Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Porvooseen?

Vierailija
12.08.2018 |

Olisiko mitään?

Kommentit (1069)

Vierailija
741/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tulla mukhan vaikka olen saamelainen ja juon pullon kossuva jo ennen Rovaniemeä. Onko Porvoossa viinakauppaa, saako sitä verovappaasti? Pittääkö muuten olla passi?

Vierailija
742/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko tulla mukhan vaikka olen saamelainen ja juon pullon kossuva jo ennen Rovaniemeä. Onko Porvoossa viinakauppaa, saako sitä verovappaasti? Pittääkö muuten olla passi?

Huoh se reissu meni jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuussa uusiks!

Vierailija
744/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Vierailija
745/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuussa uusiks!

Aika wt käydä Porvoossa vain heinäkuussa. Meidän perhe käy kolme kertaa vuodessa. Joka kerta karkkitehtaalla ja lapset saa valita mitä haluavat. Ei ole rahasta kiinni meidän tuloilla.

Vierailija
746/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehdi tulla 😭 koska on pakko leipoa lapsen koulun myyjäisiin. Teen kymmenen pellillistä mokkapaloja joka viikko.

Mun mies tulee reissulle, se ei osaa leipoa. Lapset jää kotiin, mies ei osaa hoitaa niitä.

Pitäkää hauskaa, tuokaa lakua. Sitä on helppo syödä seisaallaan samalla kun leipoo.

Vierailija
747/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kaaliin en pääse mukaan kun toi bussilippu pitää ostaa netistä. Miten ihmeessä sen saa ulos jostain ihme läppäristä. Eikö maksuksi käy esim oravannahka?

Vierailija
748/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako Porvoossa syödä ruokaa?

Vierailija
749/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tupakkataukoa pidetään matkalla? 

Sopiiko vaikka 6-8?

Laittaako muutkin naiset stringit?

Vierailija
750/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö reissu ole jo tehty? Nyt olisi jälkipyykin aika.

Mikä pettymys, luulin jo et vihdoin saan tuon latinon. T: iskijä

Ootko kokeillut Munsalan kansallispukua? Oon saanut vinkin et latino tykkää kansallispukuisista naisista.

Voisiko joku tehdä mulle Munsalan kansallispuvun?

Vierailija
751/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitos kaikille av-mammoille, vierailijoille & erityisesti hopeaketulle kivasta Porvoon reissusta. Oli kivaa - otetaan pian uudelleen. Hei sä kenellä oli kansallispuku - oliko se Munsalasta? Ja hei sä kouvolalainen, unohtui sanoo, että sun hiukset on ihanat. Huoh mulle jäi kasa norppia kotiinviemisiksi.

Kiva, että pääsitte käymään täällä Porvoossa. Kiva, että niin moni muukin porvoolainen työtön yksinhuoltaja oli päässyt paikalle. Onni oli, etteivät ne narsisti ex ja vaikea anoppi päässeetkään paikalle. Heinäkuussa uudestaan!

Vierailija
752/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me otetaan tuo lihava mies, pieni elin mukaan? Voidaan sit kysellä siltä koko bussimatkan kysymyksiä. Uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
753/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mun mies siellä bussissa matkalla Porvooseen? Se läks eilen rullaluistelemaan eikä oo tullu vielä kotio. Sillä on semmonen sininen urheilukassi jossa yksi rullaluistin toinen on mulla täällä. Mä luulen että se pettää mua siellä Porvoossa prkl ärsyttää.....

Provo, Ap ja hopeakettu olivat ainakin mukana - ei tainnut kukaan olla sun mies. Jätä se sika!

Vierailija
754/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et se pieni länkisäärinen harvahampainen kalju ukkeli joka yritti riiata mua oli sun miähes, mut ei sul oo hätää, ei olla petetty, se heitettiin bussista jo söderkullan kohdalla.

Vierailija
755/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö matkalle ilman Kången-reppua?

Repun pitää olla vanha ja paskainen

Vierailija
756/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo on hieno kaupunki.

Vierailija
757/1069 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanaravintola kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitos kaikille av-mammoille, vierailijoille & erityisesti hopeaketulle kivasta Porvoon reissusta. Oli kivaa - otetaan pian uudelleen. Hei sä kenellä oli kansallispuku - oliko se Munsalasta? Ja hei sä kouvolalainen, unohtui sanoo, että sun hiukset on ihanat. Huoh mulle jäi kasa norppia kotiinviemisiksi.

Kiva, että pääsitte käymään täällä Porvoossa. Kiva, että niin moni muukin porvoolainen työtön yksinhuoltaja oli päässyt paikalle. Onni oli, etteivät ne narsisti ex ja vaikea anoppi päässeetkään paikalle. Heinäkuussa uudestaan!

En todellakaan päässyt mukaan Porvoonmatkalle, koska kukaan (siis k u k a a n) ei vaivautunut lähettämään minulle whatsupissa viestiä, koska lähdetään!

Pakkasin siis Kånkenini aivan liian myöhään ja itkuhan meidän Jareca-Anuliinalta pääsi, kun oli turhaan suunniteltu pukevamme yhdessä Gugguu-henkiset asut ja mietitty, mitä kaikkea kivaa Porvoossa tehtäisiin! Tätä surua sitten yritettiin koko syksy paikata, mutta ei mitkään joululahjat riittäneet. Että voisitte vähän miettiä, mitä teette!!! On muuten viimeinen kerta kun sanon lapselleni, että nyt lähdetään superkivalle yhteismatkalle kivojen mammojen ja heidän lapsukaistensa kanssa ja käydään karkkitehtaalla ja ostetaan nukkekotiin paljon tavaroita. Ymmärrättekö ollenkaan, millaisen pettymyksen aiheutitte pienelle lapselle? 

Laitan keräyksen pystyyn, että pääsen kahdestaan lapseni kanssa Porvooseen. Enkä todellakaan halua teitä mukaan.

Vierailija
758/1069 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiiko met jo reisusa? Mie en muista mithän? Oliko meilä mukavaa?

Kysyy epätietoinen saamelainen

Vierailija
759/1069 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Sanna Marin, Meghan tai Koovee?

Vierailija
760/1069 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kulkee kädet ja jalat leväälteen, kun on tuore isä.

Mahtuuko se bussiin istumaan? 

Hoikka ja pieni, mutta tosiaan raajat repsottaa ikävästi sivuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi