Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Onko tarjolla vittuilevaa lounassalaattia?
Samaan aikaan siiderivalaiden risteily! Rakastan Porvoota mutta latino on tuolla. Minun on päästävä hänen kanssa tangoilemaan. Viime kesän tangomarkkinoilla latino juoksi minua karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan siiderivalaiden risteily! Rakastan Porvoota mutta latino on tuolla. Minun on päästävä hänen kanssa tangoilemaan. Viime kesän tangomarkkinoilla latino juoksi minua karkuun.
Etsi mut tanssilattialta niin lupaan tangoilla sun kanssa!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Tietääkö kukaan Markku DI -stä mitään? Sehän oli hyvin aktiivinen reissaaja vielä tangomarkkinoilla? Ettei vaan olis jo isi-Markkuna? Oli niin kova biologinen herätyskellon pirinä sen lähellä. Mullakin torkuttaa nimittäin jo.
Vielä kun saisi suoran rautatieyhteyden välille Porvoo-Pietarsaari. Ravintolavaunussa tarjoltaisi vain hopeavettä ja rokotevastaisuutta kannattavia esitteitä.
Meiju Suvas kun lantiotaan keinuttaa ja tissejään heiluttaa, niin siinä alkaa jo kummasti heikottaa!
Tää on ennen koronaa aloitettu. :|
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan Markku DI -stä mitään? Sehän oli hyvin aktiivinen reissaaja vielä tangomarkkinoilla? Ettei vaan olis jo isi-Markkuna? Oli niin kova biologinen herätyskellon pirinä sen lähellä. Mullakin torkuttaa nimittäin jo.
Täällähän sitä ollaan! Puistossa, maskit myös vauvalla. Olen rakentanut kehikon ympärilleni, niin pysyy kahden metrin turvaväli. On nimittäin niin innokkaita naisia tulemassa ihan liki. Testosteronini tuoksuu tietysti kauas. Mutta nyt keskityn tämän älykkään jälkeläiseni täyspäiväiseen hoitamiseen. Äitiänsä en ole nähnyt pitkään aikaan. Markku, DI
Hauskaa juttua .😅😅🇫🇮🍾🥂uutta vuotta .
Mä olen paras maski naamalla - flirttaaja. Silmillä voi kertoa ihan kaiken. Turvavälin päästä.
Kyllä mun mielestä mä olen tehokkaampi kuin eräs mäkihyppääjälegenda, joka saa naiset raskaaksi jo katseella. En muista olleeni tangomarkkinoilla naisia lähelläkään ja nyt kuitenkin olen tämän isä. Vahva testotasoni tietysti yhdistettynä säkenöivään älykkyyteeni ja ulkonäkööni poissulkematta diplomi-insinööriyttäni on kaiken takana. En edes uskalla harkita maskiflirttiä!
Markku, DI
Voin järjestää aidon näytöksen, joss gammelbackalais-sekakäyttäjä varastaa auton. Näytöksen jälkeen buffetista kaffe och runeberg tårta.
Pääseekö esi-oletettu henkilöni puoleen hintaan, jos ilmoittaudun ja minulta saa kysyä koko matkan ajan?
terv. tk-lääkäri
Onko kuljetukset järjestetty myös Jojensuun suunnasta tuleville entisille porvoolaisille? Pitääkö olla Pikkutaki vai riittääkö pusero? Onko mukana puhheenalaisia naisia?
täällä nykyajan joutilaat haastaa paskoo
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä reissu mutta kun maksaa kalliin hinnan, niin olettaisi lounaaksi muutakin kuin 150g makaronilaatikkoa.
Kyllä tarjosin kaikille niitä kusisia grillitassuja, mutta ilmeisesti et kuullut kutsuhuutoa? :(
Onko tämän vuoden retkikohde jo päätetty? Vai mennäänkö uudestaan Porvooseen? Itse en päässyt kun lapsilisä tulee vasta loppukuusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän vuoden retkikohde jo päätetty? Vai mennäänkö uudestaan Porvooseen? Itse en päässyt kun lapsilisä tulee vasta loppukuusta.
Tarvitaan varmaan enemmän tilaa kuin Porvoosta löytyy. Mukaan mahtuu 2500 mammaa kunhan turvavälit saadaan järjestettyä. Ehdotan Pohjanmaata.
En mä vaan tiedä mut mä oon ainaki molempia!