Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Minä olin siellä porvoosessa teijän kanssa ja nyt mulla on kaksoset! Kertokaa kuka niiden isä on, ja olenko minä oikeesti niiden äiti, kun SE on tapahtunut porvoossa. Auttakaa lapsparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin siellä porvoosessa teijän kanssa ja nyt mulla on kaksoset! Kertokaa kuka niiden isä on, ja olenko minä oikeesti niiden äiti, kun SE on tapahtunut porvoossa. Auttakaa lapsparkoja.
Oletko se joka raskautui saunanlauteista? Sama tyyppi joka hinkkasit itseäsi latinoa vasten? Eiku se olisin siellä mökkiretriitissä...
Pahus tätä ketjua, ei ole onnistunut taas työnteko viimeiseen varttituntiin kun jäin naureskelemaan tänne... On teillä sana hallussa :-)
Voidaanko poiketa matkalla Hausjärvellä niin me käydään selvittämässä siellä yksi rikos?
T. Maarit Haantie -ketjun sherlockit
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko poiketa matkalla Hausjärvellä niin me käydään selvittämässä siellä yksi rikos?
T. Maarit Haantie -ketjun sherlockit
Eiks se oo ihan landee? Mä bongaan sieltä jonku hämäläisen peräkammarin maalaissinkkumiehen itelleni!
t. sushia syövä urasinkkuvela Stadista
Vierailija kirjoitti:
Oliko kellään niistä ehdokkaista mahdollisesti perseiset kädet? Nuuhkitko sohvat jo?
Kun sitten ruvetaan kilpailuttamaan tilausajoliikennöitsijöitä reissua varten, niin vaatikaa päästä bussin vessaan mittaamaan, että pytty on varmasti sopivan korkuinen kakkaamista varten!
Porvoo on so last season, ihan kamala turistirysä! Mutta hei, Jenkeissä Utahin osavaltion Provo olisi aika pop, vai mitä? Jari-Matti lupasi maksaa matkat sinne ja takaisin :)
Eihän Ikis vaan ole lähdössä mukaan?! Oon 21-vuotias opiskelijatyttö ja mies on 39 vee. Haluttaisi lähteä Porvooseen mutta jos Ikis on tulossa, niin me mennään sit varmuuden vuoksi Onnibussilla.
Mulla on ollut rahankeräys Kiinan matkalle hoitoihin, mutta hei, vaihdan keräyskohteen Porvooksi. Mukana!
Miks vasta heinäkuussa? Mä haluun runebergin päivänä! Mä haluun, mä haluun...
Voisin muuten lähteä Porvooseen, mutta oon vieläkin jumissa AV:n BB-talossa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3562403/aihe-vapaan-bb-talo-mita-siella…
Kiva idea! Tullaan koko perheen voimin. Nyt on vaan ollut niin sateinen talvi että täytyy hankkia asianmukaista vaatetusta. Millaiset sadevarusteet kannattaisi ostaa meidän viikille ja kuukille? Perheen neekki pärjää vielä viimevuotisella goretakilla. Kaakki jää kyllä varmaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva idea! Tullaan koko perheen voimin. Nyt on vaan ollut niin sateinen talvi että täytyy hankkia asianmukaista vaatetusta. Millaiset sadevarusteet kannattaisi ostaa meidän viikille ja kuukille? Perheen neekki pärjää vielä viimevuotisella goretakilla. Kaakki jää kyllä varmaan kotiin.
Meidän keekki on laminoitu päästä varmaisiin ettei vaan sattuis mitään.
Hitsi kun tekis mieli tulla mukaan mutta en millään ehdi, just aloin pestä kylpyhuonetta pimpulilla.
Mä tulen noiden pikku kaksosten kanssa, kun niiden mummo ei halua hoitaa omia lapsenlapsiaan. Luilen, että sillä saunanlauteella on jotain tekemistä näiden lasten kanssa. Minä ainakin tykkään saunoista kovasti. Muistelen myös, että kohtasin siellä jonkun runoilijan, sanoi vielä olevansa Suomen kuuluisin. Sohva on nuuhkittu, perseisiä käsiä en ole tavannut, haluan uskoa, että nämä pikkuiset ovat sen runoilijan. Ehkäpä laulamme kohta uuden version Mahamme-laulusta.
Toimiihan bussissa netti, että voidaan seurata The Sun-lehdestä kun Meggi ja Ellu riitelee? Tietäähän kaikki, että The Sun on roskalehti?
Onko siellä Prismaa, jos loppuu gulteenittomat eväät kesken. Muualta en ruokaa osta, täyttä kuraa eikä Lidlistä saa edes currytahnaa tai mirhamia.
Hei kuulkaa, mä ehdin jo maksaa varausmaksun mutta nyt kävi niin, että meidän vakkari dogisitteri ilmoitti, että ei pääsekään vahtimaan meidän sesseä. Eli mun pitää nyt ottaa se koira mukaan meidän lukijamatkalle. Se on taostelukoira, mutta ihan hirveen kiltti. Tiesittekste, että purematilastoissa kultaiset noutajatkin on niiden edellä? Ainakin toi naapurin Goldie on ihan sikahullu, se rupesi kerran murisemaan kun meidän Poncho meni safkaamaan sen raksukupista silleen ihan kiltisti.
Tuleeko seuraavalle reissulle mukaan laatikkoleukainen kalsarimällilentäjäkirurgimies?