Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Tää matka meni jo, mut järjestetään uusi?
Lähtisin kyllä lukijamatkalle Porvooseen, mut kun sohvani haisee perseelle, ja mitä sitten tehtäisiin, kun perseen haju siirtyisi bussin penkkiinkin?
Lähden jos Silppu tulee, olis paljo udeltavaa häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden jos Silppu tulee, olis paljo udeltavaa häneltä.
Silppu 2 käy myös, jos eka ei pääse.
Tälläkertaa mä sit varaan latinon. Enkä jaa!!!
Miten pakkaan norpan ja emättimen matkalaukkuuun?
Mä lähden jos Vilttimies tulee käärimään hellästi ja määrätietoisesti minut autonpenkkiin viltin sisälle ja sitoo vielä lopuksi turvavyöllä. Missä olet, villi Vilttimies?
Lähtisin, mutta anoppi ei suostu hoitamaan lapsia. Eikä ole mitään päälle pantavaa eikä ole varaa edes kirpputorivaatteisiin, koska tällä paikkakunnalla ei ole kunnon kirpputoreja eikä ole autoa. Naapuritkaan eivät koskaan auta missään asiassa. Meillä ei ole koskaan mitään juhlia eikä meitä kutsuta minnekään. Tämä oli ainoa kutsu, jonka olen saanut koulun viimeisten kevätjuhlien jälkeen. Lasten kevätjuhliin emme mene, koska meillä ei ole autoa eikä juhlavaatteita.
Olen katkera, koska tämä olisi ollut ainoa mahdollisuuteni saada vaihtelua äärimmäisen ankeaan elämääni.
Ehtiikö vielä mukaan? Mies huitelee missä lie ja olisi itsellekin puuhaa keksittävå
En jaksa tätä ylivanhentunutta vitsiä. Yksi kirjoitti vahingossa ”Porvoo”, kun piti kirjoittaa ”provoo” ja sen jälkeen koulukiusaamistarinaa. Mitä sitten, jos kirjoittaa väärin? Yhden ainoan kerran! Ja eräät ottaa sen käyttöön muka hauskana juttuna.
Hassan tule muka. Siten nussi kaikki. Kaikki siten huvin.
Onko Miikkarit vielä muotia? Hotsittais laittaa eppuluokkalaiselle sydänpyllyhaalarit Porvooseen, mutta jos ne on menossa muodista niin en oo ihan varma minkälaisen kuvan se sit antaa jos on sydänpyllyt. Porvoon reissulle ja esim. risteilyille on kiva laittaa vähän paremmat ja siistimmät vaatteet lapsille. Miikkarin "osakkeita" oon kuitenki ostanut noin 16000 eurolla.
Itse laitan ihkun siilipipon päähän, mulla ei oo muuta.
Tuleeko se joka kommentoi aloituksiini aina 0/5. Olisi vähän kysyttävää. Aion kertoa, että mikäli ei keksi kaunista sanottavaa, niin kannattaa olla hiljaa.
Otetaanhan norpat ja emättimet mukaan?
Kunhan kukaan juntti ei lähde pellavaverskoissa, ne on kotivaatteet!
Porvoossa parasta ovat eräs kahvila linja-autoaseman vieressä sekä Petri 's chocolaterie - suklaakauppa.
Kristiina xx kirjoitti:
Porvoossa parasta ovat eräs kahvila linja-autoaseman vieressä sekä Petri 's chocolaterie - suklaakauppa.
Just joo. Provo. Älkää vastatko tälle!
Vaihdatteko puhtaat alusvaatteet kun lähdette Porvooseen? Siltä varalta että joutuu esim. onnettomuuteen.
Ei jatkoon