssa tekemistä. Älykäs nainen pystyy tuon helposti ymmärtämään. Koulutettu nainen harvemmin on miehen statuksesta kiinnostunut, koska pystyy tulemaan toimeen tarvittaessa omillaan.

Vierailija
56/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa! -100/5. Eikö edes pikkusen ala kyllästyttää nää täysin turhat akateemisille vittuiluprovoilut?

Kukaan ei täällä vittuile akateemisille mutta miehet ajattelee asioita realismin kautta.

Kyllähän sen monesti näkee tälläkin palstalla että naiset painottaa miehessä koulutusta ja suuria tuloja..

Tällä palstalla miesten koulutusta ja suuria tuloja painottavat miehet, eivät naiset. Kuten tästäkin ketjusta voimme lukea.

Tunneasioita ei muuten kuulu ajatella järjellä.

Miehet vain kertovat miten naiset käytännössä toimivat (vaikka tekopyhästi muuta sanoisivatkin).

Vastasin kommentoijalle, joka väitti tällä palstalla naisten painottavan näitä ominaisuuksia. En ottanut sanallakaan kantaa miesten tarkoitusperiin, korjasin vain väitteen sukupuolen osalta.

Älkää aina puhuko ohi.

Vierailija
57/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Se on vain pieni osa amiksista jotka pystyvät perustamaan voitollisen yrityksen. Onko niin että vain he kelpaavat naisille?

Vierailija
58/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisterinaisilta kannattaa aina kysyä työpaikkaa ja tuloja. Mies, sano ei sihteerimaisterille.

Vierailija
59/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä provo ala olemaan jo aika loppuunkulutettu?

Mikä ihmeen provo? Kysyn tätä ihan tosissani ja oikean elämän treffikokemuksiin perustuen.

Aivan varmasti. Eihän tällaisia ole kuin viimeiset 20 vuotta tullut tänne tasaisen epätasaisesti, varmastikin ainakin kerran viikossa.

Niin, 1,6 mijoonaa ihmistä (vauva.fi kk tavoittavuus) kun kaikki päivystävät täällä 24/7 lukien jokaisen ketjun. Moni mies käy täällä vain silloin tällöin hakemassa naisilta neuvoja. 

Provo tulee sanasta provocation (= kiihottaminen, provosointi). Jos ihminen ei ole tiedoinen siitä, että aiheesta on aiemmin keskusteltu, niin määritelmän mukaan hän ei voi olla provosoimassa.

ohis

Vierailija
60/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä provo ala olemaan jo aika loppuunkulutettu?

Mikä ihmeen provo? Kysyn tätä ihan tosissani ja oikean elämän treffikokemuksiin perustuen.

Aivan varmasti. Eihän tällaisia ole kuin viimeiset 20 vuotta tullut tänne tasaisen epätasaisesti, varmastikin ainakin kerran viikossa.

Niin, 1,6 mijoonaa ihmistä (vauva.fi kk tavoittavuus) kun kaikki päivystävät täällä 24/7 lukien jokaisen ketjun. Moni mies käy täällä vain silloin tällöin hakemassa naisilta neuvoja. 

Provo tulee sanasta provocation (= kiihottaminen, provosointi). Jos ihminen ei ole tiedoinen siitä, että aiheesta on aiemmin keskusteltu, niin määritelmän mukaan hän ei voi olla provosoimassa.

ohis

Voivoivoi! Nyyhnyyhnyyh! Valivalivali!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi