Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amismies ja maisterinainen

Vierailija
12.08.2018 |

Kannattaako miehen lähteä treffeille maisterinaisen kanssa jos etukäteen ei ole puhetta koulutuksista?
Pitääkö siitä varottaa etukäteen jos nainen ei itse kysy?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse varoittaa etukäteen paitsi jos itse välttämättä haluat. Treffit on vasta treffit, maailma ei kaadu niiden jälkeen ja vasta livenä oikeasti näkee millainen se toinen ihminen on. Mene treffeille ja puhu siellä asiasta, älä häpeile itseäsi tai koulutustasi mutta vältä myös rehentelemistä. Siisti ulkoasu kannattaa muistaa. Ottakaa treffit rennosti, tehkää jotain hauskaa ja mukavaa pelkän toisen ihmisen tenttaamisen sijasta. Onnea matkaan ja nauti treffeistä!

Vierailija
22/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako miehen lähteä treffeille maisterinaisen kanssa jos etukäteen ei ole puhetta koulutuksista?

Pitääkö siitä varottaa etukäteen jos nainen ei itse kysy?

Unohtakaa fyysisen ulottuvuuden aka. MATRIX:in tittelit. Se kaikki on vain epäolennaista BS:ää.

Saat valita tarkoittaako BS Bull Shittiä vaiko Belief Systemsiä. ;)

Todennäköisesti ihan hyviä oppitunteja / läksyjä / karmavelkojen maksua luvassa anyways. Teit niin tai näin. Kenen kanssa tahansa. Et sinänsä ihan sama. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä provo ala olemaan jo aika loppuunkulutettu?

Mikä tässä on provoa? Itse ainakin amk-miehenä hipsin takavasemmalle, jos käy ilmi että nainen on tohtori/ tohtorikoulutettava/ korkealle työelämässä noussut maisteri. Ei sellaiset naiset minua kuitenkaan omaksi miehekseen hyväksyisi; parempi olla satuttamatta itseään, kun ei kuitenkaan mitään seksisuhteita etsi vaan ihan kunnollista parisuhdetta.

Tunnen useita pariskuntia, joissa nainen on tohtori tai maisteri ja mies amk- tai opistokoulutuksen saanut. Hyvin heillä on tuntunut menevän. Voithan ilmoittaa koulutuksesi jo etukäteen, ja nettipalstalla kannattaa lukea se naisen toivomuslista kumppanin ominaisuuksista. Tämänkö takia akateemiset naiset eivät löydä miehiä, kun miehet eivät anna heille edes mahdollisuutta tutustua?

Vierailija
24/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on provoa? Itse ainakin amk-miehenä hipsin takavasemmalle, jos käy ilmi että nainen on tohtori/ tohtorikoulutettava/ korkealle työelämässä noussut maisteri. Ei sellaiset naiset minua kuitenkaan omaksi miehekseen hyväksyisi; parempi olla satuttamatta itseään, kun ei kuitenkaan mitään seksisuhteita etsi vaan ihan kunnollista parisuhdetta.

Tunnen useita pariskuntia, joissa nainen on tohtori tai maisteri ja mies amk- tai opistokoulutuksen saanut. Hyvin heillä on tuntunut menevän. Voithan ilmoittaa koulutuksesi jo etukäteen, ja nettipalstalla kannattaa lukea se naisen toivomuslista kumppanin ominaisuuksista. Tämänkö takia akateemiset naiset eivät löydä miehiä, kun miehet eivät anna heille edes mahdollisuutta tutustua?

Sanoisin että päinvastoin akateemiset naiset ei anna mahdollisuutta miehille..

Vierailija
25/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että päinvastoin akateemiset naiset ei anna mahdollisuutta miehille..

Toistan edellisiä, mutta vielä kerran: toisille koulutus ja asema on tärkeä, mutta ei pidä niputtaa kaikkia akateemisia naisia yhteen. Enemmän parisuhteessa ratkaisee persoona, elämänasenne, luonne, arjen toimivuus, yhteiset arvot ja myös se kuuluisa "kemia".

Vierailija
26/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ettei naiselle kelpaa jos mies käynyt vain ammattikoulun. Tinderissä viestittely loppuu kuin seinään kun kertoo ammatin olevan hitsaaja.

M31

Vierailija
27/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen + amis = meidän suhde 15 v.

Amis harrastaa historiaa ja klassista musiikkia, ei puhu muita kieliä kuin suomea. Ahkera timpuri ja korjaa kaiken mikä rikki menee.

Akateeminen puhuu monia kieliä, harrastaa tanssia ja käsitöitä.

Molemmat olemme kiinnostuneen ruoanlaitosta ja matkustamisesta ja veneilystä.

Taitomme täydentävät toisiaan, paljon olisimme vaille jääneet jos koulutustaustojen takia olisimme tavatessamme päättäneet olla tutustumatta paremmin.

Vierailija
28/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miehen kannattaa lähteä treffeille, ellei sitten kyseessä ole työtön maisterisnainen.

Kysyn vain siksi koska usein tuntuu siltä että nainen pettyy että en ole itse maisteri.

Voin olla väärässä mutta tinderissä moni nainen tuntuu olettavan että mies on aivan vähintään joku +2500e tienaava amk.

Ei ne sitä tulotasoalkaan katso, tai tekevät vahvoja oletuksia koulutuksen perusteella. Mullakin liki tuon 2500 jää käteen verojen jälkeen, mutta todella monesti heti koulutuskysymys ja viestit lakkaavat. Livenä voisi olla muukun syy, mutta viestitellessä heti kysymyksen jälkeen vastailun loppuminen osoittaa yleiseksi.

M30

Vierailija
29/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa! -100/5. Eikö edes pikkusen ala kyllästyttää nää täysin turhat akateemisille vittuiluprovoilut?

Kukaan ei täällä vittuile akateemisille mutta miehet ajattelee asioita realismin kautta.

Kyllähän sen monesti näkee tälläkin palstalla että naiset painottaa miehessä koulutusta ja suuria tuloja..

Tällä palstalla miesten koulutusta ja suuria tuloja painottavat miehet, eivät naiset. Kuten tästäkin ketjusta voimme lukea.

Tunneasioita ei muuten kuulu ajatella järjellä.

Vierailija
30/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sinussa herätti hänen mielenkiintonsa eli mikä teitä yhdistää, mikä sai hänen huomionsa kiinnittymään juuri sinuun?

Vierailija
31/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa! -100/5. Eikö edes pikkusen ala kyllästyttää nää täysin turhat akateemisille vittuiluprovoilut?

Kukaan ei täällä vittuile akateemisille mutta miehet ajattelee asioita realismin kautta.

Kyllähän sen monesti näkee tälläkin palstalla että naiset painottaa miehessä koulutusta ja suuria tuloja..

Tällä palstalla miesten koulutusta ja suuria tuloja painottavat miehet, eivät naiset. Kuten tästäkin ketjusta voimme lukea.

Jos painottamisella tarkoitetaan toistuvien kokemusten esille tuontia, niin varmasti. Ei kai naiset monasti tuokaan täällä esille niitä asioita, joita mieheltä vaativat.

Vierailija
32/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vain kertovat miten naiset käytännössä toimivat (vaikka tekopyhästi muuta sanoisivatkin).

Vierailija
33/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu nykyisin itselläkin. Jos tinderin profiilissa lukee vain msc jotain niin vasuriin koska en usko kelpaavani.

Aikaisemmin menin kyllä treffeille tosi avoimin mielin useiden maisterinaisten kanssa mutta olin huomaavinani aika jäätäviä hetkiä siinä vaiheessa kun kysyivät että mitä teen työkseni :D

Ei minua haittaa naisen korkeakoulutus mutta naisia tuntui haittaavan se että minulta se puuttui.

Sama. Ja eihän maisterisnaiselle kelpaa edes puolikorkeakoulutettu eli ammattikorkeakoulun käynyt mies. Vaan täytyy olla vähintään maisteri, mielellään vielä jatko-opiskelija.

Vierailija
34/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on ettei naiselle kelpaa jos mies käynyt vain ammattikoulun. Tinderissä viestittely loppuu kuin seinään kun kertoo ammatin olevan hitsaaja.

M31

Itse en välillä edes vastaa naisen kysymykseen jos hän kysyy ammattia koska ammatin kysyminen ennen treffejä kertoo siitä että se miehen status on naiselle kynnyskysymys.

Vierailija
35/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Onko sinulla töiden lisäksi harrastuksia ja mistä asioista olet kiinnostunut? Mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä elämässä?

Vierailija
36/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Itse en välillä edes vastaa naisen kysymykseen jos hän kysyy ammattia koska ammatin kysyminen ennen treffejä kertoo siitä että se miehen status on naiselle kynnyskysymys.

Ollut ilmeisen toimiva menetelmä päätellen siitä, kuinka aktiivisesti ehdit notkua tällä palstalla...

Vierailija
37/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhdet treffit matemaatikkona työskentelevän naisen kanssa.

Kun hän kysyi mitä teen työkseni niin vastasin hänelle ja hänen reaktiota olisi parhaiten kuvannut sana epäuskoisuus. Hän kysyi tuon jälkeen todella huolestuneella äänensävyllä että "mikä sä olitkaan koulutukseltasi?"

Sanomattakin selvää että ei tullut 2.treffejä vaikka pyysin. Hän vastasi että "ei kiitos".

Vierailija
38/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteita naiset harrastavat itseään tasokkaampien miesten kanssa. Seksisuhteeseen pääseminen on miehelle kunniamerkki.

Vierailija
39/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Tämän olen kokenut monta kertaa. Keskustelu saattaa kulkea hyvin siihen asti kunnes nainen nostaa puheenaiheeksi koulutuksen ja työn.

Kerran yksi nainen ei selvästi kehdannut vain lopettaa keskustelua vaan rupesi keksimään kunnon selitystä miten ei yhtäkkiä ollutkaan valmis parisuhteeseen kun ei ollut päässyt exästä yli... Uskottavaa!

Vierailija
40/76 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, lakkaa puhumasta amiksesta. Jos olet vaikka sähkömies, puhut seuraavanlaisesti  "olen sähköalan ammattilainen ja teen ammatikseni vaativia sähköalaan liittyviä töitä" .  Heitä hemmettiin tuo amis sana. Siitä tulee lähinnä mieleen joku bensalenkkari.  

Jos lähdet treffeille tuolla asenteella että tunnet itsesi alempiarvoiseksi eihän siitä mitään tule. Leuka pois rinnasta otat hyvän ryhdin, puhut asiallisesti etkä viljele kirosanoja. Sillä ei ole mitään väli mikä friidu siellä, olkoon vaikka ministeri jos siltä tuntuu. Ole kohtelias ja avaat esim. ovet sille treffi naiselle. Mutta älä helvetissä puhu siitä että " joo oon käyny vaan tuollasen amiksen"  se on muuten peli pelattu. Kunnon vaatteet sitten päälle.!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi