Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Porvoon kaupungin pitäisi hyödyntää tää av-julkisuus nimeämällä joku tori tai katu tai mäki tämän mukaan. Mieluummin sellainen paikka, jossa vois ottaa hyviä selfieitä.
Joo, hyvä idea. Vaikka provo-Tori olis mieletön matkailu valtti
Kaipa bussissa jaetaan kaikille ilmaiset kumit? Ainakin yksi... ?
Mistä voisi hankkia suolattujen silakkavoileipien raikastimen edukkaasti? Mies istui sen päälle ja nyt se tuoksahtaa perseelle , ei voi enää käyttää kun leivät maistuu surströmmingiltä.
Vierailija kirjoitti:
Saako maskin yhdistää kansallispukuun, säännöt aika ankarat, mitä saa olla...
Ompelet pitsireunuksen maskiin. Kansallispuvun kanssa tietysti itsevirkattu olisi tyylillisesti perinteitä kunnioittavin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan miettinyt matkamusiikkia, anteeks siis matka musiikkia?
Mä voin ottaa haitarin kun meil on.
En vielä osaa soittaa, mutta varmaan oppisin helposti siinä matkalla. Siitä riittäisi iloa koko seurueelle!
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa, että sä ostat ne ja jaat. Vain yksi maksaa...
On se kyllä piittaamatonta järjestää tällainen reissu korona-aikana. Minä olen ollut kohta vuoden eristäytyneenä, enkä tapaa ketään muita kuin samassa taloudessa asuvia. Käytän käsidesiä joka paikassa ja kokoajan. Miten olette ajatelleet järjestää reissun terveysturvallisesti? Tuskin teitä on edes rokotettu. Joten kiitos kutsusta, mutta kieltäydyn kohteliaasti.
Tunnen yhden terveys keskuslääkärin Sipoosta. Jos pidämme pisutauon terveys keskuksella, hän lupasi kaikille AZ tai Johnson&Johnsonin rokotteet, valinnan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa, että sä ostat ne ja jaat. Vain yksi maksaa...
No problem , mua suuresti kunnioittava tuleva miesystäväni maksaa kaikille kumit . Samalla voi maksaa kaikille juomat ja syömiset ja on oltava yli 25 euroa kullekin koska hän arvostaa ja kunnioittaa mun naiseuttani niin suuresti. Asia on jo sovittu.
Vierailija kirjoitti:
DI-Markku varmaan loukkaantuu, ei nyt sentään ole pelkkä inssi...!
Annetaan Markulle ylimääräinen vanukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva matkakohde, kun ulkomaille ei pääse. Pitääkö olla rokotustodistus että pääsee bussiin?
Foliohattu pitää olla, rokotetuilta on pääsy kielletty
Käykö leivinpaperi hattu kun oli folio päässy loppumaan?
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä piittaamatonta järjestää tällainen reissu korona-aikana. Minä olen ollut kohta vuoden eristäytyneenä, enkä tapaa ketään muita kuin samassa taloudessa asuvia. Käytän käsidesiä joka paikassa ja kokoajan. Miten olette ajatelleet järjestää reissun terveysturvallisesti? Tuskin teitä on edes rokotettu. Joten kiitos kutsusta, mutta kieltäydyn kohteliaasti.
Tuu ny mukkaan!! Me ollaan karanteeni aikana desinfioineet itsemme sekä ulkoisesti että sisäisesti joten ei hätiä mitiä.
pitääkö olla mansalan kansallispuku?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä nyt voi vuokrata sitä M/S Runebergiä tähän reissuun? Mikähän sen kantokyky on? Voi olla, että ei onnaa.
Kyllä onnaa , mie oon tänä vuonna laihduttanut 7 kiloa. Kantokyky riittää!
Bussissa pidämme psykologia 2021-paneelin, osallistua saa vaikkei tuntisi koko termiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon lappeen Rannasta, kerkeenkö enään mukaan? Oon terveyskeskusläärinhoitaja.
Meitä vaativissa asijantuntijatehtävissö olevia on ympäri isämmaan lähössä porvooseen. saa nähä, ehtiikö bussi koukkaan lappeen Rannan kautta. Oo hollilla!
Täytyykö ottaa pankkitunnukset mukaan ?
Vierailija kirjoitti:
Muutamat bisset tai sidukat alle, myös käsidesi suun kautta nautittuna, niin unohtuu koronat ja rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon lappeen Rannasta, kerkeenkö enään mukaan? Oon terveyskeskusläärinhoitaja.
Meitä vaativissa asijantuntijatehtävissö olevia on ympäri isämmaan lähössä porvooseen. saa nähä, ehtiikö bussi koukkaan lappeen Rannan kautta. Oo hollilla!
Täytyykö ottaa pankkitunnukset mukaan ?
Niille ei ole varattu tilaa bussissa, mielellään ei mitään ylimääräistä, tule ilman.
Mukaan on varattu myös pari miehetöntä katkeraa moderaattoria näkättämään viattomista puheenaiheista ja keskeyttämään hedelmällisiä keskusteluja syistä, jotka eivät ole heille itselleenkään selviä.