Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Tulen jos palsta-asperger lähtee myös. Haluan kuulla koko menomatkan luentoa ensimmäisen maailmansodan tankkien telaketjuista.
Nyt varovaisuutta. Eräs aspergerien aspergerina itseään pitävä suosittu blogisti luulee vielä kutsun olevan hänelle suunnattu. Tankkien telaketjuista tuskin pääsisit kuulemaan luentoa mutta kylläkin esim. jaananmaidosta, norjanhirvikoirista, sen yhden ihanan miehen antennista ja Allista kansallispuvussaan. Lukijamatkan lopuksi sinulla on myös ikioma stalkkeri riesanasi.
Tietysti Porvoossa kirjoitan matkapäivitykset AV:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun mukaan mut rahaa on loppukuulle enää 20e. Vinkkejä?!
Jari-Matti maksaa jos et kerro Maisalle.
Maisa maksaa Jari-Matin rahoilla, jos kerrot Maisalle! Maisakin tulee Porvooseen mainostamaan Ellosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 200 g makaronilaatikkoa matkaevääksi?
Mikä on makaronien ja huolellisesti pestyn jauhenlihan suhde laatikkoa tehdessä?
Älkää unohtako raikkaita voileipiä
Luin vauvalta, että levitteessä ei sitten saa olla palmuöljyä!
Vierailija kirjoitti:
Eihän Ikis vaan ole lähdössä mukaan?! Oon 21-vuotias opiskelijatyttö ja mies on 39 vee. Haluttaisi lähteä Porvooseen mutta jos Ikis on tulossa, niin me mennään sit varmuuden vuoksi Onnibussilla.
Tuo teidän välinen suuri ikäero voi olla este. Jos olis toisinpäin, siitä syntyisi Porvoossa vain suuri poru ja meuhkaus AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko tulla mukhan vaikka olen saamelainen ja juon pullon kossuva jo ennen Rovaniemeä. Onko Porvoossa viinakauppaa, saako sitä verovappaasti? Pittääkö muuten olla passi?
Huoh se reissu meni jo...
Heinäkuussa uusiks!
Aika wt käydä Porvoossa vain heinäkuussa. Meidän perhe käy kolme kertaa vuodessa. Joka kerta karkkitehtaalla ja lapset saa valita mitä haluavat. Ei ole rahasta kiinni meidän tuloilla.
Teidän tuloilla käydään vain Porvoossa, mutta palstan yhteisreissuun ne ei riitä. Teidän Porvooseen matkalle - lahjakortit. Kun olette käyttäneet ne jo.
Vierailija kirjoitti:
onko bussissa varmasti oma wt-osasto?
Wt:t ei pysy paikallansa vaan länkyttää kuljettajalle.
Milloin lapsilisät tulee ja paljonko Porvoon lippu maksaa?
Miten selvitä loppukuu kun tilillä on 37,60 euroa, meitä on 6-henkinen perhe, pitää ostaa ruokaa, pyykinpesuainetta, shampoota, saippuaa, hammasharja, hammastahna, terveyssiteitä, kahdelle lapselle Ticket-haalarit, kolmelle Kuomat, autoon uudet talvirenkaat, bensaa, koiranruokaa, koirashampoota, sähkölasku, lasten vakuutukset, tupakkaa, sekä suksia ja luistimia lapsille, sekä liput Porvooseen?
Vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko tulla mukhan vaikka olen saamelainen ja juon pullon kossuva jo ennen Rovaniemeä. Onko Porvoossa viinakauppaa, saako sitä verovappaasti? Pittääkö muuten olla passi?
Huoh se reissu meni jo...
Heinäkuussa uusiks!
Aika wt käydä Porvoossa vain heinäkuussa. Meidän perhe käy kolme kertaa vuodessa. Joka kerta karkkitehtaalla ja lapset saa valita mitä haluavat. Ei ole rahasta kiinni meidän tuloilla.
Teidän tuloilla käydään vain Porvoossa, mutta palstan yhteisreissuun ne ei riitä. Teidän Porvooseen matkalle - lahjakortit. Kun olette käyttäneet ne jo.
Meillä on rahaa seurareissuille, mutta koemme olevamme av-lukijoiden yläpuolella niin monin tavoin, että olisi molemmille osapuolille kiusallista, jos tulisimme mukaan. Niinpä käymme omin päin Porvoossa, niin se ei herätä niin paljoa kateutta. Mieheni ajaa ja itse lueskelen uutisia sekä filosofista Niin&Näin-aikakausijulkaisua. Av:ta luen vain viikonloppu-iltaisin ja silloin hetken kuvittelen, millaista olisi itsekin olla köyhä ja sivistymätön.
Vierailija kirjoitti:
Miten selvitä loppukuu kun tilillä on 37,60 euroa, meitä on 6-henkinen perhe, pitää ostaa ruokaa, pyykinpesuainetta, shampoota, saippuaa, hammasharja, hammastahna, terveyssiteitä, kahdelle lapselle Ticket-haalarit, kolmelle Kuomat, autoon uudet talvirenkaat, bensaa, koiranruokaa, koirashampoota, sähkölasku, lasten vakuutukset, tupakkaa, sekä suksia ja luistimia lapsille, sekä liput Porvooseen?
Vinkkejä?
Hävytöntä tuhlaamista, vaihda nyt äkkiä ne terveyssiteet kuukuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä?Hävytöntä tuhlaamista, vaihda nyt äkkiä ne terveyssiteet kuukuppiin.
Aivan ja mitäs teit liikaa lapsia, olisit ajatellut etukäteen aivoilla eikä munasarjoilla. Ja KOIRA?!?!
Järjestetäänkö siellä siivouskurssia, "Norppien ja Emättimen hyödyntäminen Kodinsiivouksessa"?
Siis haittaako se muka jotakuta ihan oikeasti, jos pakkaan mukaan otettavat tavarat Kånken-reppuuni?
Voi hitto, mulla olis sitten yhtä aikaa tän retken kanssa Kouvolatukkaiset Siiderivalaat ry:n vuosittainen bileristeily. Kumpaan mun kannattais lähtee? Siis kai te alotatte bilettään jo heti menomatkan alusta? Mitä hyvii bilemestoi Porvoossa on? Ja hei, onks siellä bussissa semmosia extraleveitä penkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto, mulla olis sitten yhtä aikaa tän retken kanssa Kouvolatukkaiset Siiderivalaat ry:n vuosittainen bileristeily. Kumpaan mun kannattais lähtee? Siis kai te alotatte bilettään jo heti menomatkan alusta? Mitä hyvii bilemestoi Porvoossa on? Ja hei, onks siellä bussissa semmosia extraleveitä penkkejä?
Tämä oli kyllä todella vaikea päätös, mutta minä valitsin kouvolatukkaisten siiderivalaiden risteilyn. Onko muita tulossa?
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Pirjolle!
Tunnet mut tästä, mul on collegepaita suomileijonalla ja verkkahousut. Ja crocsit jalas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten me voidaan muuten varmistaa se, että yhtään Iltiksen toimittajaa ei pääse soluttautumaan bussiin?
En tiedä mut Seiskan Panu Hörkkö on tulossa mukaan.
No miksei Seiska voisi kustantaa tätä meidän Porvoon-matkaa, kun kustansi kaikki Matin ja Mervin tappelulomatkin? Ois sitä paitsi aika jo saada taviksia Seiskan sivuille, kun kohta kaikki julkkikset lusii jotain huumetuomiota jossain eikä niistä pääse tekemään mitään meheviä juttuja.
Mukana!
Ollaanko me menossa vai tulossa?
Onko äitihullulle joku oma kuljetus?