Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko hääpäivä elämäsi onnellisin päivä?

Vierailija
12.08.2018 |

Jos kyllä, niin vaatiko se isot häät? Jos ei, niin mikä päivä on ollut?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen mennessä elettyä elämää kyllä.

Häitä oli tehty yli vuoden ja koska kaikki oli hyvin suunniteltu, myös kaikki sujui hyvin.

Vaikka ollaan oltu naimisissa yli 15 v, vähintään 2 krt vuodessa katson hääkuvia.

Veikkaisin, että olet hää- tai yleensäkin perhejuhlaihminen. Mulle lapsen synttäritkin on jo hirmuinen stressi.

Vierailija
42/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häitä oli tehty yli vuoden ja koska kaikki oli hyvin suunniteltu, myös kaikki sujui hyvin.

Vaikka ollaan oltu naimisissa yli 15 v, vähintään 2 krt vuodessa katson hääkuvia.

Veikkaisin, että olet hää- tai yleensäkin perhejuhlaihminen. Mulle lapsen synttäritkin on jo hirmuinen stressi.

Aivan, nää on luonneasioita. Mulle vuoden suunnittelu yhden päivän takia olisi painajainen. Hirveet odotukset kohdistuisi yhteen päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut, olihan se ihan kiva päivä, mutta ei onnellisin. Miehelläni on julkkiskavereita, jotka osallistuivat häihin, joten minä jäin vähän niin kuin sivuun. Ei se nyt mikään katastrofi ollut, mutta tuli vähän sellainen olo, että kenenkäs juhlat nää on, meidän vai heidän. En halunnut olla mikään hirviömorsian ja nostaa meteliä, ja ihan hauskojahan ne mieheni kaverit ovat - melkoisen itsekeskeisiä kylläkin. 

Onnellisimmat päivät ovat olleet lasteni syntymäpäivät. 

Oletko Kiira Korpi?

Vierailija
44/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Ehkä yksi onnettomimmista päivistä.

Lasten syntymien hetkellä olen tuntenut suurta onnea. 

Vierailija
45/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kans ex mökötti ja istu kädet" puuskassa" koko päivän vaikka meidän kaverit oli keksinyt kivaa ohjelmaa/ musiikkia

Vierailija
46/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin että oli. Meillä,oli vain kuusi vierasta, eli molempien vanhemmat ja kaksi parasta ystävää. Meidät vihittiin helsinkiläisen hotellin parvekkeella auringon paistaessa ja meren välkkyessä taustalla. Sitten söimme kaikki kahdeksan hotellin ravintolan kabinetissa. Koko päivä oli aivan mahtava, kaikki onnistui ja muistan vieläkin sen kertakaikkisen onnen, rauhan ja varmuuden tunteen että tätä ihmistä rakastan ja haluan olla hänen kanssaan.

Vierailija
47/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, ei pääse edes top 10-listalle.

Olenkin aina ihmetellyt näitä some hehkutuksia, joissa naiset kehuvat hääpäiväänsä elämänsä onnellisimmaksi päiväksi.

Tärkeämpiä päiviä minulle ovat ollet mm. päivä, jolloin tapasin mieheni, sain mitalin MM-kisoissa, tapasin ihmisen, joka muutti elämäni suunnan tyystin yms. Minulle tärkeitä ovat olleet ne päivät kun hyviä asioita on tapahtunut yllättäen ja spontaanisti tai kova työ on saanut palkkansa.

Vierailija
48/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut

Vierailija
49/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Mies oli kännissä sekä juhlissa että hääyönä. 

Elämäni onnellisin päivä taisi olla päivä, jolloin tuli avioeropäätös, häistä 15v myöhemmin.

Vierailija
50/51 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähellekään, vaikka toki hyvä päivä oli. Paras päiväni tähän mennessä on ollut toissa kesän Lintsipäivä kuopuksen kanssa. En osaa edes selittää miksi se päivä nyt vaan oli ihan täysi nappi. Meillä vaan oli ihan tosi hauskaa, olin lempi-ihmiseni seurassa ja aurinko paistoi koko ajan :)

Vierailija
51/51 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, nää on luonneasioita. Mulle vuoden suunnittelu yhden päivän takia olisi painajainen. Hirveet odotukset kohdistuisi yhteen päivään.

No ei todellakaan ollut. Häälehdestä nappasin to do listan ja siinä vaiheessa, kun oli kirkko varattu, tilattiin kutsut. Ne oli valmiina n vuotta ennen.

Talvilomalla löydettiin tosi kauniit servetit ja niin se lista tyhjeni, 1 kerralla.

Kk ennen häitä oli kaikki tehty.

Ei ollut mitään stresssiä, kun hommaan ryhdyttiin nopeasti ja kaikki oli hyvissä ajoin valmiina.

Kun tultiin häämatkalta, nähtiin kuvaaja ja kiitos kortit olivat vierailla alle kk häiden jälkeen.

Hääkoristeet ja muut myin vasta keväällä, koska meillä oli syyshäät.

Olen lista-ihminen ja mm lasten synttärit menee paljon samalla kaavalla. Ohjelmivinkkejä on vihko täynnä.

Kaikissa asioissa en ole järjestelmällinen, mutta lasten synttärit ovat heille tärkeitä, siksi myös minulle tärkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän